Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie fraz kluczowych związanych z kategoriami produktów oraz samymi produktami wykorzystując przede wszystkim long tail (wielowyrazowe frazy), w celu wykorzystania pełnych możliwości sklepu internetowego. Pozycjonowanie sklepów internetowych z wykorzystaniem long tail to zespół ściśle powiązanych ze sobą działań, mających na celu uzyskać widoczność witryny na setki rozbudowanych, precyzyjnych zapytań. Są to przede wszystkim optymalizacja witryny pod frazy z długiego ogona oraz budowa sieci linków dochodzących.

Kluczową dla tej strategii jest cykliczna zmiana fraz produktowych wraz ze zmianą trendów zakupowych, asortymentu, dostępności oraz skuteczności sprzedażowej produktów. Strategia dedykowana dla wszelkiego rodzaju sklepów internetowych, czyli branży e-commerce.

CO NAS WYRÓŻNIA?
  • Szczegółowa analiza budowy i działania sklepu pod kątem SEO
  • Trwałe efekty, odporne na zmiany w algorytmach
  • Gwarancja niewykorzystywania technik black SEO

Strategie Seo

ELEMENTY POZYCJONOWANIA SKLEPÓW

Optymalna strategia SEO składa się z trzech elementów, każdy z nich stanowi integralną część. Kompleksowa realizacja wszystkich elementów umożliwia osiągnięcie oczekiwanych efektów.

Frazy kluczowe

Dobór optymalnych fraz kluczowych z perspektywy potrzeb biznesowych, potencjalnych efektów, treści zawartych na stronie oraz możliwości ich wypozycjonowania.

Optymalizacja strony

Eliminacja barier wpływających na poprawną indeksację strony oraz dostosowanie jej do wskazanej strategii SEO, w tym wybranych fraz kluczowych.

Link building

Pozyskiwanie wartościowych linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO.

EFEKTY POZYCJONOWANIA SKLEPU INTERNETOWEGO

  • Poprawa indeksacji i widoczności strony w wyszukiwarce
  • Obecność na zapytania potencjalnych klientów
  • Wysokiej jakości ruch z wyszukiwarki
  • Zwiększenie konwersji

Połączenie pozycjonowania long tail oraz fraz dotyczących kategorii produktu, oprócz wzrostu poziomu indeksacji witryny, spowoduje poprawę jej widoczność na popularne frazy produktowe, a łączna liczba tych fraz przełoży się na znaczy przyrost ruchu z wyników wyszukiwania. Obecność strony w wynikach wyszukiwania na zapytania potencjalnych klientów, przynosi wzrost wysokiej jakości ruchu, a co za tym idzie przekłada się na zwiększenie konwersji. Pozycjonowanie fraz popularnych oraz z długiego ogona to klucz do sukcesu dla wielu sklepów internetowych.


„Bardzo wysoko cenię sobie profesjonalizm i kompleksowość świadczonych przez SEMTEC usług. Na wyróżnienie zasługuje również wsparcie, szybkość reakcji oraz pełne zaangażowanie pracowników SEMTEC. Jestem bardzo zadowolony z przebiegu współpracy i śmiało rekomenduję firmę SEMTEC jako sprawdzonego i solidnego partnera w zakresie pozycjonowania i optymalizacji.”


Andrzej Świderski, Członek Zarządu Euroflorist

DLA KOGO

Jeżeli pragniesz pozyskać konwertujący ruch organiczny dla witryny e-commerce ze słów kluczowych dotyczących kategorii produktów oraz samych produktów, pozycjonowanie sklepu jest idealnym rozwiązaniem do realizacji tego celu. E-commerce SEO zalecane jest dla każdego rodzaju sprzedawanego asortymentu. Dedykowane jest zarówno dla sklepów małych i dużych sklepów, porównywarek oraz agregatorów produktów. W związku z częstymi zmianami i ulepszeniami algorytmów Google, rozszerzaniem asortymentu oraz zabiegami działalności konkurencyjnych, działania należy prowadzić w sposób ciągły.

PROCES

 
Analiza potrzeb biznesowych
 
Analiza konkurencji
 
Dobór fraz kluczowych
 
Optymalizacja i redagowanie treści
 
Link building
 
Raportowanie i ewaluacja
 

Analiza potrzeb biznesowych


Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym jego głównych celów. Na podstawie wywiadu zidentyfikowane zostaną potrzeby, które będą podstawą do przygotowania propozycji fraz kluczowych.
 

Analiza konkurencji


Identyfikacja oraz analiza konkurencji pod kątem widoczności na frazy kluczowe. Zbadamy frazy, na które pozycjonuje się konkurencja oraz zidentyfikujemy inne często wyszukiwane frazy związane z biznesem Klienta.
 

Dobór fraz kluczowych


Propozycja optymalnych fraz kluczowych na podstawie identyfikacji potrzeb biznesowych oraz analizy widoczności konkurencji. Zaproponujemy najbardziej efektywne frazy pod kątem szacowanych efektów oraz kosztów.
 

Optymalizacja i redagowanie


Przygotowanie raportu optymalizacji strony zawierającego szczegółowe wskazówki poprawy elementów strony oraz sugestie dotyczące przeredagowania i rozbudowy treści. Poprawki te są niezbędne do pozycjonowania wybranych fraz.
 

Link building


Budowanie sieci wartościowych odnośników poprzez pozyskiwanie linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO. Zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków.
 

Raportowanie i ewaluacja


Comiesięczne raportowanie efektów pozycjonowania, ze wskazaniem dziennych pozycji pozycjonowanej strony na wybrane frazy. Na bieżąco analizujemy efekty i rekomendujemy zmianę strategii, jeśli zaistnieje taka konieczność.

Analiza potrzeb biznesowych

Analiza potrzeb biznesowych

Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym jego głównych celów. Na podstawie wywiadu zidentyfikowane zostaną potrzeby, które będą podstawą do przygotowania propozycji fraz kluczowych.

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji

Identyfikacja oraz analiza konkurencji pod kątem widoczności na frazy kluczowe. Zbadamy frazy, na które pozycjonuje się konkurencja oraz zidentyfikujemy inne często wyszukiwane frazy związane z biznesem Klienta.

Dobór fraz kluczowych

Dobór fraz kluczowych

Propozycja optymalnych fraz kluczowych na podstawie identyfikacji potrzeb biznesowych oraz analizy widoczności konkurencji. Zaproponujemy najbardziej efektywne frazy pod kątem szacowanych efektów oraz kosztów.

Optymalizacja i redagowanie treści

Optymalizacja i redagowanie treści

Przygotowanie raportu optymalizacji strony zawierającego szczegółowe wskazówki poprawy elementów strony oraz sugestie dotyczące przeredagowania i rozbudowy treści. Poprawki te są niezbędne do pozycjonowania wybranych fraz.

Link building

Link building

Budowanie sieci wartościowych odnośników poprzez pozyskiwanie linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO. Zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków.

Raportowanie i ewaluacja

Raportowanie i ewaluacja

Comiesięczne raportowanie efektów pozycjonowania, ze wskazaniem dziennych pozycji pozycjonowanej strony na wybrane frazy. Na bieżąco analizujemy efekty i rekomendujemy zmianę strategii, jeśli zaistnieje taka konieczność.

REALIZACJE SEO

16 października
2015
Optymalizacja

LEW MOTO

Czytaj więcej >>

21 lipca
2015
Optymalizacja

Topestetic

Czytaj więcej >>

21 lipca
2015
Optymalizacja

19. Dzielnica

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha