SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera K
Słownik PPC » K
Kierowanie demograficzne
Kierowanie demograficzne - możliwość zawężania emisji reklam w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google wyłącznie do ściśle określonej grupy klientów - osób spełniających kluczowe kryteria. Mogą nimi być płeć, wiek lub stan rodzinny.Przykład kierowania[...]
Czytaj więcej >>
Kierowanie według zainteresowań
Kierowanie według zainteresowań – jedna z opcji kierowania reklam dla kampanii w sieci reklamowej Google, dzięki której reklamy dotrą do użytkowników zainteresowanych produktami i usługami podobnymi do oferty reklamodawcy. Nawet jeśli przeglądają witryny, używają[...]
Czytaj więcej >>
Kierowanie według tematów
Kierowanie według tematów – jedna z opcji kierowania reklam dla kampanii w sieci reklamowej Google. Emisja odbywa się na wszystkich stronach sieci powiązanych z wybranymi tematami. Istnieje również możliwość kierowania na tematy w połączeniu z wyselekcjonowanymi[...]
Czytaj więcej >>
Kierowanie na miejsca docelowe
Kierowanie na miejsca docelowe – jedna z opcji kierowania reklam dla kampanii w sieci reklamowej Google. Emisja odbywa się wyłącznie na wybranych stronach docelowych. Panel AdWords umożliwia przeglądanie tysięcy witryn skategoryzowanych w setkach kategorii i podkategorii.[...]
Czytaj więcej >>
Kierowanie w sieci reklamowej Google
Kierowanie w sieci reklamowej Google – AdWords oferuje szereg opcji kierowania reklam na witryny w sieci reklamowej. Dostępne są:Kierowanie na słowa kluczowe,
Kierowanie na miejsca docelowe,
Kierowanie według tematów,
Kierowanie według[...]
Czytaj więcej >>
Kierowanie na lokalizacje
Kierowanie na lokalizacje – opcja zawężania emisji kampanii AdWords do określonej lokalizacji geograficznej (państwo, województwo, miasto, dzielnicę, promień) lub/i osób nią zainteresowanych, którzy ją odwiedzili, wyszukiwali informacji w wyszukiwarce lub przeglądali[...]
Czytaj więcej >>
Końcowy adres URL
Końcowy adres URL – to dokładny adres strony lub podstrony, na którą użytkownik zostanie przekierowywany po kliknięciu w reklamę. Powinien być ściśle tematycznie związany z przekazem reklamowym oraz, w przypadku emisji w wyszukiwarce, z frazami kluczowymi. Nie należy[...]
Czytaj więcej >>
Koszt kliknięcia
Koszt kliknięcia (CPC, ang. Cost Per Click) – to kwota, którą płaci się za każde kliknięcie w reklamę. Jest to kwota zmienna, gdyż wyświetlanie reklam w zależności od pozycji opiera się na systemie aukcyjnym. Dobra kampania cechuje się niskim kosztem CPC przy[...]
Czytaj więcej >>
Koszt konwersji
Koszt konwersji – średnia kwota wydatków na kliknięcia przypadająca na jedną konwersję (akcję) w określonym czasie. Inaczej koszt pozyskania jednej konwersji. Obliczana jako iloraz kosztów emisji oraz liczby konwersji. Może być obliczany na poziomie kampanii, grupy[...]
Czytaj więcej >>
Konwersja
Konwersja (akcja) – to wszelakie czynności podejmowane przez użytkowniku w spotkaniu z reklamą, ważne z perspektywy reklamodawcy. Jako akcję można zdefiniować m.in.: zapisanie się do newsletteru, wypełnienie formularza kontaktowego, zakup online czy pobranie pliku. Ważne[...]
Czytaj więcej >>
Kliknięcie
Kliknięcie – jest to pożądana interakcja użytkownika przy spotkaniu z reklamą. Po kliknięciu w reklamę użytkownik przenoszony jest na stronę docelową. Za każde kliknięcie naliczana jest opłata jako wynik aukcji między reklamodawcami.
Przykładowe[...]
Czytaj więcej >>
Kampania
Kampania – to zbiór grup reklam, które mogą być ustawiane w różny sposób, tak aby jak najlepiej docierać do użytkowników z grupy docelowej. Rozróżniamy kampanie: w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, produktowe, wideo oraz promującej aplikacje. Kampanię można w[...]
Czytaj więcej >>
Konto AdWords
Konto AdWords – unikalne konto reklamowe w platformie AdWords. W strukturze konta znajdują się kampanie, a w nich grupy reklam. Każdy reklamodawca powinien posiadać swoje konto, bez współdzielenia go z innymi.Przykład konta w[...]
Czytaj więcej >>