Scraper Report – nowe narzędzie Google do walki z kopiowaniem treści

Nowa usługa Google – Scraper Report działa niezależnie od starszego narzędzia do usuwania z indeksu treści naruszających m.in. prawa autorskie. W Scraper Report zasygnalizować można sytuację, gdy serwis kopiujący treści osiąga na frazy z nimi związane wyższe pozycje w Google niż oryginalny wydawca.

Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się działaniu nowej funkcjonalności Google i zapoznania się z artykułem Macieja Dobkowicza, Content Marketing Specialist w firmie SEMtec w serwisie Proseed.

Link do wpisu: http://proseedmag.pl/know-how/scraper-report-nowe-narzedzie-google-do-walki-z-kopiowaniem-tresci

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet



Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha