BIURO PRASOWE

Skutki wprowadzenia nowego algorytmu Google

Nowy algorytm Google otrzymał nazwę Koliber (ang. Hummingbird). Określenie to ma odwzorowywać jego najważniejsze cechy – szybkość i precyzję, odnoszące się do zwracania wyników wyszukiwania. Efekty funkcjonowania Kolibra widoczne mają być nawet dla 90% wyszukiwań. Istotą nowego algorytmu jest całkowita zmiana w sposobie interpretacji zapytań.

Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się tematowi zmienionego algorytmu Google i zapoznania się z wpisem Macieja Dobkowicza, Content Marketing Specialist w firmie SEMtec w serwisie Portalmedialny.

Link do wpisu: http://portalmedialny.pl/art/41691/koliber-czyli-nowy-algorytm-google-i-skutki-jego-wprowadzenia-infografika.html

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet
WYŚLIJ ZAPYTANIE


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha