SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera C
Słownik PPC » C
Cost Per Click
Cost Per Click (CPC, koszt kliknięcia) – kwota, którą reklamodawca płaci za kliknięcie w reklamę. Nie jest to stała kwota ,zmienia się za każdym, gdy reklama bierze udział w aukcji reklamowej.Koszt kliknięcia na koncie[...]
Czytaj więcej >>
CPC
CPC (ang. Cost Per Click, koszt kliknięcia) - kwota, którą reklamodawca płaci za każde kliknięcie w reklamę. Kwota płacona za każde kliknięcie może być różna, jej wielkość ustalana jest w wyniku aukcji między reklamodawcami. Dobrze zoptymalizowana kampania cechuje[...]
Czytaj więcej >>
Conversion Rate
Conversion Rate (CR, współczynnik konwersji) – wskaźnik efektywności informujący jaka część użytkowników, którzy kliknęli w reklamę, dokonała pożądanej akcji (konwersji) np. dokonała zakupu, zapisała się na newsletter, wypełniła formularz kontaktowy.[...]
Czytaj więcej >>
CR
CR (współczynnik konwersji, ang. Conversion Rate) – liczba konwersji podzielona przez liczbę kliknięć w reklamę. Współczynnik konwersji określany jest procentowo. Mierzony jest na poziomie kampanii, grup reklam, fraz kluczowych, a także miejsc docelowych. Przykład:
5[...]
Czytaj więcej >>
Click Through Rate
Click Through Rate (współczynnik klikalności) - określa jak często osoby, które widziały Twoją reklamę, kliknęły w nią. Współczynnik ten podawany jest w wartości procentowej. Jeśli reklama wyświetliła się 100 razy i została kliknięta 10 razy, współczynnik Click[...]
Czytaj więcej >>