OPTYMALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ

Optymalizacja strony internetowej polega na dostosowaniu pod określonym kątem jej elementów: treści, kodu oraz grafik. Optymalizację witryny można podzielić między innymi na: optymalizację pod wymagania wyszukiwarki (optymalizacja SEO) oraz pod zachowania użytkownika (optymalizacja konwersji). Oba rodzaje optymalizacji mają na celu poprawę całej struktury witryny jak i szczegółowego dopasowania kluczowych jej podstron. Zarówno konstrukcja, jak i zawartość strony odgrywają decydującą rolę w budowaniu pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania.

Przygotowana dokumentacja wskaże przeszkody, które uniemożliwiają zdobycie widoczności w wynikach wyszukiwania, jak również rekomendacje zmian w tym zakresie i możliwości rozwoju witryny. Optymalizację treści najczęściej można przeprowadzić z poziomu CMS, natomiast optymalizacja struktury wymaga najczęściej ingerencji w kod źródłowy strony. Z reguły większość zaleceń nie ingeruje w znaczący sposób w wygląd strony.

Optymalizacja SEO

Eliminacja barier ograniczających widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google.

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja ścieżek, którymi podążają użytkownicy, tak aby bez przeszkód zmierzali do założonego celu.

 

Optymalizacja SEO

Kluczowy element procesu pozycjonowania strony. Przygotowujemy wytyczne SEO, opracowane na bazie zdobytej przez lata wiedzy oraz najnowszych zaleceń Google. Zadbamy o to, aby witryna była zgodna ze standardami wyznaczonymi przez największe wyszukiwarki. Odpowiednia konstrukcja i zawartość strony odgrywają niezwykle istotną rolę w procesie budowania pozycji strony serwisu w wynikach wyszukiwania. Wskażemy błędy uniemożliwiające zdobycie dobrej widoczności w wyszukiwarkach, przygotujemy rekomendacje zmian i zasugerujemy rozbudowę serwisu o nowe funkcjonalności.

ELEMENTY OPTYMALIZACJI SEO STRONY

audyt seo strony internetowej

Analiza budowy strony

Identyfikacja istniejących błędów budowy strony negatywnie wpływających na widoczności w wyszukiwarkach jako podstawa do optymalizacji struktury kodowej HTML oraz linkowania wewnętrznego.

optymalizacja seo podstron

Optymalizacja podstron

Optymalizacja podstron, w szczególności pod kątem pozycjonowanych fraz. Identyfikacja istniejących błędów, opracowanie poprawnych metatagów i nagłówków oraz optymalizacja treści i obrazków.

wdrożenie audytu SEO

Wdrożenie poprawek

Wsparcie przy wdrożeniu poprawek wskazanych w audycie strony oraz weryfikacja poprawności ich wprowadzenia.

 

Zalety optymalizacji SEO

  • Wyeliminowanie błędów
  • Optymalizacja kodu HTML
  • Zwiększona widoczność
  • Nowe funkcjonalności SEO

Fundamentalnym efektem optymalizacji SEO jest wyeliminowanie błędów konstrukcyjnych witryny, ograniczających potencjał pozyskiwania ruchu z wyników wyszukiwania. Dzięki eliminacji barier oraz optymalizacji kodu HTML uzyskany zostanie wzrost widoczności na frazy kluczowe, a tym samym liczby użytkowników, którzy na stronie dokonują pożądanych konwersji. Zaproponowane zostaną również dodatkowe funkcjonalności usprawniające działanie strony oraz pozytywnie wpływające na indeksację podstron w Google.

Proces optymalizacji SEO

 
Ustalanie zakresu
 
Przygotowanie optymalizacji
 
Wdrożenie
 
Kontrola wdrożenia
 

Ustalanie zakresu optymalizacji


Zakres optymalizacji strony pod wyszukiwarki ustalany jest na podstawie potrzeb biznesowych Klienta.
 

Przygotowanie raportu


Przygotowanie dokumentu optymalizacji ogólnej budowy strony oraz poszczególnych podstron, ze szczególnym naciskiem na pozycjonowane frazy kluczowe. Zaproponowane zostaną zmiany struktury HTML (bez zmian wyglądu strony) oraz korekty zawartości witryny, tj. treści i obrazki.
 

Wdrożenie optymalizacji SEO


Wprowadzenie sugerowanych poprawek wskazanych w audycie SEO przy wsparciu agencji. Osobiście wdrażamy poprawki lub służymy konsultacjami przy ich implementacji.
 

Kontrola wdrożenia


Analiza poprawności wdrożenia sugerowanych zmian z dokumentu optymalizacji. Jeśli wystąpią, zostaną wskazane kolejne niezbędne poprawki do uzyskania najlepszej widoczności w wynikach wyszukiwania.

Ustalanie zakresu optymalizacji

Ustalanie zakresu optymalizacji

Zakres optymalizacji strony pod wyszukiwarki ustalany jest na podstawie potrzeb biznesowych Klienta.

Przygotowanie audytu SEO

Przygotowanie audytu SEO

Przygotowanie dokumentu optymalizacji ogólnej budowy strony oraz poszczególnych podstron, ze szczególnym naciskiem na pozycjonowane frazy kluczowe. Zaproponowane zostaną zmiany struktury HTML (bez zmian wyglądu strony) oraz korekty zawartości witryny, tj. treści i obrazki.

Wdrożenie audytu SEO

Wdrożenie audytu SEO

Wprowadzenie sugerowanych poprawek wskazanych w audycie SEO przy wsparciu agencji. Osobiście wdrażamy poprawki lub służymy konsultacjami przy ich implementacji.

Kontrola wdrożenia

Kontrola wdrożenia

Analiza poprawności wdrożenia sugerowanych zmian z dokumentu optymalizacji. Jeśli wystąpią, zostaną wskazane kolejne niezbędne poprawki do uzyskania najlepszej widoczności w wynikach wyszukiwania.


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha