Pozycjonowanie (SEO)

Pozycjonowanie stron, czyli SEO (Search Engine Optimization), to jedna z głównych technik wykorzystywanych w Inbound Marketingu. Polega ona na optymalizacji elementów strony internetowej klienta, takich jak kod, treści lub grafika do wytycznych popularnych wyszukiwarek internetowych, oraz pozyskiwaniu linków (Link building), ukierunkowanym na budowanie sieci wartościowych odnośników, z wykluczeniem niskiej jakości linków ze spamowych zaplecz i katalogów. W procesie pozyskiwania linków zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków dbając o bezpieczeństwo oraz jakość działań.

SEO jest najbardziej efektywną i rentowną formą reklamy w sieci. To również jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego, która z roku na rok ma coraz większy udział w łącznych wydatkach reklamodawców. Agencja Semtec oferuje strategie i kampanie SEO dopasowane do indywidualnych potrzeb danej firmy, gwarantując jednocześnie wykorzystanie dozwolonych technik White hat SEO.

CO NAS WYRÓŻNIA?
  • Dbamy o ruch dla całej witryny, dla szerokiego zakresu fraz
  • Trwałe efekty, odporne na zmiany w algorytmach
  • Gwarancja niewykorzystywania technik black SEO

Strategie Seo

Elementy strategii SEO

Optymalna strategia SEO składa się z trzech elementów, każdy z nich stanowi integralną część. Kompleksowa realizacja wszystkich elementów umożliwia osiągnięcie oczekiwanych efektów.

Frazy kluczowe

Dobór optymalnych fraz kluczowych z perspektywy potrzeb biznesowych, potencjalnych efektów, treści zawartych na stronie oraz możliwości ich wypozycjonowania.

Optymalizacja strony

Eliminacja barier wpływających na poprawną indeksację strony oraz dostosowanie jej do wskazanej strategii SEO, w tym wybranych fraz kluczowych.

Link building

Pozyskiwanie wartościowych linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO.

Efekty

  • Poprawa indeksacji i widoczności strony w wyszukiwarce
  • Obecność na zapytania potencjalnych klientów
  • Wysokiej jakości ruch z wyszukiwarki
  • Zwiększenie konwersji

Efektem profesjonalnie przeprowadzonej kampanii SEO są poprawa indeksacji i widoczności strony w wyszukiwarce, obecność strony w wynikach wyszukiwania na zapytania potencjalnych klientów, wzrost wysokiej jakości ruchu, który przekłada się na zwiększenie konwersji. Pozycjonowanie i optymalizacja strony to jedna z najbardziej efektywnych form marketingu internetowego oraz klucz do sukcesu wielu firm promujących swoje usługi lub produkty on-line.


„Bardzo wysoko cenię sobie profesjonalizm i kompleksowość świadczonych przez SEMTEC usług. Na wyróżnienie zasługuje również wsparcie, szybkość reakcji oraz pełne zaangażowanie pracowników SEMTEC. Jestem bardzo zadowolony z przebiegu współpracy i śmiało rekomenduję firmę SEMTEC jako sprawdzonego i solidnego partnera w zakresie pozycjonowania i optymalizacji.”


Andrzej Świderski, Członek Zarządu Euroflorist

DLA KOGO

Jeśli chcesz zwiększyć ogólną widoczność strony na frazy kluczowe, poprawić pozycje oraz ruch z wyszukiwarek internetowych dla całej witryny, dedykowana strategia SEO jest najlepszym sposobem do realizacji tych celów. Kompleksowe działania: audyt, optymalizacja strony oraz pozycjonowanie zalecane są dla wszystkich branż, produktów oraz usług. Dedykowane są zarówno dla sklepów internetowych, witryn firmowych, portali, czy też niewielkich stron. W związku z ciągłymi zmianami i ulepszeniami w algorytmach wyszukiwarki Google, rozbudową innych i powstawaniem nowych stron pokrewnych oraz działaniami podejmowanymi przez konkurencję, pozycjonowanie należy prowadzić w sposób ciągły.

PROCES

 
Analiza potrzeb biznesowych
 
Analiza konkurencji
 
Dobór fraz kluczowych
 
Optymalizacja i redagowanie treści
 
Link building
 
Raportowanie i ewaluacja
 

Analiza potrzeb biznesowych


Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym jego głównych celów. Na podstawie wywiadu zidentyfikowane zostaną potrzeby, które będą podstawą do przygotowania propozycji fraz kluczowych.
 

Analiza konkurencji


Identyfikacja oraz analiza konkurencji pod kątem widoczności na frazy kluczowe. Zbadamy frazy, na które pozycjonuje się konkurencja oraz zidentyfikujemy inne często wyszukiwane frazy związane z biznesem Klienta.
 

Dobór fraz kluczowych


Propozycja optymalnych fraz kluczowych na podstawie identyfikacji potrzeb biznesowych oraz analizy widoczności konkurencji. Zaproponujemy najbardziej efektywne frazy pod kątem szacowanych efektów oraz kosztów.
 

Optymalizacja i redagowanie


Przygotowanie raportu optymalizacji strony zawierającego szczegółowe wskazówki poprawy elementów strony oraz sugestie dotyczące przeredagowania i rozbudowy treści. Poprawki te są niezbędne do pozycjonowania wybranych fraz.
 

Link building


Budowanie sieci wartościowych odnośników poprzez pozyskiwanie linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO. Zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków.
 

Raportowanie i ewaluacja


Comiesięczne raportowanie efektów pozycjonowania, ze wskazaniem dziennych pozycji pozycjonowanej strony na wybrane frazy. Na bieżąco analizujemy efekty i rekomendujemy zmianę strategii, jeśli zaistnieje taka konieczność.

Analiza potrzeb biznesowych

Analiza potrzeb biznesowych

Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym jego głównych celów. Na podstawie wywiadu zidentyfikowane zostaną potrzeby, które będą podstawą do przygotowania propozycji fraz kluczowych.

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji

Identyfikacja oraz analiza konkurencji pod kątem widoczności na frazy kluczowe. Zbadamy frazy, na które pozycjonuje się konkurencja oraz zidentyfikujemy inne często wyszukiwane frazy związane z biznesem Klienta.

Dobór fraz kluczowych

Dobór fraz kluczowych

Propozycja optymalnych fraz kluczowych na podstawie identyfikacji potrzeb biznesowych oraz analizy widoczności konkurencji. Zaproponujemy najbardziej efektywne frazy pod kątem szacowanych efektów oraz kosztów.

Optymalizacja i redagowanie treści

Optymalizacja i redagowanie treści

Przygotowanie raportu optymalizacji strony zawierającego szczegółowe wskazówki poprawy elementów strony oraz sugestie dotyczące przeredagowania i rozbudowy treści. Poprawki te są niezbędne do pozycjonowania wybranych fraz.

Link building

Link building

Budowanie sieci wartościowych odnośników poprzez pozyskiwanie linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO. Zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków.

Raportowanie i ewaluacja

Raportowanie i ewaluacja

Comiesięczne raportowanie efektów pozycjonowania, ze wskazaniem dziennych pozycji pozycjonowanej strony na wybrane frazy. Na bieżąco analizujemy efekty i rekomendujemy zmianę strategii, jeśli zaistnieje taka konieczność.

REALIZACJE SEO

16 października
2015 lm
Optymalizacja SEO

LEW MOTO

Czytaj więcej >>

21 lipca
2015 topestetic
Optymalizacja SEO

Topestetic

Czytaj więcej >>

21 lipca
2015 19dzielnica
Optymalizacja SEO

19. Dzielnica

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha