Specjalizacja w dziedzinie pozycjonowania stron oraz wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie pozwalają na oferowanie szerokiego spektrum usług SEO. W proponowanej dedykowanej strategii kładziemy szczególny nacisk na działania White hat SEO zgodne z wytycznymi wyszukiwarki Google. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą usług, które pozwolą na osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania oraz na wzrost konwersji na stronie.
Analiza konkurencji SEO polega na porównaniu strony z konkurencją w wyszukiwarce Google. Strony porównane zostaną pod względem: budowy, widoczności na frazy kluczowe, pozyskiwanego ruchu z wyszukiwarek oraz linków dochodzących. Do tego celu wykorzystujemy spektrum narzędzi SEO.
czytaj więcej >>Dokumentacja obejmująca analizę najważniejszych elementów strony wpływających na widoczność na frazy kluczowe oraz indeksację w wyszukiwarkach. Dedykowany audyt SEO wskaże przeszkody, które uniemożliwiają zdobycie czołowych pozycji, jak również rekomendacje zmian w zakresie rozwoju witryny oraz jej funkcjonalności.
czytaj więcej >>Dedykowany audyt wersji mobilnej strony wskaże przeszkody, które uniemożliwiają zdobycie czołowych pozycji w mobilnych wynikach wyszukiwania, jak również rekomendacje w zakresie ich poprawy i możliwości rozwoju witryny. Wskazana zostanie również zalecana metoda serwowania wersji mobilnej.
czytaj więcej >>Dobór oraz pozycjonowanie fraz kluczowych. Na podstawie analizy widoczności stron konkurencji, analizy trendów oraz zapytań w Google, rekomendujemy efektywne frazy z punktu widzenia biznesu Klienta. Pozycjonujemy frazy wizerunkowe, lokalne i długiego ogona (long tail).
czytaj więcej >>Tworzenie wysokiej jakości artykułów tematycznych, raportów, poradników, ebooków i infografik z linkiem zwrotnym, które publikowane są na stronach o wysokiej reputacji. Treści te przygotowywane są tak aby zainteresować ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.
czytaj więcej >>Działania mające na celu utrzymanie pozytywnych opinii w Internecie. Marka zaistnieje w świadomości społeczności internetowej jako silny brand, skupiający wokół siebie zadowolonych klientów. W efekcie na zapytania związane z marką widoczne będą w wynikach wyszukiwania strony zawierające pozytywne opinie.
czytaj więcej >>Optymalizacja strony internetowej ma na celu wyeliminowanie błędów konstrukcji, optymalizację grafik i rozbudowę treści, czego efektem będzie zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania na frazy kluczowe oraz wzrost konwersji.
czytaj więcej >>Zdejmowanie filtrów Google, będących karą nałożoną przez wyszukiwarkę za stosowanie niedozwolonych metod pozycjonowania stron. Proces polega na analizie profilu linków dochodzących, a następnie na usunięciu lub neutralizacji toksycznych, niepożądanych linków.
czytaj więcej >>