Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie fraz kluczowych związanych z kategoriami produktów oraz samymi produktami wykorzystując przede wszystkim long tail (wielowyrazowe frazy), w celu wykorzystania pełnych możliwości sklepu internetowego. Pozycjonowanie sklepów internetowych z wykorzystaniem long tail to zespół ściśle powiązanych ze sobą działań, mających na celu uzyskać widoczność witryny na setki rozbudowanych, precyzyjnych zapytań. Są to przede wszystkim optymalizacja witryny pod frazy z długiego ogona oraz budowa sieci linków dochodzących.

Kluczową dla tej strategii jest cykliczna zmiana fraz produktowych wraz ze zmianą trendów zakupowych, asortymentu, dostępności oraz skuteczności sprzedażowej produktów. Strategia dedykowana dla wszelkiego rodzaju sklepów internetowych, czyli branży e-commerce.

CO NAS WYRÓŻNIA?
  • Szczegółowa analiza budowy i działania sklepu pod kątem SEO
  • Trwałe efekty, odporne na zmiany w algorytmach
  • Gwarancja niewykorzystywania technik black SEO

Strategie Seo

ELEMENTY POZYCJONOWANIA SKLEPÓW

Planując strategię SEO należy pamiętać o tym, że wymierne efekty przyniesie dopiero, jeśli będzie się składać z trzech integralnych elementów. Tylko ich efektywne wykonanie doprowadzi do uzyskania zadowalających wyników w wyszukiwarce Google.

Optymalizacja witryny

W zakres optymalizacji witryny wchodzi także zmodyfikowanie grafik, kodu i treści tak, by spełniały wytyczne audytu SEO, dzięki czemu będą sprzyjać przyjętej strategii. Również kluczowym jest dobór odpowiednich fraz kluczowych, na które w odpowiedzi powinna pojawiać się strona, i dostosowaniu pod te frazy elementów podstron witryny.

Rozwój treści

Dzięki treściom odpowiadającym na zapytania użytkowników wzrasta szansa na pojawienie się witryny w wynikach wyszukiwania. Ważne są: uzupełnienie braków w opisach kategorii i produktów, a także stałe powiększanie zasobów treści witryny w postaci poradników, zestawień różnych informacji czy analiz.

Link building

Zbudowanie sieci wartościowych linków odsyłających do witryny sprawia, że algorytmy wyszukiwarki uznają stronę za bardziej wartościową. Pozyskiwanie odnośników z artykułów i komentarzy w różnego rodzaju dobrych jakościowo stronach internetowych (jak serwisy czy blogi), unikając przy tym wszelkiego rodzaju spamowych zapleczy czy katalogów.

EFEKTY POZYCJONOWANIA SKLEPU INTERNETOWEGO

  • Poprawa indeksacji i widoczności strony w wyszukiwarce
  • Obecność na zapytania potencjalnych klientów
  • Wysokiej jakości ruch z wyszukiwarki
  • Zwiększenie konwersji

Połączenie pozycjonowania long tail oraz fraz dotyczących kategorii produktu, oprócz wzrostu poziomu indeksacji witryny, spowoduje poprawę jej widoczność na popularne frazy produktowe, a łączna liczba tych fraz przełoży się na znaczy przyrost ruchu z wyników wyszukiwania. Obecność strony w wynikach wyszukiwania na zapytania potencjalnych klientów, przynosi wzrost wysokiej jakości ruchu, a co za tym idzie przekłada się na zwiększenie konwersji. Pozycjonowanie fraz popularnych oraz z długiego ogona to klucz do sukcesu dla wielu sklepów internetowych.


„Bardzo wysoko cenię sobie profesjonalizm i kompleksowość świadczonych przez SEMTEC usług. Na wyróżnienie zasługuje również wsparcie, szybkość reakcji oraz pełne zaangażowanie pracowników SEMTEC. Jestem bardzo zadowolony z przebiegu współpracy i śmiało rekomenduję firmę SEMTEC jako sprawdzonego i solidnego partnera w zakresie pozycjonowania i optymalizacji.”


Andrzej Świderski, Członek Zarządu Euroflorist

DLA KOGO

Jeżeli pragniesz pozyskać konwertujący ruch organiczny dla witryny e-commerce ze słów kluczowych dotyczących kategorii produktów oraz samych produktów, pozycjonowanie sklepu jest idealnym rozwiązaniem do realizacji tego celu. E-commerce SEO zalecane jest dla każdego rodzaju sprzedawanego asortymentu. Dedykowane jest zarówno dla sklepów małych i dużych sklepów, porównywarek oraz agregatorów produktów. W związku z częstymi zmianami i ulepszeniami algorytmów Google, rozszerzaniem asortymentu oraz zabiegami działalności konkurencyjnych, działania należy prowadzić w sposób ciągły.

PROCES

 
Analiza potrzeb biznesowych
 
Analiza konkurencji
 
Dobór fraz kluczowych
 
Optymalizacja i redagowanie treści
 
Link building
 
Raportowanie i ewaluacja
 

Analiza potrzeb biznesowych


Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym jego głównych celów. Na podstawie wywiadu zidentyfikowane zostaną potrzeby, które będą podstawą do przygotowania propozycji fraz kluczowych.
 

Analiza konkurencji


Identyfikacja oraz analiza konkurencji pod kątem widoczności na frazy kluczowe. Zbadamy frazy, na które pozycjonuje się konkurencja oraz zidentyfikujemy inne często wyszukiwane frazy związane z biznesem Klienta.
 

Dobór fraz kluczowych


Propozycja optymalnych fraz kluczowych na podstawie identyfikacji potrzeb biznesowych oraz analizy widoczności konkurencji. Zaproponujemy najbardziej efektywne frazy pod kątem szacowanych efektów oraz kosztów.
 

Optymalizacja i redagowanie


Przygotowanie raportu optymalizacji strony zawierającego szczegółowe wskazówki poprawy elementów strony oraz sugestie dotyczące przeredagowania i rozbudowy treści. Poprawki te są niezbędne do pozycjonowania wybranych fraz.
 

Link building


Budowanie sieci wartościowych odnośników poprzez pozyskiwanie linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO. Zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków.
 

Raportowanie i ewaluacja


Comiesięczne raportowanie efektów pozycjonowania, ze wskazaniem dziennych pozycji pozycjonowanej strony na wybrane frazy. Na bieżąco analizujemy efekty i rekomendujemy zmianę strategii, jeśli zaistnieje taka konieczność.

Analiza potrzeb biznesowych

Analiza potrzeb biznesowych

Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym jego głównych celów. Na podstawie wywiadu zidentyfikowane zostaną potrzeby, które będą podstawą do przygotowania propozycji fraz kluczowych.

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji

Identyfikacja oraz analiza konkurencji pod kątem widoczności na frazy kluczowe. Zbadamy frazy, na które pozycjonuje się konkurencja oraz zidentyfikujemy inne często wyszukiwane frazy związane z biznesem Klienta.

Dobór fraz kluczowych

Dobór fraz kluczowych

Propozycja optymalnych fraz kluczowych na podstawie identyfikacji potrzeb biznesowych oraz analizy widoczności konkurencji. Zaproponujemy najbardziej efektywne frazy pod kątem szacowanych efektów oraz kosztów.

Optymalizacja i redagowanie treści

Optymalizacja i redagowanie treści

Przygotowanie raportu optymalizacji strony zawierającego szczegółowe wskazówki poprawy elementów strony oraz sugestie dotyczące przeredagowania i rozbudowy treści. Poprawki te są niezbędne do pozycjonowania wybranych fraz.

Link building

Link building

Budowanie sieci wartościowych odnośników poprzez pozyskiwanie linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO. Zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków.

Raportowanie i ewaluacja

Raportowanie i ewaluacja

Comiesięczne raportowanie efektów pozycjonowania, ze wskazaniem dziennych pozycji pozycjonowanej strony na wybrane frazy. Na bieżąco analizujemy efekty i rekomendujemy zmianę strategii, jeśli zaistnieje taka konieczność.

REALIZACJE SEO

16 października
2015
Optymalizacja

LEW MOTO

Czytaj więcej >>

21 lipca
2015
Optymalizacja

Topestetic

Czytaj więcej >>

21 lipca
2015
Optymalizacja

19. Dzielnica

Czytaj więcej >>



WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha