Szukaj haseł alfabetycznie:

SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera P

Przewidywany współczynnik klikalności


Przewidywany współczynnik klikalności (przewidywany współczynnik CTR) - określa prawdopodobieństwo kliknięcia reklamy dla danej frazy kluczowej. Wartość współczynnika jest niezależna od pozycji reklamy, rozszerzeń, a także innych formatów reklamy, które mogą mieć[...]

Czytaj więcej >>

Przewidywany współczynnik CTR


Przewidywany współczynnik CTR (przewidywany współczynnik klikalności) – współczynnik wykorzystywany do oceny prawdopodobieństwa kliknięcia w reklamę dla danego słowa kluczowego w kampanii AdWords w sieci wyszukiwania. Jego wartość jest niezależna od pozycji reklamy,[...]

Czytaj więcej >>

Product Listing Ads


Product Listing Ads (PLA, Reklamy produktowe) – format reklamy przeznaczony przede wszystkim dla e-commerce. Reklamy w PLA emitowane są automatycznie bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google, zakładce Zakupy zarówno na komputerach, tabletach jak i urządzeniach mobilnych.[...]

Czytaj więcej >>

PLA


PLA (Reklamy produktowe, z ang. Product Listing Ads) – format reklamy, który jest przeznaczony dla e-commerce. To tekstowo-graficzna forma reklamy, zawierająca miniaturkę zdjęcia produktu oraz treści: nazwę produktu, cenę oraz nazwę sklepu. Reklamy generowane są[...]

Czytaj więcej >>

Śledź nas




WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha