Szukaj haseł alfabetycznie:

SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera K

Kierowanie demograficzne


Kierowanie demograficzne - możliwość zawężania emisji reklam w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google wyłącznie do ściśle określonej grupy klientów - osób spełniających kluczowe kryteria. Mogą nimi być płeć, wiek lub stan rodzinny.Przykład kierowania[...]

Czytaj więcej >>

Kierowanie według zainteresowań


Kierowanie według zainteresowań – jedna z opcji kierowania reklam dla kampanii w sieci reklamowej Google, dzięki której reklamy dotrą do użytkowników zainteresowanych produktami i usługami podobnymi do oferty reklamodawcy. Nawet jeśli przeglądają witryny, używają[...]

Czytaj więcej >>

Kierowanie według tematów


Kierowanie według tematów – jedna z opcji kierowania reklam dla kampanii w sieci reklamowej Google. Emisja odbywa się na wszystkich stronach sieci powiązanych z wybranymi tematami. Istnieje również możliwość kierowania na tematy w połączeniu z wyselekcjonowanymi[...]

Czytaj więcej >>

Kierowanie na miejsca docelowe


Kierowanie na miejsca docelowe – jedna z opcji kierowania reklam dla kampanii w sieci reklamowej Google. Emisja odbywa się wyłącznie na wybranych stronach docelowych. Panel AdWords umożliwia przeglądanie tysięcy witryn skategoryzowanych w setkach kategorii i podkategorii.[...]

Czytaj więcej >>

Kierowanie w sieci reklamowej Google


Kierowanie w sieci reklamowej Google  – AdWords oferuje szereg opcji kierowania reklam na witryny w sieci reklamowej.  Dostępne są:Kierowanie na słowa kluczowe, Kierowanie na miejsca docelowe, Kierowanie według tematów, Kierowanie według[...]

Czytaj więcej >>

Kierowanie na lokalizacje


Kierowanie na lokalizacje – opcja zawężania emisji kampanii AdWords do określonej lokalizacji geograficznej (państwo, województwo, miasto, dzielnicę, promień) lub/i osób nią zainteresowanych, którzy ją odwiedzili, wyszukiwali informacji w wyszukiwarce lub przeglądali[...]

Czytaj więcej >>

Końcowy adres URL


Końcowy adres URL – to dokładny adres strony lub podstrony, na którą użytkownik zostanie przekierowywany po kliknięciu w reklamę. Powinien być ściśle tematycznie związany z przekazem reklamowym oraz, w przypadku emisji w wyszukiwarce, z frazami kluczowymi. Nie należy[...]

Czytaj więcej >>

Koszt kliknięcia


Koszt kliknięcia (CPC, ang. Cost Per Click) – to kwota, którą płaci się za każde kliknięcie w reklamę. Jest to kwota zmienna, gdyż wyświetlanie reklam w zależności od pozycji opiera się na systemie aukcyjnym. Dobra kampania cechuje się niskim kosztem CPC przy[...]

Czytaj więcej >>

Koszt konwersji


Koszt konwersji – średnia kwota wydatków na kliknięcia przypadająca na jedną konwersję (akcję) w określonym czasie. Inaczej koszt pozyskania jednej konwersji. Obliczana jako iloraz kosztów emisji oraz liczby konwersji. Może być obliczany na poziomie kampanii, grupy[...]

Czytaj więcej >>

Konwersja


Konwersja (akcja) – to wszelakie czynności podejmowane przez użytkowniku w spotkaniu z reklamą, ważne z perspektywy reklamodawcy. Jako akcję można zdefiniować m.in.: zapisanie się do newsletteru, wypełnienie formularza kontaktowego, zakup online czy pobranie pliku. Ważne[...]

Czytaj więcej >>

Kliknięcie


Kliknięcie – jest to pożądana interakcja użytkownika przy spotkaniu z reklamą. Po kliknięciu w reklamę użytkownik przenoszony jest na stronę docelową. Za każde kliknięcie naliczana jest opłata jako wynik aukcji między reklamodawcami.  Przykładowe[...]

Czytaj więcej >>

Kampania


Kampania – to zbiór grup reklam, które mogą być ustawiane w różny sposób, tak aby jak najlepiej docierać do użytkowników z grupy docelowej. Rozróżniamy kampanie: w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, produktowe, wideo oraz promującej aplikacje. Kampanię można w[...]

Czytaj więcej >>

Konto AdWords


Konto AdWords – unikalne konto reklamowe w platformie AdWords. W strukturze konta znajdują się kampanie, a w nich grupy reklam. Każdy reklamodawca powinien posiadać swoje konto, bez współdzielenia go z innymi.Przykład konta w[...]

Czytaj więcej >>

Śledź nas




WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha