Pozycjonowanie w Google i innych wyszukiwarkach

Pozycjonowanie wybranych fraz kluczowych, zwykle związanych z kategoriami produktów czy usług. Zazwyczaj są to frazy ogólne – określające ogólną grupę usług czy produktów, jaką wyszukujemy oraz szczegółowe – precyzyjniej opisujące przedmiot wyszukiwania. Obie te grupy fraz są bardzo często wyszukiwane przez użytkowników wyszukiwarek w ramach procesu zakupowego.

Frazy szczegółowe są zdecydowanie lepszym wyborem ze względu na precyzję oraz mniejszą konkurencyjność w stosunku do ogólnych. Większa precyzja frazy oznacza większą szansę na konwersję użytkownika w klienta, natomiast mniejsza konkurencyjność przekłada się wprost na szybkość osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania oraz na niższą cenę pozycjonowania takiej frazy. Pozycjonowanie stron w Google oraz innych wyszukiwarkach to jedna z najbardziej skutecznych form marketingu internetowego – obecnie 98% polskich internautów wykorzystuje różnego rodzaju wyszukiwarki online, aby znaleźć interesujące ich treści.

CO NAS WYRÓŻNIA?
  • Doradzamy efektywne frazy kluczowe dla Klienta, a nie dla agencji
  • Trwałe efekty, odporne na zmiany w algorytmach
  • Gwarancja niewykorzystywania technik black SEO

Strategie Seo

Elementy pozycjonowania fraz

Jeśli strategia SEO ma być skuteczna, musi składać się z trzech elementów. Są one integralne, a ich fachowa realizacja daje gwarancję takiej kampanii SEO, która nie tylko będzie efektywna, ale też spełni wymagania klienta.

Optymalizacja strony

Kod witryny należy zmodyfikować według wytycznych uzyskanych po audycie SEO. Dostosowane do strategii SEO muszą zostać także treści i grafiki. Podstrony witryny powinny zostać zoptymalizowane pod odpowiednio dobrane frazy kluczowe.

Rozwój treści

Podstawą jest uzupełnienie opisów produktów oraz kategorii. Content musi być nieustannie rozwijany o treści inspirowane najczęstszymi pytaniami użytkowników, zadawanymi w trakcie korzystania z wyszukiwarki Google. Mogą to być na przykład poradniki, rankingi czy dokładne analizy pisane przy współudziale ekspertów.

Link building

Do strony powinny dochodzić wartościowe linki, najlepiej z artykułów i blogów na wartościowych serwisach. Wskazane jest natomiast unikanie linków, których wartość jest niska, czyli ze spamowych zaplecz i katalogów SEO.

EFEKTY POZYCJONOWANIA STRONY

  • Poprawa indeksacji i widoczności strony w wyszukiwarce
  • Obecność na zapytania potencjalnych klientów
  • Wysokiej jakości ruch z wyszukiwarki
  • Zwiększenie konwersji

„Z Agencją SEMTEC współpracujemy od kilku lat, początkowo wyłącznie w zakresie pozycjonowania strony, stopniowo rozszerzając działania o analitykę oraz content marketing. Szerokie kompetencje w zakresie SEO, poparte wysoką skutecznością działań, oraz wysoki poziom obsługi klienta predysponują SEMTEC jako partnera godnego polecenia.”


Dawid Dusza, Prezes Zarządu CUPPON

DLA KOGO

Jeżeli chcesz zwiększyć widoczność oraz pozycje strony w wyszukiwarkach internetowych, w tym w Google, które przełożą się na wzrost ruchu organicznego oraz poziomu konwersji, pozycjonowanie strony na odpowiednie słowa kluczowe jest najlepszym narzędziem do realizacji tych celów. Pozycjonowanie zalecane jest dla każdej branży, produktu lub usługi. Dedykowane jest zarówno dla sklepów internetowych, stron firmowych, portali, jak i niewielkich witryn. W związku z ciągłymi zmianami i ulepszeniami w algorytmach wyszukiwarek, rozwojem innych stron oraz zabiegami podejmowanymi przez konkurencję, działania dla wybranych fraz należy prowadzić w sposób ciągły.

