SEM/SEO – Podsumowanie roku 2016

W 2016 roku w branży SEM miało miejsce mnóstwo bardzo istotnych wydarzeń – zarówno w obrębie SEO, jak i PPC. Dla portalu NowyMarketing podsumowali je eksperci z agencji zajmujących się marketingiem internetowym.

NowyMarketing - SEM/SEO 2016

Wśród specjalistów przedstawiających swoje spostrzeżenia znaleźli się m.in. Andrzej Siniawski, SEM Performance Director w Cube Group oraz Cezary Śledziak, prezes agencji SEMTEC. Podsumowanie podzielone zostało na następujące zagadnienia:

*Najważniejszy sukces
*Największa porażka
*Najważniejsza zmiana
*Najważniejsze wydarzenie
*Najciekawsze trendy
*Najtrudniejsze wyzwania
*Najciekawsza kampania/akcja
*Ocena obecnej kondycji branży
*Jakie zmiany czekają nas w 2017
*Jakie wyzwania czekają nas w 2017
*Jakich trendów możemy spodziewać się w 2017
*Na co należy zwrócić szczególną uwagę w 2017

Zapraszamy do lektury pod adresem: http://nowymarketing.pl/a/12035,nowymarketing-podsumowuje-rok-2016-sem-seo-cz-2

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha