Pozycjonowanie stron, czyli SEO (Search Engine Optimization), to jedna z głównych technik wykorzystywanych w Inbound Marketingu. Polega ona na optymalizacji elementów strony internetowej klienta, takich jak kod, treści lub grafika do wytycznych popularnych wyszukiwarek internetowych, oraz pozyskiwaniu linków (Link building), ukierunkowanym na budowanie sieci wartościowych odnośników, z wykluczeniem niskiej jakości linków ze spamowych zaplecz i katalogów. W procesie pozyskiwania linków zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków dbając o bezpieczeństwo oraz jakość działań.
SEO jest najbardziej efektywną i rentowną formą reklamy w sieci. To również jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego, która z roku na rok ma coraz większy udział w łącznych wydatkach reklamodawców. Agencja Semtec oferuje strategie i kampanie SEO dopasowane do indywidualnych potrzeb danej firmy, gwarantując jednocześnie wykorzystanie dozwolonych technik White hat SEO.
Pozycjonowanie wybranych fraz, najczęściej związanych z kategoriami produktów czy usług. Frazy te są bardzo często wyszukiwane przez użytkowników wyszukiwarek w ramach procesu zakupowego.
Pozycjonowanie fraz zawierających lokalizację miejsca, w obrębie którego użytkownicy poszukują danej usługi lub produktu. Uzupełnieniem jest obecność wizytówki firmy w ramach Google Moja Firma.
Pozycjonowanie fraz z długiego ogona – rozbudowanych, precyzyjnych fraz kluczowych, najczęściej dotyczących produktów i usług. Frazy te generują odwiedziny o wysokiej konwersji.
Pozycjonowanie fraz produktowych, z uwzględnieniem cyklicznej zmiany fraz wraz ze zmianą trendów zakupowych oraz asortymentu produktów. Strategia dedykowana dla sklepów internetowych.
Skuteczna strategia SEO składa się z trzech integralnych elementów. Tylko ich kompleksowa realizacja jest gwarancją efektywnej i spełniającej oczekiwania klienta kampanii SEO.
Kod strony oraz znajdujące się na niej treści i grafiki powinny zostać zmodyfikowane zgodnie z wytycznymi uzyskanymi po audycie SEO oraz dostosowane do strategii SEO. Kluczowy jest także dobór odpowiednich fraz kluczowych oraz zoptymalizowanie pod nie stron witryny.
Opisy produktów i kategorii muszą być uzupełnione. Ważny jest także nieustanny rozwój contentu, najlepiej o treści, które pokrywają się najczęstszymi zapytaniami użytkowników na różnych etapach procesu zakupowego. Dobrze sprawdzają się do tego poradniki, rankingi i eksperckie analizy.
Zapewnienie wartościowych linków do strony z komentarzy oraz artykułów na witrynach i blogach o wysokiej jakości. Poza tym unikanie linków o niskiej wartości ze spamowych stron zapleczowych i katalogów SEO.
Efektem profesjonalnie przeprowadzonej kampanii SEO są poprawa indeksacji i widoczności strony w wyszukiwarce, obecność strony w wynikach wyszukiwania na zapytania potencjalnych klientów, wzrost wysokiej jakości ruchu, który przekłada się na zwiększenie konwersji. Pozycjonowanie i optymalizacja strony to jedna z najbardziej efektywnych form marketingu internetowego oraz klucz do sukcesu wielu firm promujących swoje usługi lub produkty on-line.
„Bardzo wysoko cenię sobie profesjonalizm i kompleksowość świadczonych przez SEMTEC usług. Na wyróżnienie zasługuje również wsparcie, szybkość reakcji oraz pełne zaangażowanie pracowników SEMTEC. Jestem bardzo zadowolony z przebiegu współpracy i śmiało rekomenduję firmę SEMTEC jako sprawdzonego i solidnego partnera w zakresie pozycjonowania i optymalizacji.”
Jeśli chcesz zwiększyć ogólną widoczność strony na frazy kluczowe, poprawić pozycje oraz ruch z wyszukiwarek internetowych dla całej witryny, dedykowana strategia SEO jest najlepszym sposobem do realizacji tych celów. Kompleksowe działania: audyt, optymalizacja strony oraz pozycjonowanie zalecane są dla wszystkich branż, produktów oraz usług. Dedykowane są zarówno dla sklepów internetowych, witryn firmowych, portali, czy też niewielkich stron. W związku z ciągłymi zmianami i ulepszeniami w algorytmach wyszukiwarki Google, rozbudową innych i powstawaniem nowych stron pokrewnych oraz działaniami podejmowanymi przez konkurencję, pozycjonowanie należy prowadzić w sposób ciągły.
Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym jego głównych celów. Na podstawie wywiadu zidentyfikowane zostaną potrzeby, które będą podstawą do przygotowania propozycji fraz kluczowych.
Identyfikacja oraz analiza konkurencji pod kątem widoczności na frazy kluczowe. Zbadamy frazy, na które pozycjonuje się konkurencja oraz zidentyfikujemy inne często wyszukiwane frazy związane z biznesem Klienta.
Propozycja optymalnych fraz kluczowych na podstawie identyfikacji potrzeb biznesowych oraz analizy widoczności konkurencji. Zaproponujemy najbardziej efektywne frazy pod kątem szacowanych efektów oraz kosztów.
Przygotowanie raportu optymalizacji strony zawierającego szczegółowe wskazówki poprawy elementów strony oraz sugestie dotyczące przeredagowania i rozbudowy treści. Poprawki te są niezbędne do pozycjonowania wybranych fraz.
Budowanie sieci wartościowych odnośników poprzez pozyskiwanie linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO. Zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków.
Comiesięczne raportowanie efektów pozycjonowania, ze wskazaniem dziennych pozycji pozycjonowanej strony na wybrane frazy. Na bieżąco analizujemy efekty i rekomendujemy zmianę strategii, jeśli zaistnieje taka konieczność.