Nowy algorytm Google otrzymał nazwę Koliber (ang. Hummingbird). Określenie to ma odwzorowywać jego najważniejsze cechy – szybkość i precyzję, odnoszące się do zwracania wyników wyszukiwania. Efekty funkcjonowania Kolibra widoczne mają być nawet dla 90% wyszukiwań. Istotą nowego algorytmu jest całkowita zmiana w sposobie interpretacji zapytań.
Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się tematowi zmienionego algorytmu Google i zapoznania się z wpisem Macieja Dobkowicza, Content Marketing Specialist w firmie SEMtec w serwisie Portalmedialny.
Link do wpisu: http://portalmedialny.pl/art/41691/koliber-czyli-nowy-algorytm-google-i-skutki-jego-wprowadzenia-infografika.html
Pozycjonowaniem stron zajmujemy się od 2008 roku. Wysoka specjalizacja w SEO pozwala nam na uzyskiwanie oczekiwanych efektów dla Klientów.
czytaj więcej >>Jesteśmy doświadczonym, ambitnym zespołem specjalistów SEO. Na swoim koncie mamy wiele sukcesów. Poznaj nas.
czytaj więcej >>Poszukujemy osób ambitnych oraz pełnych pasji, które dołączą do naszego zespołu. Sprawdź aktualne oferty pracy.
czytaj więcej >>