Podsumowanie roku 2014 w branży SEO / SEM i prognozy na 2015

Na łamach portalu Wirtualnemedia ukazało się podsumowanie „Rynek SEO/SEM: co wydarzyło się w 2014 roku, jaki będzie 2015?”. W jego ramach o ubiegłym roku w polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach oraz prognozach na rok 2015 opowiadają menedżerowie czołowych firm, wśród nich Cezary Śledziak, prezes SEMTEC oraz Paweł Ważyński, SEM director w Cube Group.

Raport SEO / SEM 2014

Zapraszamy do zapoznania się z obszerną wypowiedzią Cezarego Śledziaka oraz Pawła Ważyńskiego opublikowaną na stronie:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rynek-seo-sem-co-wydarzylo-sie-w-2014-roku-jaki-bedzie-2015/page:4

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet



Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha