Zwiększenie liczby i odsetka konwersji, wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów oraz pozyskanie nowych i w przyszłości lojalnych klientów.
Najważniejsze w tym projekcie było zapoznanie potencjalnych klientów z marką ShoesDay.pl. W tym celu zaplanowaliśmy regularną publikację wartościowych poradników, skierowanych do młodych kobiet, które przygotowane zostały przez ekspertów z ShoesDay.pl. Nasi specjaliści brali udział w dyskusjach dotyczących mody i ubioru, doradzali internautkom oraz pomagali w wyborze najlepszych kreacji. Wszystko to pod szyldem naszego klienta, dzięki czemu jego marka z czasem stała się rozpoznawalna oraz zaczęła być traktowana jako ekspert w swojej dziedzinie. Wszelkie działania zapewniały ShoesDay.pl także tematyczne linki wzmacniające całą domenę, co przełożyło się na znaczny wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania.
44
%
72
%
+184
%
+85
%
+112
fraz
Rekomenduję Agencję SEMTEC jako partnera, który doskonale rozumie cele biznesowe ShoesDay.pl w trudnej i zmiennej branży e-commerce. Realizowane działania: pozycjonowanie strony, content marketing oraz ePR przynoszą sklepowi zarówno wzrost rozpoznawalności marki, jak i wzrost sprzedaży.
Paulina Kukwa, E-commerce Manager ShoesDay.pl