Content marketing

Content marketing skupia się na tworzeniu i dystrybuowaniu treści wysokiej jakości, które odpowiadają na potrzeby użytkownika. Celem działań contentowych może być budowanie wizerunku, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z użytkownikami, a także sprzedaż. Marketing treści jest sztuką komunikacji. Wchodzenie w interakcję z użytkownikiem przybiera różne formy: od edukacji po rozrywkę, a nawet kontrowersję. Wszystkie działania mają stworzyć wokół marki przestrzeń dla lojalnych, powracających klientów, których nie będzie przyciągać jedynie jakość produktów czy usług, ale także wizerunek firmy i odczucia z nim związane.

CO NAS WYRÓŻNIA
  • Kompleksowość

    Oferujemy działania content marketingowe w pełnym zakresie. Przygotowujemy strategię, by według niej stworzyć wysokojakościowe, a następnie zająć się ich dystrybucją i wielokanałową promocją
  • Indywidualne podejście

    Każdy klient to inne potrzeby i możliwości – my to doskonale rozumiemy. Dlatego uważnie słuchamy naszych klientów, by stworzyć strategię najlepiej dopasowaną do ich potrzeb i spełniającą oczekiwania grupy docelowej
  • Content marketing + SEO

    Nasze treści są wartościowe i atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jaki i wyszukiwarek. Treści są optymalizowane zgodnie z wymogami SEO, przez co zajmują wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google i docierają do szerszego grona odbiorców

Nasze podejście

jakościowy content

Analiza rynku i konkurencji

Badanie rynku jest podstawą przygotowania strategii. Szczegółowo analizujemy działania konkurentów, żeby osiągnąć lepsze efekty. Sprawdzamy trendy i zainteresowania użytkowników w oparciu o narzędzia analityczne. Badamy m.in. popularne słowa kluczowe i ich potencjał, liczby udostępnień, lajków, cytowań dla danej tematyki.

lokalizacje seo contentu

Audyt i rekomendacje

Analizujemy dotychczasowe działania content marketingowe. Rekomendujemy nowe treści – publikowane zarówno w serwisach zewnętrznych, jak i w obrębie witryny klienta. Przygotowujemy propozycje tematów publikacji oraz ich opracowania. W celu szerszej dystrybucji optymalizujemy treści pod kątem wyszukiwarek.

publikacja contentu

Strategia

Przygotowujemy mapę treści z uwzględnieniem topowych tematów, ich zawartością merytoryczną oraz rodzajem prezentacji. Tworzymy plan dystrybucji i promocji contentu. Na podstawie przyjętych celów estymujemy korzyści dla klienta. Strategię content marketingową dopasowujemy też do możliwości finansowych i realizacyjnych klientów. Tworzymy optymalny plan, który przyniesie najlepsze efekty.

jakościowy content

Przygotowanie contentu

Nasze treści zawsze są wysokiej jakości: merytorycznej i językowej. Zwracamy uwagę, aby były atrakcyjne i interesujące dla odbiorców. Proponujemy zagadnienia wyszukiwane na różnym etapie ścieżki decyzyjnej. Współpracujemy ze specjalistami z wielu dziedzin, aby stworzyć profesjonalny content.

lokalizacje seo contentu

Dystrybucja i promocja

Treści promujemy w serwisach najchętniej odwiedzanych przez grupę docelową. Zwracamy uwagę także liczbę unikalnych użytkowników oraz parametry techniczne witryny z punktu widzenia SEO. Dzięki temu klient może być pewny, że wybrane portale są najwyższej jakości. Dystrybucję wspieramy reklamą natywną, kontekstową oraz marketingiem szeptanym na forach czy w serwisach społecznościowych.

publikacja contentu

Optymalizacja

Podczas realizacji kampanii content marketingowej stale monitorujemy jej efekty. Wyciągamy wnioski i na bieżąco optymalizujemy strategię dla osiągnięcia lepszych korzyści. Proponujemy dodatkowe rozwiązania, np.: rozszerzenie treści, które najbardziej przypadły użytkownikom do gustu, zwiększenie zasięgu dystrybucji czy też uruchomienie dodatkowych form promocji.

 

Content

tematyczne artykuł sponsorowane

Artykuły eksperckie i poradnikowe

80% internautów woli rzetelny artykuł od tradycyjnej reklamy. To doskonale obrazuje siłę wartościowych tekstów. Artykuły piszą wykwalifikowaniu copywriterzy, dziennikarze i specjaliści z danej dziedziny. Dzięki temu zachowana odbiorca otrzymuje merytoryczny materiał.

blog firmowy

Infografiki

Infografiki są o wiele chętniej czytane niż artykuły! 90% informacji trafiających do mózgu to sygnały wizualne. Profesjonalni graficy, eksperci merytoryczni i marketerzy współpracują, by stworzyć grafiki dopasowane do aktualnych trendów i potrzeb grupy docelowej, obok których nie można przejść obojętnie.

infografiki i raporty

Wideo

Umieszczenie w witrynie materiału wideo wydłuża średni czas przebywania na stronie. Konsumenci pozytywnie odbierają markę po obejrzeniu interesującego wideo z jej udziałem. Przygotowujemy animacje 2D oraz krótkie materiały filmowe o charakterze promocyjnym, edukacyjnym, informacyjnym czy rozrywkowym. Tworzymy angażujące i chętnie udostępniane wideo.

content w poradnikach i e-bookach

Webinary / webcasty

Planujemy i realizujemy wirtualne spotkania z internautami. Dbamy o wysoką wartość merytoryczną prezentowanych materiałów. Staramy się zaciekawić widzów tematem i sposobem jego opracowania, aby chętnie wracali po większą dawkę wiedzy.

komentarze na blogach i forach

Case study

Informacja o skuteczności produktu bądź usługi firmy jest dla konsumenta silnym czynnikiem w procesie decyzyjnym. Studium przypadku pozwala zaprezentować kompetencje i profesjonalizm marki. Chwaląc się dokonaniami, budujemy świadomość marki i jej pozytywny wizerunek.

budowa stron tematycznych

Raporty

Dzielenie się wiedzą ekspercką tworzy profesjonalny wizerunek marki. Na podstawie danych opracowujemy profesjonalne raporty. Uwagę poświęcamy ciekawej szacie graficznej i innowacyjnej formie przekazu – dobierając je do tematyki i zawartości white papers.

komentarze na blogach i forach

E-booki

Dziel się wiedzą, a inni dowiedzą się, że jesteś ekspertem. Przygotowujemy e-booki, które są źródłem wartościowych leadów. Współpracujemy z wykwalifikowanymi specjalistami. Zapewniamy konsulting w zakresie zawartości merytorycznej publikacji. Oferujemy także opracowanie graficzne.

budowa stron tematycznych

Blog firmowy

Blog na stronie buduje świadomość marki, tworzy więź z klientami i jest źródłem ruchu na stronie. Tworzymy artykuły blogowe w oparciu o strategię content marketingową. Przykładamy wagę do każdego wpisu. Dbamy o urozmaicenie publikacji zdjęciami, wideo lub infografiką.

 

Elementy content marketingu

jakościowy content

Tworzenie treści

Tworzymy mapy treści i wskazujemy topowe, angażujące tematy, a także proponujemy ich zawartość merytoryczną. Zajmujemy się pisaniem tekstów, tworzeniem grafik i kręceniem filmów. Forma i typ treści jest dopasowywana do potrzeb grupy, w której znajdują się potencjalni konsumenci

lokalizacje seo contentu

Dystrybucja

Do publikacji contentu wybieramy wartościowe serwisy zewnętrzne. Ustalamy, jakie treści pojawią się w witrynie klienta, a jakie na zewnątrz. Kierujemy się przemyślaną strategią i udokumentowanym terminarzem publikacji

publikacja contentu

Promocja

Opublikowane treści wpieramy wielokanałową promocją. Przeprowadzamy kampanie promocyjne przez platformy reklamy natywnej oraz kontekstowej. Korzystamy z marketingu szeptanego, docierając do grupy docelowej na forach tematycznych i w serwisach społecznościowych

 

Efekty

  • Większa sprzedaż
  • Wzrost liczby leadów
  • Budowa świadomości marki
  • Lojalni, powracający klienci
  • Wartościowy ruch z witryn odsyłających
  • Większa moc i widoczność witryny

„Rekomenduję Agencję SEMTEC jako partnera, który doskonale rozumie cele biznesowe ShoesDay.pl w trudnej i zmiennej branży e-commerce. Realizowane działania: pozycjonowanie strony, content marketing oraz ePR przynoszą sklepowi zarówno wzrost rozpoznawalności marki, jak i wzrost sprzedaży”.


Paulina Kukwa, E-commerce Manager ShoesDay.pl

DLA KOGO

Content marketing jest niezbędnym elementem strategii komunikacyjnej każdej marki i firmy. W dobie szumu informacyjnego odbiorcy oczekują rzetelnych treści – tylko one wygrywają z tradycyjną reklamą. Chcąc rozwijać swoją strategię komunikacyjną zgodnie z potrzebami grupy docelowej, a tym samym budować świadomość marki, umacniać pogląd o swojej fachowości i tworzyć wokół siebie przestrzeń dla lojalnych klientów, należy zadbać o wysoką jakość contentu. To co odpowiada potrzebom użytkowników jest również wysoko oceniane przez Google. Dobrze zaplanowana, przemyślana strategia contentowa zapewnia lepszą widoczność witryny w wynikach wyszukiwania i odpowiada za wyższy wolumen ruchu.

PROCES

 
Analiza potrzeb klienta
 
Analiza konkurencji
 
Opracowanie strategii
 
Przygotowanie treści
 
Dystrybucja i promocja
 
Optymalizacja i raportowanie
 

Analiza potrzeb klienta


Szczegółowo badamy zainteresowania i potrzeby użytkowników w obrębie grupy docelowej, wyznaczając persony kampanii. Strategię planujemy w oparciu o metody i narzędzia content marketingowe, które najsilniej zaangażują klienta i skłonią go do interakcji.
 

Analiza konkurencji


Analizujemy działania konkurencji, przyglądając się obranej strategii contentowej, podejmowanym zagadnieniom i osiągniętym efektom. Dążymy do zbudowania mediaplanu, którego założeniem jest osiągnięcie lepszych korzyści.
 

Opracowanie strategii


Dokładnie planujemy i dokumentujemy strategię contentową: tworzymy mapy treści, szczegółowy mediaplan, harmonogram publikacji. Estymujemy również korzyści dla Klienta, wynikające z wdrożenia naszych działań.
 

Przygotowanie treści


Współpracując z wykwalifikowanymi copywriterami i specjalistami z wielu dziedzin, tworzymy treści o wysokiej zawartości merytorycznej, językowej i wizualnej. Formę prezentacji contentu dobieramy do oczekiwań i upodobań grupy docelowej.
 

Dystrybucja i promocja


Starannie dobieramy zewnętrzne witryny, na których pojawią się publikacje, mając na uwadze ich wysoką wartość. Dla wzmocnienia dystrybucji proponujemy wielokanałową promocję treści: SEO, PPC oraz marketing szeptany.
 

Optymalizacja i raportowanie


Na bieżąco optymalizujemy kampanię, dążąc do osiągnięcia lepszych efektów. Klient ma wgląd do osiągniętych korzyści dzięki cyklicznym raportom.

Analiza potrzeb klienta

Analiza potrzeb klienta

Szczegółowo badamy zainteresowania i potrzeby użytkowników w obrębie grupy docelowej, wyznaczając persony kampanii. Strategię planujemy w oparciu o metody i narzędzia content marketingowe, które najsilniej zaangażują klienta i skłonią go do interakcji.

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji

Analizujemy działania konkurencji, przyglądając się obranej strategii contentowej, podejmowanym zagadnieniom i osiągniętym efektom. Dążymy do zbudowania mediaplanu, którego założeniem jest osiągnięcie lepszych korzyści.

Redagowanie tresci

Opracowanie strategii

Dokładnie planujemy i dokumentujemy strategię contentową: tworzymy mapy treści, szczegółowy mediaplan, harmonogram publikacji. Estymujemy również korzyści dla Klienta, wynikające z wdrożenia naszych działań.

Dobór miejsc publikacji

Przygotowanie treści

Współpracując z wykwalifikowanymi copywriterami i specjalistami z wielu dziedzin, tworzymy treści o wysokiej zawartości merytorycznej, językowej i wizualnej. Formę prezentacji contentu dobieramy do oczekiwań i upodobań grupy docelowej.

Publikacja i pozycjonowanie treści

Dystrybucja i promocja

Starannie dobieramy zewnętrzne witryny, na których pojawią się publikacje, mając na uwadze ich wysoką wartość. Dla wzmocnienia dystrybucji proponujemy wielokanałową promocję treści: SEO, PPC oraz marketing szeptany.

Raportowanie i ewaluacja

Optymalizacja i raportowanie

Na bieżąco optymalizujemy kampanię, dążąc do osiągnięcia lepszych efektów. Klient ma wgląd do osiągniętych korzyści dzięki cyklicznym raportom.

REALIZACJE CONTENT MARKETING

30 października
2014
Content marketing SEO

Twoje Kwiaty

Czytaj więcej >>

16 maja
2014
Content marketing SEO

ShoesDay

Czytaj więcej >>

16 maja
2014
Content marketing SEO

White Paper Agency

Czytaj więcej >>



WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha