Pozycjonowanie wybranych fraz kluczowych, zwykle związanych z kategoriami produktów czy usług. Zazwyczaj są to frazy ogólne – określające ogólną grupę usług czy produktów, jaką wyszukujemy oraz szczegółowe – precyzyjniej opisujące przedmiot wyszukiwania. Obie te grupy fraz są bardzo często wyszukiwane przez użytkowników wyszukiwarek w ramach procesu zakupowego. Frazy szczegółowe są zdecydowanie lepszym wyborem ze względu na precyzję oraz mniejszą konkurencyjność w stosunku do ogólnych. Większa precyzja frazy oznacza większą szansę na konwersję użytkownika w klienta, natomiast mniejsza konkurencyjność przekłada się wprost na szybkość osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania oraz na niższą cenę pozycjonowania takiej frazy. Pozycjonowanie stron w Google oraz innych wyszukiwarkach to jedna z najbardziej skutecznych form marketingu internetowego – obecnie 98% polskich internautów wykorzystuje różnego rodzaju wyszukiwarki online, aby znaleźć interesujące ich treści.
Pozycjonowanie wybranych fraz, najczęściej związanych z kategoriami produktów czy usług. Frazy te są bardzo często wyszukiwane przez użytkowników wyszukiwarek w ramach procesu zakupowego.
Pozycjonowanie fraz zawierających lokalizację miejsca, w obrębie którego użytkownicy poszukują danej usługi lub produktu. Uzupełnieniem jest obecność wizytówki firmy w ramach Google Moja Firma.
Pozycjonowanie fraz z długiego ogona – rozbudowanych, precyzyjnych fraz kluczowych, najczęściej dotyczących produktów i usług. Frazy te generują odwiedziny o wysokiej konwersji.
Pozycjonowanie fraz produktowych, z uwzględnieniem cyklicznej zmiany fraz wraz ze zmianą trendów zakupowych oraz asortymentu produktów. Strategia dedykowana dla sklepów internetowych.
Jeśli strategia SEO ma być skuteczna, musi składać się z trzech elementów. Są one integralne, a ich fachowa realizacja daje gwarancję takiej kampanii SEO, która nie tylko będzie efektywna, ale też spełni wymagania klienta.
Kod witryny należy zmodyfikować według wytycznych uzyskanych po audycie SEO. Dostosowane do strategii SEO muszą zostać także treści i grafiki. Podstrony witryny powinny zostać zoptymalizowane pod odpowiednio dobrane frazy kluczowe.
Podstawą jest uzupełnienie opisów produktów oraz kategorii. Content musi być nieustannie rozwijany o treści inspirowane najczęstszymi pytaniami użytkowników, zadawanymi w trakcie korzystania z wyszukiwarki Google. Mogą to być na przykład poradniki, rankingi czy dokładne analizy pisane przy współudziale ekspertów.
Do strony powinny dochodzić wartościowe linki, najlepiej z artykułów i blogów na wartościowych serwisach. Wskazane jest natomiast unikanie linków, których wartość jest niska, czyli ze spamowych zaplecz i katalogów SEO.
„Z Agencją SEMTEC współpracujemy od kilku lat, początkowo wyłącznie w zakresie pozycjonowania strony, stopniowo rozszerzając działania o analitykę oraz content marketing. Szerokie kompetencje w zakresie SEO, poparte wysoką skutecznością działań, oraz wysoki poziom obsługi klienta predysponują SEMTEC jako partnera godnego polecenia.”
Jeżeli chcesz zwiększyć widoczność oraz pozycje strony w wyszukiwarkach internetowych, w tym w Google, które przełożą się na wzrost ruchu organicznego oraz poziomu konwersji, pozycjonowanie strony na odpowiednie słowa kluczowe jest najlepszym narzędziem do realizacji tych celów. Pozycjonowanie zalecane jest dla każdej branży, produktu lub usługi. Dedykowane jest zarówno dla sklepów internetowych, stron firmowych, portali, jak i niewielkich witryn. W związku z ciągłymi zmianami i ulepszeniami w algorytmach wyszukiwarek, rozwojem innych stron oraz zabiegami podejmowanymi przez konkurencję, działania dla wybranych fraz należy prowadzić w sposób ciągły.
Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym jego głównych celów. Na podstawie wywiadu zidentyfikowane zostaną potrzeby, które będą podstawą do przygotowania propozycji fraz kluczowych.
Identyfikacja oraz analiza konkurencji pod kątem widoczności na frazy kluczowe. Zbadamy frazy, na które pozycjonuje się konkurencja oraz zidentyfikujemy inne często wyszukiwane frazy związane z biznesem Klienta.
Propozycja optymalnych fraz kluczowych na podstawie identyfikacji potrzeb biznesowych oraz analizy widoczności konkurencji. Zaproponujemy najbardziej efektywne frazy pod kątem szacowanych efektów oraz kosztów.
Przygotowanie raportu optymalizacji strony zawierającego szczegółowe wskazówki poprawy elementów strony oraz sugestie dotyczące przeredagowania i rozbudowy treści. Poprawki te są niezbędne do pozycjonowania wybranych fraz.
Budowanie sieci wartościowych odnośników poprzez pozyskiwanie linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO. Zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków.
Comiesięczne raportowanie efektów pozycjonowania, ze wskazaniem dziennych pozycji pozycjonowanej strony na wybrane frazy. Na bieżąco analizujemy efekty i rekomendujemy zmianę strategii, jeśli zaistnieje taka konieczność.