SEO (tj. Search Engine Optimization) to najbardziej efektywna i rentowna forma reklamy w internecie. Jest jedną z głównych praktyk, które wykorzystuje się w tzw. Inbound marketingu (marketingu przychodzącym, który polega na działaniach pozwalających na znalezienie nadawcy przez odbiorców).
Pozycjonowanie stron polega na dostosowaniu elementów witryny internetowej klienta, takich jak kod, treści czy grafika do wytycznych popularnych wyszukiwarek internetowych, a także na pozyskiwaniu wartościowych linków (tzw. link building). W procesie budowania sieci odnośników w trosce o bezpieczeństwo i jakość działań skupiamy się na zachowaniu ich naturalnego profilu, unikając wszelkiego rodzaju spamowych źródeł.
Oferujemy usługi w zakresie realizacji strategii SEO dopasowanej do indywidualnych potrzeb klienta i sytuacji witryny. Gwarantujemy wykorzystywanie dozwolonych technik White Hat SEO.
Pozycjonowanie wybranych fraz, szczególnie bardzo często wyszukiwanych w ramach procesu zakupowego. Charakteryzujące się tym słowa kluczowe przeważnie związane są z kategoriami produktów lub usług oraz samymi produktami.
Dla biznesów działających lokalnie bardzo opłacalnym jest pozycjonowanie fraz, które zawierają lokalizację miejsca, w którego obrębie użytkownicy poszukują danej usługi lub produktu. Uzupełnieniem jest wizytówka firmy w ramach Google Moja Firma.
Frazy z długiego ogona to rozbudowane, precyzyjne słowa kluczowe dotyczące danej usługi czy produktu. Wartym odnotowania jest fakt, że tego typu frazy generują odwiedziny o wysokiej konwersji.
Strategia dedykowana dla sklepów internetowych. Polega w szczególności na pozycjonowaniu fraz produktowych, uwzględniając ich cykliczną wymianę wraz ze zmianami trendów zakupowych oraz asortymentu sklepu.
By strategia SEO przynosiła wymierne efekty, musi składać się z trzech elementów, które są jej integralnymi częściami. Wyłącznie realizacja wszystkich elementów sprawi, że kampania SEO będzie przynosiła wymierne efekty i spełni oczekiwania klienta.
Modyfikacja kodu, treści i grafik witryny na podstawie wytycznych z audytu SEO w celu dostosowania jej przyjętej strategii SEO. Wybór trafnych fraz kluczowych oraz pełna optymalizacja pod nie adekwatnych podstron witryny.
Uzupełnianie brakujących opisów produktów i kategorii oraz ciągły rozwój warstwy contentowej o treści pokrywające zapytania użytkowników na różnym etapie procesu zakupowego w formie poradników, rankingów czy też eksperckich analiz.
Pozyskiwanie wartościowych odnośników do witryny w artykułach i komentarzach na serwisach tematycznych i blogach charakteryzujących się wysoką jakością. Także unikanie niskiej jakości linków ze spamowych zapleczy i katalogów SEO.
Profesjonalnie przeprowadzona kampania SEO powinna poprawić indeksację i widoczność witryny na tyle, by była obecna na stronach wyników wyszukiwania odpowiadających zapytaniom potencjalnych klientów na różnym etapie procesu zakupowego. Przełoży się to na wysoki poziom ruchu z wyszukiwarki i większą sprzedaż.
„Bardzo wysoko cenię sobie profesjonalizm i kompleksowość świadczonych przez SEMTEC usług. Na wyróżnienie zasługuje również wsparcie, szybkość reakcji oraz pełne zaangażowanie pracowników SEMTEC. Jestem bardzo zadowolony z przebiegu współpracy i śmiało rekomenduję firmę SEMTEC jako sprawdzonego i solidnego partnera w zakresie pozycjonowania i optymalizacji.”
Jeśli chcesz zaistnieć w wyszukiwarce ze swoimi usługami i produktami, zalecane jest, żeby zwiększyć ogólną widoczność strony na frazy kluczowe w celu zwiększenia ruchu. Dedykowana dla danej witryny strategia SEO jest idealnym wyborem, by zrealizować te cele.
Kompleksowe działania w ramach SEO, tj. optymalizacja witryny, rozwój treści oraz pozyskiwanie linków przydadzą się biznesom we wszystkich branżach. W zależności od rodzaju witryny: czy to jest sklep internetowy, strona firmowa, portal lub niewielka strona, rekomendowane działania mogą się różnić, ale wykorzystanie pełnego spektrum możliwości przyniesie wymierne korzyści.
Ze względu na ciągłe modyfikacje i ulepszenia w algorytmach wyszukiwarki Google, rozbudowę i powstawanie coraz to nowszych stron pokrewnych, a także działania podejmowane przez konkurencję, pozycjonowanie powinno się prowadzić w sposób ciągły.