Szukaj haseł alfabetycznie:

SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera D

Dynamic Search Ads


Dynamic Search Ads (DSA, Reklamy dynamiczne) – reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania, które wyświetlają się automatycznie, na podstawie treści zawartych na danej stronie internetowej, a także zdefiniowanych szablonów kreacji. Tego typu reklamy nie korzystają z wcześniej[...]

Czytaj więcej >>

DSA


DSA (Dynamic Search Ads, Reklamy dynamiczne)  –  jest to szczególny rodzaj reklam w systemie AdWords. Reklamy dynamiczne, inaczej niż w przypadku reklam tekstowych w sieci wyszukiwania, nie wymagają doboru fraz kluczowych. System automatycznie wyświetla reklamy na podstawie[...]

Czytaj więcej >>

Dopasowanie wykluczające


Dopasowanie wykluczające - typ dopasowania słów kluczowych wykorzystywany w kampanii w sieci wyszukiwania Google powodujący zablokowanie emisji reklam dla wskazanej frazy. Dodatkowo opasowanie to można używać jako przybliżone (domyślnie), do wyrażenia,[...]

Czytaj więcej >>

Dopasowanie ścisłe


Dopasowanie ścisłe - typ dopasowania dla fraz kluczowych użytych w sieci wyszukiwania Google powodujący emisję wyłącznie na zdefiniowaną frazę, bez odmian, synonimów czy występowania we fragmencie zapytania użytkownika. Przykładowo: Rodzaj[...]

Czytaj więcej >>

Dopasowanie przybliżone


Dopasowanie przybliżone – domyślny typ dopasowania dla dodawanych słów kluczowych.  Dzięki niemu reklamy będą się wyświetlać nie tylko na zdefiniowanych ciąg znaków, ale również dla synonimów, odmian, z błędną pisownią. Tego typu należy używać bardzo[...]

Czytaj więcej >>

Dopasowania słów kluczowych


Dopasowania słów kluczowych – każda kampania w sieci wyszukiwania Google daje możliwość kontrolowania, które zapytania wpisywane do wyszukiwarki przez użytkownika zostaną powiązane z listą użytych fraz kluczowych i spowodują wyświetlenie reklamy. Do tego celu[...]

Czytaj więcej >>

Śledź nas




WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha