SŁOWNIK SEO - Litera I
Słownik SEO » I
In-person event
In-person event - bezpośrednie spotkanie z grupą docelową o charakterze szkoleniowym bądź informacyjnym, spełniające jednocześnie cele marketingowe takie jak budowanie świadomości marki czy nawiązywanie bliższych relacji z klientem.Eventy są doskonałą alternatywą dla[...]
Czytaj więcej >>
Inbound Links
Inbound links (Backlinks, Linki przychodzące) - są ta linki wychodzące, czyli umieszczane na zewnętrznych witrynach i odsyłające do strony docelowej. Algorytm Google jest zbudowany dookoła linków, traktując je jako jeden z głównych czynników rankujących strony[...]
Czytaj więcej >>
Indeks wyszukiwarki
Indeks wyszukiwarki - jest to baza danych wyszukiwarki internetowej zawierająca najważniejsze informacje zebrane przez roboty. Kiedy użytkownik wpisze pożądaną frazę w wyszukiwarce, algorytm wyszukiwarki przedstawi mu jak najbardziej trafne wyniki wyszukania bazując na[...]
Czytaj więcej >>
Infografika
Infografika – informacja graficzna przedstawiona w prosty i zrozumiały dla odbiorcy sposób, jednocześnie będąca ciekawym, przyciągającym uwagę ujęciem tematu. Infografiki systematyzują graficznie dane. Wykorzystują obrazy, diagramy, mapy w celu przedstawienia wzajemnych[...]
Czytaj więcej >>
Informacja prasowa
Informacja prasowa – notka przekazywana mediom w celu informowania o najnowszych działaniach firmy: nowych publikacjach, badaniach, zmianach w produktach i usługach, zmianach personalnych na szczeblach kadrowych itp.Obecność w mediach jest odbierana przez użytkowników jako[...]
Czytaj więcej >>
Internal links
Internal links (Linkowanie wewnętrzne) - pod tym pojęciem rozumiane są linki prowadzące do innych podstron serwisu znajdujących się na tej samej domenie. Architektura odnośników wewnętrznych w ramach serwisu nazywana jest linkowaniem wewnętrznym. Jego prawidłowa budowa nie[...]
Czytaj więcej >>