BIURO PRASOWE – BADANIA

4 sierpnia
2015 Kultura i rozrywka w mobile
Badania

Czy w branży kultury i rozrywki potrzebna jest mobilna wersja strony?

Wciąż zwiększająca się liczba użytkowników mobilnych powoduje, że dostosowanie witryn internetowych do wyświetlania na[…]

Czytaj więcej >>

3 lipca
2014 Afera taśmowa - zainteresowanie
Badania

Afera taśmowa – Wprost i Latkowski najwięcej zyskali według Google

Afera podsłuchowa, która wybuchła 14 czerwca wzbudziła olbrzymie emocje, a także zainteresowanie wśród Polaków. Jakich[…]

Czytaj więcej >>

13 czerwca
2014 infographic - world cup
Badania

World Cup 2014 in Brasil – Google point of view

World Cup in Brazil has begun! Which player will be the star of the tournament and which team will win? We tried to answer these[…]

Czytaj więcej >>

11 czerwca
2014 infografika - mundial 2014
Badania

Mundial 2014 z perspektywy wyszukiwarki Google

Na kilka dni przed rozpoczęciem mundialu gorączka piłkarska nabiera na sile. Zaczynamy się zastanawiać jak będzie[…]

Czytaj więcej >>

18 lipca
2013 Raport SEO - turystyka w Google
Badania

Branża turystyczna oczami Google

Hiszpania, Włochy, Grecja – o tych kierunkach polscy internauci najczęściej poszukują informacji w Google. Neckermann i[…]

Czytaj więcej >>

6 czerwca
2012 Euro 2012 infographic
Badania

Euro 2012 infographic: Google point of view

A few days before the tournament begins, more and more football fans are wondering who will be the new European[…]

Czytaj więcej >>

5 czerwca
2012 Euro 2012 infografika - strony
Badania

Euro 2012 z perspektywy wyszukiwarki Google

Na kilka dni przed rozpoczęciem turnieju coraz więcej Polaków zadaje sobie pytanie o to, jak będzie przebiegał turniej,[…]

Czytaj więcej >>

20 grudnia
2011 Marketing internetowy
Badania

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach

Tylko przez pierwsze sześć miesięcy tego roku rodzimi reklamodawcy wydali na SEM ponad 940 milionów złotych. Wzrost w skali[…]

Czytaj więcej >>

3 marca
2011 Raport IAB - Internet 2010
Badania

Raport Strategiczny IAB Polska Internet 2010

Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010 Polska – Europa – Świat to już ósme z kolei roczne podsumowanie działalności[…]

Czytaj więcej >>

KONTAKT DLA MEDIÓW

W celu uzyskania szerszych informacji dotyczących SEMTEC lub rozpoczęcia współpracy mediowej prosimy o kontakt:

Cezary Śledziak

Prezes Zarządu


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha