SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera G
Słownik PPC » G
Google Merchant Center
Google Merchant Center – narzędzie służące do przesyłania danych o sklepie i pliku produktowym a także do udostępniania ich w Zakupach oraz innych usługach Google.Strona logowania do Merchant[...]
Czytaj więcej >>
Gmail Sponsored Promotion
Gmail Sponsored Promotion (GSP, Reklamy w Gmailu) – format interaktywnej reklamy emitowanej w poczcie Gmail. Reklamy składają się z dwóch części. Pierwszą z nich jest tzw. teaser ad, który pojawia się na samej górze listy wiadomości. Ma on na celu zachęcenie do otwarcia[...]
Czytaj więcej >>
GSP
GSP (Gmail Sponsored Promotion, Reklamy w Gmailu) – format interaktywnej reklamy w poczcie Gmail. Reklamy początkowo są zwinięte, po kliknięciu rozwijane do rozmiaru wiadomości e-maila. Opłaty naliczane są wyłącznie za kliknięcie w zwiniętą reklamę. W Gmail Sponsored[...]
Czytaj więcej >>
Google Display Network
Google Display Network (GDN, sieć reklamowa Google) – sieć reklamowa, która skupia prawie 2 miliony witryn internetowych, filmów i aplikacji mobilnych, umożliwia dotarciedo 90% użytkowników Internetu. W sieci reklamowej możemy emitować reklamy tekstowe, graficzne jak i[...]
Czytaj więcej >>
GDN
GDN (sieć reklamowa Google, Google Display Network) – sieć reklamowa należąca do Google. To blisko 2 miliony witryn internetowych, aplikacji i filmów. Reklamy w sieci reklamowej Google mogą być emitowane w formie graficznej, tekstowej i wideo. Dociera do blisko 90%[...]
Czytaj więcej >>
Grupa reklam
Grupa reklam – zbiór reklam tekstowych, graficznych lub wideo o tej samej tematyce. W przypadku sieci wyszukiwania Google zestaw reklam tekstowych z powiązaną listą fraz kluczowych. W jednej kampanii można mieć nawet 2000 grup reklam.
Grupy reklam w koncie[...]
Czytaj więcej >>