Szukaj haseł alfabetycznie:

SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera M

Metoda wyświetlania


Metoda wyświetlania – zaawansowana opcja ustawień wyświetlania, umożliwiająca zarządzanie intensywnością emisji w zależności od budżetu dziennego przeznaczonego na kampanię oraz realnego jej potencjału. Istnieje możliwość równomiernej emisji kampanii w ciągu dnia[...]

Czytaj więcej >>

Maksymalny CPC


Maksymalny CPC (maksymalny koszt kliknięcia) – jest maksymalną kwotą, jaką reklamodawca zgadza się zapłacić za każde kliknięcie w reklamę. Maksymalny CPC zazwyczaj różni się od realnego kosztu kliknięcia, który jest niższy od maks. CPC. Ustawiany jest indywidualnie[...]

Czytaj więcej >>

Maksymalny koszt kliknięcia


Maksymalny koszt kliknięcia (maksymalny CPC) – zdefiniowana w panelu AdWords maksymalna kwota, jaką zgadza się zapłacić reklamodawca za kliknięcie w reklamę. Uzyskiwany realny koszt kliknięcia jest często kwotą znacznie mniejszą od maks. CPC. Istnieje możliwość[...]

Czytaj więcej >>

Śledź nas




WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha