Home > Słownik > Budżet dzienny – Adwords

Budżet dzienny – Adwords

Co to jest budżet dzienny w Google Ads?

Budżet dzienny to kwota ustawiona w panelu Google Adwords (Ads) na poziomie każdej kampanii określająca, ile maksymalnie środków dziennie reklamodawca chce przeznaczyć na kliknięcie reklamy.

Budżet dzienny – zabezpieczenie finansów

Określanie budżetu dziennego jest bardzo istotne w przypadku wszystkich firm, ale szczególnie tych, których możliwości finansowe są mniejsze. Ustawiając jakąś kwotę dzienną do wydania na danej platformie, użytkownik zabezpiecza się przed wydaniem zbyt dużej ilości pieniędzy w ciągu 24 godzin.

Jak działa budżet dzienny Facebook Ads?

Oczywiście budżet dzienny obowiązuje także na innych platformach reklamowych, np. na Facebook Ads. Dzięki temu można dokładnie zaplanować swój tygodniowy czy nawet miesięczny plan finansowy związany z działaniami marketingowymi. Budżet dzienny Facebook ustala się dokładnie tak samo, jak budżet dzienny Adwords.