ShoesDay

Cel

Zwiększenie liczby i odsetka konwersji, wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów oraz pozyskanie nowych i w przyszłości lojalnych klientów.

Opis strategii

Najważniejsze w tym projekcie było zapoznanie potencjalnych klientów z marką ShoesDay.pl. W tym celu zaplanowaliśmy regularną publikację wartościowych poradników, skierowanych do młodych kobiet, które przygotowane zostały przez ekspertów z ShoesDay.pl. Nasi specjaliści brali udział w dyskusjach dotyczących mody i ubioru, doradzali internautkom oraz pomagali w wyborze najlepszych kreacji. Wszystko to pod szyldem naszego klienta, dzięki czemu jego marka z czasem stała się rozpoznawalna oraz zaczęła być traktowana jako ekspert w swojej dziedzinie. Wszelkie działania zapewniały ShoesDay.pl także tematyczne linki wzmacniające całą domenę, co przełożyło się na znaczny wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania.

44

%

Fraz w TOP3

72

%

Fraz w TOP10

+184

%

Wzrost ruchu

+85

%

Wzrost sprzedaży

+112

fraz

Wzrost widoczności na frazy

OPINIA KLIENTA

Rekomenduję Agencję SEMTEC jako partnera, który doskonale rozumie cele biznesowe ShoesDay.pl w trudnej i zmiennej branży e-commerce. Realizowane działania: pozycjonowanie strony, content marketing oraz ePR przynoszą sklepowi zarówno wzrost rozpoznawalności marki, jak i wzrost sprzedaży.

Paulina Kukwa, E-commerce Manager ShoesDay.pl

INNE REALIZACJE

WYŚLIJ ZAPYTANIE


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha