SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera W
Słownik PPC » W
Wynik jakości
Wynik jakości – to parametr informujący o jakości użytej frazy kluczowej dla kampanii w sieci wyszukiwania Google. Jego wartość mieści się przedziale od 1 do 10, obliczana jest na podstawie oceny historycznej skuteczności (przewidywany CTR) użytej frazy kluczowej,[...]
Czytaj więcej >>
Wyświetlenie
Wyświetlenie – to każdorazowe zaprezentowanie reklamy użytkownikowi. Wyświetlenia reklam są darmowe, opłata naliczana jest dopiero po kliknięciu. Jeżeli konto AdWords nie jest zasilone w środki, reklamy nie będą się wyświetlać.
Przykład pojedynczego[...]
Czytaj więcej >>
Wyświetlany adres URL
Wyświetlany adres URL – tzw. „ładny” URL, to adres strony lub podstrony, który jest widoczny w treści reklamy. Często różny od końcowego adresu URL, szczególnie gdy precyzyjny adres jest zbyt długi lub zawiera parametry śledzące. Przykład wyświetlanego adresu[...]
Czytaj więcej >>
Współczynnik konwersji
Współczynnik konwersji (CR, ang. Conversion Rate) – wskaźnik efektywności informujący jaki procent kliknięć przełożył się na konwersje w określonym czasie. Zdefiniowany jest jako stosunek liczby konwersji do kliknięć. Przykładowo dla 100 kliknięć i 3 konwersji[...]
Czytaj więcej >>
Współczynnik interakcji
Współczynnik interakcji – wskaźnik informujący jak często użytkownicy wchodzą w interakcję z wyświetloną reklamę. Interakcja to główne działanie użytkownika związane z formatem reklamy. W zależności od typu kampanii oraz formatu reklamy wyróżniamy: kliknięcie,[...]
Czytaj więcej >>
Współczynnik CTR
Współczynnik CTR (ang. Click Through Rate) – wskaźnik „klikalności” obliczany w procentach jako stosunek liczby kliknięć w reklamę do jej wyświetleń w danym okresie czasu. Jeśli reklama wyświetliła się 100 razy i została kliknięta 15 razu, współczynnik CTR[...]
Czytaj więcej >>