GSP (Gmail Sponsored Promotion, Reklamy w Gmailu) – format interaktywnej reklamy w poczcie Gmail. Reklamy początkowo są zwinięte,  po kliknięciu rozwijane do rozmiaru wiadomości e-maila. Opłaty naliczane są wyłącznie za kliknięcie w zwiniętą reklamę. W Gmail Sponsored Promotion dostępnych jest kilka formatów graficznych, które są dostosowane do celów reklamowych. Galeria reklam AdWords oferuje następujące szablony: reklamy graficzne, pojedynczy produkt, różne produkty i katalog. Istniej możliwość przesłania własnej kreacji w formacie HTML. W przypadku reklam GSP dostępne są opcje kierowania ich według wieku, płaci, lokalizacji użytkownika, , słów kluczowych, tematów, a także zainteresowań. Szczególnie polecane jest kierowanie reklam na słowa kluczowe. Dzięki zdefiniowaniu domen i marek konkurentów, reklamy będą emitowane użytkownikom, których treści wiadomości e-mail zawierają  wskazane nazwy.

GSP

Przykład reklamy tekstowej w Gmailu