SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera R
Słownik PPC » R
Reklamy natywne
Reklamy natywne (elastyczne) – jeden z formatów reklam Google Adwords, który jest dostępny w sieci reklamowej zarówno dla urządzeń mobilnych jak i stacjonarnych. Kreacje automatycznie dostosowują się do miejsca, w którym są wyświetlane poprzez zmianę rozmiaru, wyglądu[...]
Czytaj więcej >>
RLSA
RLSA (listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce, ang. Remarketing List for Search Ads, Remarketing w wyszukiwarce Google) – remarketing pozwala wyświetlać reklamy osobom, które już wcześniej odwiedziły witrynę internetową lub korzystały z aplikacji mobilnej. Do[...]
Czytaj więcej >>
Remarketing List for Search Ads
Remarketing List for Search Ads (Remarketing w wyszukiwarce Google, listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce, RLSA) – remartketing w sieci wyszukiwania Google. Do utworzenia kampanii remartketingowych niezbędne jest utworzenie list rematketingowych. Dzięki remarketingowi[...]
Czytaj więcej >>
Reklamy w przerywniku
Reklamy w przerywniku – jeden z formatów reklam wideo dostępnych w Google AdWords wyświetlany zarówno w YouTube, jak i w witrynach partnerów wideo oraz w aplikacjach należących do sieci reklamowej dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Niepomijalne reklamy wyświetlane[...]
Czytaj więcej >>
Reklamy TrueView Discovery
Reklamy TrueView Discovery - jeden z rodzajów reklamy wideo TrueView dostępnych w Google AdWords wyświetlany zarówno w YouTube, jak i w witrynach partnerów wideo należących do sieci reklamowej. W ramach YouTube emitowany jest na stronie głównej, w wynikach wyszukiwania, obok[...]
Czytaj więcej >>
Reklamy TrueView In-Stream
Reklamy TrueView In-Stream - jeden z rodzajów reklamy wideo TrueView dostępnych w Google AdWords wyświetlany zarówno w YouTube, jak i w witrynach partnerów wideo oraz w aplikacjach należących do sieci reklamowej Google. Wyświetla się przed filmem, w trakcie lub po jego[...]
Czytaj więcej >>
Reklamy wideo TrueView
Reklamy wideo TrueView – jeden z formatów reklamy wideo dostępnych w Google AdWords wyświetlany zarówno w YouTube, jak i w witrynach partnerów wideo należących do sieci reklamowej Google. W przypadku True-View płatność następuje tylko wtedy, gdy użytkownik obejrzu[...]
Czytaj więcej >>
Reklamy wideo
Reklamy wideo – format reklam dostępny w Google Adwords, wyświetlany zarówno w YouTube, jak i w witrynach partnerów wideo oraz w aplikacjach należących do sieci reklamowej Google dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Reklamy mogą być emitowane na stronie głównej[...]
Czytaj więcej >>
Reklamy elastyczne
Reklamy elastyczne (reklamy natywne) - format reklam w Google Adwords dostępny w sieci reklamowej dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Reklamy elastyczne pasują do każdej przestrzeni reklamowej witryn w sieci reklamowej Google. Automatycznie dostosowują swój rozmiar,[...]
Czytaj więcej >>
Reklamy w Gmailu
Reklamy w Gmailu (GSP, ang. Gmail Sponsored Promotion) – format reklamy emitowany w poczcie Gmail dla zalogowanych użytkowników. Składa się z dwóch głównych części. Pierwsza to tzw. teaser ad, pojawiający się na górze listy wiadomości odebranych, mający zachęcić[...]
Czytaj więcej >>
Reklamy produktowe
Reklamy produktowe (PLA, z ang. Product Listing Ads) – format reklamowy przeznaczony głównie dla e-commerce. Dzięki PLA możemy emitować automatycznie reklamy bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google oraz zakładce Zakupy na podstawie wyszukiwanych nazw produktów przez[...]
Czytaj więcej >>
Remarketing w sieci reklamowej
Remarketing w sieci reklamowej - reklamy tekstowe, graficzne lub wideo wyświetlane w sieci reklamowej Google osobom, które odwiedziły wcześniej witrynę podczas przeglądania witryny lub aplikacji mobilnych. Opcje remarketingu dostępne w sieci reklamowej Google:Remarketing[...]
Czytaj więcej >>
Remarketingowe listy adresów e-mail
Remarketingowe listy adresów e-mail – jedna z opcji konfiguracji remarketingu dostępna w Google AdWords. Pozwala na wyświetlanie reklam na podstawie listy adresów e-mail, gdy osoby te zalogują się w wyszukiwarce Google, YouTube lub Gmail.Przykład remarketingowych list[...]
Czytaj więcej >>
Remarketing wideo
Remarketing wideo – jedna z opcji konfiguracji remarketingu dostępna w Google AdWords. Pozwala na wyświetlanie reklam osobom, które weszły w interakcję filmami lub kanałem w YouTube, w czasie gdy korzystają z YouTube lub przeglądają filmy, witryny lub aplikacje w sieci[...]
Czytaj więcej >>
Remarketing w wyszukiwarce Google
Remarketing w wyszukiwarce Google (listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce, RLSA, ang. Remarketing List for Search Ads) – remarketing w kampaniach kierowanych na sieć wyszukiwania Google. Dzięki listom remarketingowym zbieranym na stronie reklamodawcy, możemy ponownie[...]
Czytaj więcej >>
Remarketing w aplikacjach mobilnych
Remarketing w aplikacjach mobilnych – jedna z opcji konfiguracji remarketingu dostępna w Google AdWords. Pozwala na wyświetlanie reklam osobom, które korzystały z aplikacji mobilnej lub wersji strony na urządzenia przenośne, w czasie gdy używają innych aplikacji mobilnych[...]
Czytaj więcej >>
Remarketing dynamiczny
Remarketing dynamiczny – jedna z opcji konfiguracji remarketingu dostępna w Google AdWords. Pozwala na wyświetlenie reklam konkretnych produktów lub usług, osobom które je wcześniej przeglądały, w czasie gdy używają aplikacji mobilnych lub przeglądają witryny w sieci[...]
Czytaj więcej >>
Remarketing standardowy
Remarketing standardowy – jedna z opcji konfiguracji remarketingu dostępna w Google AdWords. Reklamy tekstowe, graficzne lub wideo wyświetlane osobom, które odwiedziły wcześniej witrynę gdy przeglądają witryny lub korzystają z aplikacji w sieci reklamowej[...]
Czytaj więcej >>