SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera S
Słownik PPC » S
Średnia miesięczna liczba wyszukiwań
Średnia miesięczna liczba wyszukiwań (liczba wyszukiwań) – parametr informujący o przybliżonej miesięcznej liczbie operacji wyszukiwań określonych słów kluczowych, dostępny w planerze słów kluczowych w Google AdWords. Dane dotycząc określonego zakresu czasu,[...]
Czytaj więcej >>
Sieć reklamowa Google
Sieć reklamowa Google (GDN, ang. Google Display Network) – sieć skupiająca blisko dwa miliony witryn, filmów i aplikacji, w których mogą być emitowane reklamy AdWords w formie tekstowo-graficznej lub wideo. Wspomniane miejsca odwiedza ponad 90% wszystkich użytkowników[...]
Czytaj więcej >>
Sieć wyszukiwania Google
Sieć wyszukiwania Google – sieć witryn z zaimplementowanym silnikiem wyszukiwania Google, gdzie mogą się wyświetlać reklamy AdWords. Obejmuje strony wyników wyszukiwarki Google, innych witryny Google (np. YouTube) oraz witryny partnerskich (np. Onet). Sieć wyszukiwania[...]
Czytaj więcej >>
Słowa wykluczające
Słowa wykluczające (frazy wykluczające) - słowa i frazy wykorzystywane w celu zablokowania emisji reklamy dla zapytań je zawierających, wpisywanych do wyszukiwarki przez użytkownika. Jest to szczególny rodzaj słów kluczowych w dopasowaniu wykluczającym. Istnieje[...]
Czytaj więcej >>
Słowa kluczowe
Słowa kluczowe (frazy kluczowe) – słowa i frazy, po których wpisaniu przez użytkownika do wyszukiwarki nastąpi emisja dopasowanych reklam. Podczas dodawania fraz kluczowych do kampanii należy ustawić odpowiednie typy dopasowania, w celu zapobiegania emisji reklam na[...]
Czytaj więcej >>
Śledzenie konwersji
Śledzenie konwersji – bezpłatne narzędzie umożliwiające zliczanie poszczególnych akcji dokonanych przez użytkowników witrynie internetowej i aplikacji mobilnej po kliknięciu w reklamę.Ustawianie śledzenia konwersji w koncie[...]
Czytaj więcej >>