PROCES

 
Analiza potrzeb biznesowych
 
Analiza konkurencji
 
Dobór fraz kluczowych
 
Optymalizacja i redagowanie treści
 
Link building
 
Raportowanie i ewaluacja
 

Analiza potrzeb biznesowych


Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym jego głównych celów. Na podstawie wywiadu zidentyfikowane zostaną potrzeby, które będą podstawą do przygotowania propozycji fraz kluczowych.
 

Analiza konkurencji


Identyfikacja oraz analiza konkurencji pod kątem widoczności na frazy kluczowe. Zbadamy frazy, na które pozycjonuje się konkurencja oraz zidentyfikujemy inne często wyszukiwane frazy związane z biznesem Klienta.
 

Dobór fraz kluczowych


Propozycja optymalnych fraz kluczowych na podstawie identyfikacji potrzeb biznesowych oraz analizy widoczności konkurencji. Zaproponujemy najbardziej efektywne frazy pod kątem szacowanych efektów oraz kosztów.
 

Optymalizacja i redagowanie


Przygotowanie raportu optymalizacji strony zawierającego szczegółowe wskazówki poprawy elementów strony oraz sugestie dotyczące przeredagowania i rozbudowy treści. Poprawki te są niezbędne do pozycjonowania wybranych fraz.
 

Link building


Budowanie sieci wartościowych odnośników poprzez pozyskiwanie linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO. Zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków.
 

Raportowanie i ewaluacja


Comiesięczne raportowanie efektów pozycjonowania, ze wskazaniem dziennych pozycji pozycjonowanej strony na wybrane frazy. Na bieżąco analizujemy efekty i rekomendujemy zmianę strategii, jeśli zaistnieje taka konieczność.

Analiza potrzeb biznesowych

Analiza potrzeb biznesowych

Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym jego głównych celów. Na podstawie wywiadu zidentyfikowane zostaną potrzeby, które będą podstawą do przygotowania propozycji fraz kluczowych.

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji

Identyfikacja oraz analiza konkurencji pod kątem widoczności na frazy kluczowe. Zbadamy frazy, na które pozycjonuje się konkurencja oraz zidentyfikujemy inne często wyszukiwane frazy związane z biznesem Klienta.

Dobór fraz kluczowych

Dobór fraz kluczowych

Propozycja optymalnych fraz kluczowych na podstawie identyfikacji potrzeb biznesowych oraz analizy widoczności konkurencji. Zaproponujemy najbardziej efektywne frazy pod kątem szacowanych efektów oraz kosztów.

Optymalizacja i redagowanie treści

Optymalizacja i redagowanie treści

Przygotowanie raportu optymalizacji strony zawierającego szczegółowe wskazówki poprawy elementów strony oraz sugestie dotyczące przeredagowania i rozbudowy treści. Poprawki te są niezbędne do pozycjonowania wybranych fraz.

Link building

Link building

Budowanie sieci wartościowych odnośników poprzez pozyskiwanie linków z artykułów, blogów, komentarzy i stron tematycznych, z wykluczeniem niskiej jakości linków z zaplecz i katalogów SEO. Zwracamy szczególną uwagę na zachowanie naturalnego profilu linków.

Raportowanie i ewaluacja

Raportowanie i ewaluacja

Comiesięczne raportowanie efektów pozycjonowania, ze wskazaniem dziennych pozycji pozycjonowanej strony na wybrane frazy. Na bieżąco analizujemy efekty i rekomendujemy zmianę strategii, jeśli zaistnieje taka konieczność.

REALIZACJE SEO

16 października
2015
Optymalizacja SEO

LEW MOTO

Czytaj więcej >>

21 lipca
2015
Optymalizacja SEO

Topestetic

Czytaj więcej >>

21 lipca
2015
Optymalizacja SEO

19. Dzielnica

Czytaj więcej >>



WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha