Działania w mediach społecznościowych (Social Media) odgrywają ważną rolę w procesie kształtowania tożsamości marki w internecie, zwiększając poziom ruchu oraz sprzedaży na stronie. Budowa społeczności skupionej wokół marki lub produktu przyczynia się do tworzenia przez nią naturalnych, tematycznych linków mających wpływ na widoczność serwisu w wyszukiwarce (Social Media SEO).
Dobór optymalnych serwisów społecznościowych najściślej powiązanych ze stroną Klienta, aby móc dotrzeć do docelowych odbiorców.
Analizujemy statystyki pod kątem pozyskanego ruchu i sukcesu kampanii.
Analizujemy zaangażowanie społeczności dostosowując komunikaty i czas ich publikacji pod kątem grupy docelowej.
Aktywność w ramach social media przekłada się na liczbę jakościowych linków do serwisu.
Identyfikacja aktywności głównych konkurentów w ramach serwisów społecznościowych.
Identyfikacja grupy docelowej i jej aktywności w ramach serwisów społecznościowych.
Dotarcie to odbiorców z atrakcyjnym dla nich przekazem w ramach Social Media.
Rzetelna popularyzacja marki w mediach społecznościowych w postaci wpisów tematycznych, integracji użytkowników i angażowaniu ich w akcje promocyjne skutkuje pozyskaniem wysokiej jakości naturalnych linków. Te z kolei generują intensywny ruch na stronie, który przekłada się na popularyzację marki i zwiększenie zysków ze sprzedaży usług lub produktów firmy.