W 2016 roku w branży SEM miało miejsce mnóstwo bardzo istotnych wydarzeń – zarówno w obrębie SEO, jak i PPC. Dla portalu NowyMarketing podsumowali je eksperci z agencji zajmujących się marketingiem internetowym.
Wśród specjalistów przedstawiających swoje spostrzeżenia znaleźli się m.in. Andrzej Siniawski, SEM Performance Director w Cube Group oraz Cezary Śledziak, prezes agencji SEMTEC. Podsumowanie podzielone zostało na następujące zagadnienia:
*Najważniejszy sukces
*Największa porażka
*Najważniejsza zmiana
*Najważniejsze wydarzenie
*Najciekawsze trendy
*Najtrudniejsze wyzwania
*Najciekawsza kampania/akcja
*Ocena obecnej kondycji branży
*Jakie zmiany czekają nas w 2017
*Jakie wyzwania czekają nas w 2017
*Jakich trendów możemy spodziewać się w 2017
*Na co należy zwrócić szczególną uwagę w 2017
Zapraszamy do lektury pod adresem: http://nowymarketing.pl/a/12035,nowymarketing-podsumowuje-rok-2016-sem-seo-cz-2
Pozycjonowaniem stron zajmujemy się od 2008 roku. Wysoka specjalizacja w SEO pozwala nam na uzyskiwanie oczekiwanych efektów dla Klientów.
czytaj więcej >>Jesteśmy doświadczonym, ambitnym zespołem specjalistów SEO. Na swoim koncie mamy wiele sukcesów. Poznaj nas.
czytaj więcej >>Poszukujemy osób ambitnych oraz pełnych pasji, które dołączą do naszego zespołu. Sprawdź aktualne oferty pracy.
czytaj więcej >>