Szukaj haseł alfabetycznie:

SŁOWNIK SEO - Litera L

Landing page


Landing page (Strona docelowa, Podstrona) - Dosłownie „strona lądowania”. Strona docelowa w kampaniach reklamowych i oznacza adres URL, do którego kierujemy użytkownika z kampanii PPC/SEO lub innych działań marketingowych.

Czytaj więcej >>

Link


Link (Hiperłącze) – odnośnik, który po kliknięciu go przez użytkownika, przy pomocy protokołu http lub https, przenosi na docelową witrynę. Obecny algorytm Google bazuje w dużej mierze na analizie linków między witrynami. Link możemy porównać do referencji lub oceny[...]

Czytaj więcej >>

Link baiting


Link baiting - Jest to metoda zdobywania jakościowych linków bez konieczności płacenia za nie. Najczęściej oznacza tworzenie interesujących i praktycznych zasobów takich jak: infografiki, widgety, darmowe skórki, poradniki oraz testy, które są w sposób naturalny linkowane[...]

Czytaj więcej >>

Link building


Link building (Linkowanie) - Szeroko rozumiane działania mające na celu zwiększenie liczby linków przychodzących do strony. Link ma na celu przeniesienie mocy strony źródłowej na stronę docelową. Jednymi z najpopularniejszych typów linków dochodzących są: linki z[...]

Czytaj więcej >>

Link do podstrony


Link do podstrony (Deep link) - Jest to link prowadzący do podstrony wewnętrznej, a nie strony głównej danego serwisu i umieszczony na innej stronie, z której chcemy linkować   Linkowanie[...]

Czytaj więcej >>

Link farm


Link farm (Farma linków) - grupa stron, często tworzona w sposób automatyczny, która w sposób masowy wzajemnie do siebie linkuje. Tworzenie i używanie farm linków często prowadzi do otrzymania kary ręcznej od Google za nienaturalne linki.

Czytaj więcej >>

Link profile


  Link profile (Profil linków) -  zestawienie wszystkich linków prowadzących do naszej witryny. Profil linków możemy badać szczegółowo zwracając uwagę między innymi na:: - typ źródła linków (fora, publikacje internetowe, wpisy do katalogów), - rozkład[...]

Czytaj więcej >>

Link title


Link title (Tytuł linka) - atrybut link title według w3.org oferuje dodatkowe informacje na temat linku. Tytuł linku nie ma bezpośrednio wpływu na pozycje w wyszukiwarce. Tytułem należy się posiłkować jeśli anchor nie przekazuje wszystkich informacji dla użytkownika lub[...]

Czytaj więcej >>

Linki bezpośrednie


Linki bezpośrednie  - Link kierujący bezpośrednio do witryny docelowej, który może wpływać na jej pozycję w wynikach  wyszukiwarkach pod warunkiem braku atrybutu nofollow. W przypadku linka bezpośredniego nie jest używane  przekierowanie 301 lub przekierowanie[...]

Czytaj więcej >>

Linki naturalne


Linki naturalne - Linki, które zostały dodane bezinteresownie przez Internautów, bez udziału webmastera domeny linkowanej. Linki te bardzo często występują w postaci generycznych słów („kliknij tutaj”, „na stronie”, „tutaj” ), fraz brandowych lub ich formą jest[...]

Czytaj więcej >>

Linki płatne


Linki płatne (Linki sponsorowane, Ruch płatny) - są to różnego typu reklamy umieszczane głównie na stronach rezultatów wyszukiwania największych wyszukiwarek internetowych. Przykładami są reklamy Google AdWords czy Bing Ads. Linki płatne zamieszczane mogą być także w[...]

Czytaj więcej >>

Linki pośrednie


Linki pośrednie - odnośniki, które przenoszą użytkownika do innej strony docelowej wykorzystując przekierowanie 301 lub przekierowanie 302 w celu doprowadzenia Internauty oraz robotów wyszukiwarek do pożądanej witryny przeprowadzając ich najpierw przez własną[...]

Czytaj więcej >>

Linki przychodzące


  Linki przychodzące (Inbound Links, Backlinks) to odnośniki umieszczone na innych domenach niż strona, do której odsyłają. Stanowią one istotny czynnik brany pod uwagę przy ustalaniu mocy i popularności witryny pod względem linków mających negatywny lub pozytywny[...]

Czytaj więcej >>

Linki sponsorowane


Linki sponsorowane   (Linki płatne, Ruch płatny) -  wszelkiego rodzaju płatne reklamy tekstowe zamieszczone na stronach wyników wyszukiwania w popularnych wyszukiwarkach internetowych. Są więc to przede wszystkim reklamy Google AdWords oraz Bing Ads. Do linków[...]

Czytaj więcej >>

Linki wychodzące


Linki wychodzące (Outbound Links) to odnośniki odsyłające użytkownika oraz roboty wyszukiwarek do strony znajdującej się poza serwisem, w którym zostały umieszczone. Poprzez odwołanie się do zewnętrznego źródła linki wychodzące mogą pomóc użytkownikowi szerzej[...]

Czytaj więcej >>

Linkowanie


Linkowanie (Link building) - zbiór działań, których celem jest zwiększenie liczby linków przychodzących do danej witryny. Celem umieszczania linków jest przeniesienie części mocy witryny, z której linkujemy na naszą stronę. Najczęściej linkuje się z for, profili,[...]

Czytaj więcej >>

Linkowanie wewnętrzne


Linkowanie wewnętrzne (Internal links) - odnośniki wskazujące na podstrony opublikowane w ramach jednej domeny nazywa się linkami wewnętrznymi. Sposób powiązania tych podstron przy pomocy hiperłączy określa się jako linkowanie wewnętrzne. Odpowiednie zaplanowanie i[...]

Czytaj więcej >>

Linkowanie zewnętrzne


Linkowanie zewnętrzne (External links) blisko powiązane jest z pojęciem linków przychodzących. Linkowanie zewnętrzne jest często działaniem mającym na celu pozyskanie linków pochodzących z podstron serwisów charakteryzujących się wysoką jakością oraz[...]

Czytaj więcej >>

Long tail


Długim ogonem (Long tail) - nazywa się rzadko wyszukiwane frazy kluczowe, które zazwyczaj przynoszą ruch o niskim wolumenie. Często jednak liczba tych słów kluczowych jest na tyle znaczna, że frazy z długiego ogona mogą odpowiadać łącznie za sporą część ruchu w[...]

Czytaj więcej >>

Śledź nas




WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha