SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera P
Słownik PPC » P
Przewidywany współczynnik klikalności
Przewidywany współczynnik klikalności (przewidywany współczynnik CTR) - określa prawdopodobieństwo kliknięcia reklamy dla danej frazy kluczowej. Wartość współczynnika jest niezależna od pozycji reklamy, rozszerzeń, a także innych formatów reklamy, które mogą mieć[...]
Czytaj więcej >>
Przewidywany współczynnik CTR
Przewidywany współczynnik CTR (przewidywany współczynnik klikalności) – współczynnik wykorzystywany do oceny prawdopodobieństwa kliknięcia w reklamę dla danego słowa kluczowego w kampanii AdWords w sieci wyszukiwania. Jego wartość jest niezależna od pozycji reklamy,[...]
Czytaj więcej >>
Product Listing Ads
Product Listing Ads (PLA, Reklamy produktowe) – format reklamy przeznaczony przede wszystkim dla e-commerce. Reklamy w PLA emitowane są automatycznie bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google, zakładce Zakupy zarówno na komputerach, tabletach jak i urządzeniach mobilnych.[...]
Czytaj więcej >>
PLA
PLA (Reklamy produktowe, z ang. Product Listing Ads) – format reklamy, który jest przeznaczony dla e-commerce. To tekstowo-graficzna forma reklamy, zawierająca miniaturkę zdjęcia produktu oraz treści: nazwę produktu, cenę oraz nazwę sklepu. Reklamy generowane są[...]
Czytaj więcej >>