Szukaj haseł alfabetycznie:

SŁOWNIK SEO - Litera R

RankBrain


RankBrain to nazwa nadana systemowi opartemu na technologii sztucznej inteligencji, który w 2015 r. został częścią głównego algorytmu wyszukiwania Google. Zadaniem RankBrain jest interpretowanie zapytań użytkowników w nowy sposób oraz "wymyślenie" jak inaczej można[...]

Czytaj więcej >>

RDFa


RDFa – to jeden z formatów danych strukturalnych, które pozwalają wyszukiwarkom internetowym lepiej interpretować zawartość stron internetowych. RDFa jest rozszerzeniem HTML5 pomagającym oznaczyć na stronie określone rodzaje treści. Może być jednak stosowany także w[...]

Czytaj więcej >>

Redirect 301


Redirect 301 (Przekierowanie 301) - jest to trwałe przekierowanie (ang. „Moved Permanently”) adresu jednej strony internetowej na drugi adres. Przenosi ono zarówno PageRank jak i kary nałożone na stronę przez Google. Wykorzystywane jest głównie dla przekierowywania stron z[...]

Czytaj więcej >>

Redirect 302


Redirect 302 (Przekierowanie 302) - tymczasowe przekierowanie adresu strony internetowej na inny adres. Wykorzystywane jest w sytuacji gdy przekierowywana strona jest niedostępna jedynie tymczasowo np. podczas prowadzenia prac konserwacyjnych w serwisie lub gdy strona w sklepie[...]

Czytaj więcej >>

Referrer


Referrer - jest to adres strony internetowej, z której nastąpiło przeniesienie użytkownika do strony docelowej. Inaczej – adres odsyłający. Wysyłany jest on w nagłówku żądania HTTP.      Przykład nagłówka[...]

Czytaj więcej >>

Rich snippets


Rich snippets - rozszerzone opisy stron internetowych wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google. Poza standardowymi elementami, czyli tytułem i opisem strony, zawierać mogą bardzo wiele różnych dodatkowych elementów takich jak np. cena, dostępność i stan produktu, liczba[...]

Czytaj więcej >>

Robot wyszukiwarki


Robot wyszukiwarki (Pająk, Bot, Crawler, Googlebot) - to wykorzystywane przez wyszukiwarki internetowe narzędzia/programy umożliwiające im odnajdowanie, odczytywanie oraz indeksowanie poszczególnych stron internetowych. Najbardziej popularnym z nich jest Googlebot podążający[...]

Czytaj więcej >>

Robots noindex


Noindex – to jedna z możliwych wartości nadawanych metatagowi robots. Pozwala zablokować indeksację danej podstrony przez wyszukiwarki. W praktyce robot wyszukiwarki analizuje zawartość strony, nie umieszczając jej w indeksie. Linki wychodzące znajdujące się na stronie z[...]

Czytaj więcej >>

Robots.txt


Robots.txt - plik umieszczany na serwerze strony internetowej w folderze głównym. Zawiera polecenia dla robotów internetowych odwiedzających strony, zezwalające im lub zabraniające dostępu do określonych zasobów witryny. Przy jego użyciu zablokować można dostęp do[...]

Czytaj więcej >>

Ruch bezpłatny


Ruch bezpłatny (Organic traffic, Ruch organiczny) - wszyscy użytkownicy, którzy odwiedzili stronę internetową przenosząc się na nią z organicznych wyników wyszukiwania wyświetlanych np. przez Google. W większości przypadków największy odsetek ruchu bezpłatnego trafia[...]

Czytaj więcej >>

Ruch organiczny


Ruch organiczny (Organic traffic, Ruch bezpłatny) - to użytkownicy, którzy trafili na naszą stronę za pośrednictwem bezpłatnych wyników wyszukiwania wyświetlanych przez wyszukiwarki internetowe (np. Bing, Google, Yahoo). Bezpłatnymi wynikami wyszukiwania są wszystkie[...]

Czytaj więcej >>

Ruch płatny


Ruch płatny (Linki sponsorowane, Linki płatne) - ruch kierowany na stronę z płatnych wyników wyszukiwania na stronach wyszukiwarek internetowych. Może być to np. ruch pochodzący z płatnych linków tekstowych w Google (linki sponsorowane) czy z reklam graficznych (Google[...]

Czytaj więcej >>

Śledź nas




WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha