SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera M
Słownik PPC » M
Metoda wyświetlania
Metoda wyświetlania – zaawansowana opcja ustawień wyświetlania, umożliwiająca zarządzanie intensywnością emisji w zależności od budżetu dziennego przeznaczonego na kampanię oraz realnego jej potencjału. Istnieje możliwość równomiernej emisji kampanii w ciągu dnia[...]
Czytaj więcej >>
Maksymalny CPC
Maksymalny CPC (maksymalny koszt kliknięcia) – jest maksymalną kwotą, jaką reklamodawca zgadza się zapłacić za każde kliknięcie w reklamę. Maksymalny CPC zazwyczaj różni się od realnego kosztu kliknięcia, który jest niższy od maks. CPC. Ustawiany jest indywidualnie[...]
Czytaj więcej >>
Maksymalny koszt kliknięcia
Maksymalny koszt kliknięcia (maksymalny CPC) – zdefiniowana w panelu AdWords maksymalna kwota, jaką zgadza się zapłacić reklamodawca za kliknięcie w reklamę. Uzyskiwany realny koszt kliknięcia jest często kwotą znacznie mniejszą od maks. CPC. Istnieje możliwość[...]
Czytaj więcej >>