Szukaj haseł alfabetycznie:

SŁOWNIK ADWORDS (PPC) - Litera C

Cost Per Click


Cost Per Click (CPC, koszt kliknięcia) – kwota, którą reklamodawca płaci za kliknięcie w reklamę. Nie jest to stała kwota  ,zmienia się za każdym, gdy reklama bierze udział w aukcji reklamowej. Koszt kliknięcia na koncie[...]

Czytaj więcej >>

CPC


CPC (ang. Cost Per Click, koszt kliknięcia)  - kwota, którą reklamodawca płaci za każde kliknięcie w reklamę. Kwota płacona za każde kliknięcie może być różna, jej wielkość ustalana jest w wyniku aukcji między reklamodawcami. Dobrze zoptymalizowana kampania cechuje[...]

Czytaj więcej >>

Conversion Rate


Conversion Rate (CR, współczynnik konwersji) – wskaźnik efektywności informujący jaka część użytkowników, którzy kliknęli w reklamę, dokonała pożądanej akcji (konwersji) np. dokonała zakupu, zapisała się na newsletter, wypełniła formularz kontaktowy.[...]

Czytaj więcej >>

CR


CR (współczynnik konwersji, ang. Conversion Rate) – liczba konwersji podzielona przez liczbę kliknięć w reklamę. Współczynnik konwersji określany jest procentowo. Mierzony jest na poziomie kampanii, grup reklam, fraz kluczowych, a także miejsc docelowych. Przykład: 5[...]

Czytaj więcej >>

Click Through Rate


Click Through Rate (współczynnik klikalności) - określa jak często osoby, które widziały Twoją reklamę, kliknęły w nią. Współczynnik ten podawany jest w wartości procentowej. Jeśli reklama wyświetliła się 100 razy i została kliknięta 10 razy, współczynnik Click[...]

Czytaj więcej >>

Śledź nas




WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha