SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera D
Słownik PPC » D
Dynamic Search Ads
Dynamic Search Ads (DSA, Reklamy dynamiczne) – reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania, które wyświetlają się automatycznie, na podstawie treści zawartych na danej stronie internetowej, a także zdefiniowanych szablonów kreacji. Tego typu reklamy nie korzystają z wcześniej[...]
Czytaj więcej >>
DSA
DSA (Dynamic Search Ads, Reklamy dynamiczne) – jest to szczególny rodzaj reklam w systemie AdWords. Reklamy dynamiczne, inaczej niż w przypadku reklam tekstowych w sieci wyszukiwania, nie wymagają doboru fraz kluczowych. System automatycznie wyświetla reklamy na podstawie[...]
Czytaj więcej >>
Dopasowanie wykluczające
Dopasowanie wykluczające - typ dopasowania słów kluczowych wykorzystywany w kampanii w sieci wyszukiwania Google powodujący zablokowanie emisji reklam dla wskazanej frazy. Dodatkowo opasowanie to można używać jako przybliżone (domyślnie), do wyrażenia,[...]
Czytaj więcej >>
Dopasowanie ścisłe
Dopasowanie ścisłe - typ dopasowania dla fraz kluczowych użytych w sieci wyszukiwania Google powodujący emisję wyłącznie na zdefiniowaną frazę, bez odmian, synonimów czy występowania we fragmencie zapytania użytkownika.
Przykładowo:Rodzaj[...]
Czytaj więcej >>
Dopasowanie przybliżone
Dopasowanie przybliżone – domyślny typ dopasowania dla dodawanych słów kluczowych. Dzięki niemu reklamy będą się wyświetlać nie tylko na zdefiniowanych ciąg znaków, ale również dla synonimów, odmian, z błędną pisownią. Tego typu należy używać bardzo[...]
Czytaj więcej >>
Dopasowania słów kluczowych
Dopasowania słów kluczowych – każda kampania w sieci wyszukiwania Google daje możliwość kontrolowania, które zapytania wpisywane do wyszukiwarki przez użytkownika zostaną powiązane z listą użytych fraz kluczowych i spowodują wyświetlenie reklamy. Do tego celu[...]
Czytaj więcej >>