Skutki wprowadzenia nowego algorytmu Google

Nowy algorytm Google otrzymał nazwę Koliber (ang. Hummingbird). Określenie to ma odwzorowywać jego najważniejsze cechy – szybkość i precyzję, odnoszące się do zwracania wyników wyszukiwania. Efekty funkcjonowania Kolibra widoczne mają być nawet dla 90% wyszukiwań. Istotą nowego algorytmu jest całkowita zmiana w sposobie interpretacji zapytań.

Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się tematowi zmienionego algorytmu Google i zapoznania się z wpisem Macieja Dobkowicza, Content Marketing Specialist w firmie SEMtec w serwisie Portalmedialny.

Link do wpisu: http://portalmedialny.pl/art/41691/koliber-czyli-nowy-algorytm-google-i-skutki-jego-wprowadzenia-infografika.html

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet



Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha