8 sierpnia
2017 projektowanie strony
Publikacje

5 błędów, których należy unikać, by stworzyć stronę przyjazną…

Dobra strona internetowa spełniać musi wiele różnych wymagań. Aby generowała dużą liczbę odwiedzin z naturalnych[…]

Czytaj więcej >>

21 grudnia
2016 NowyMarketing - SEM/SEO 2016
Publikacje

SEM/SEO – Podsumowanie roku 2016

W 2016 roku w branży SEM miało miejsce mnóstwo bardzo istotnych wydarzeń – zarówno w obrębie SEO, jak i PPC. Dla portalu[…]

Czytaj więcej >>

12 grudnia
2016
Publikacje

Podsumowanie roku 2016: Content marketing

NowyMarketing podsumowuje rok! Ocena kondycji content marketingu również z naszym udziałem: z czego możemy być dumni, co[…]

Czytaj więcej >>

1 września
2016 Jak wypłynąć w Google
Publikacje

9 treści, dzięki którym wreszcie wypłyniesz w Google

Zawartość strony internetowej od kilku już lat staje się czynnikiem coraz bardziej wpływającym na jej pozycje w rezultatach[…]

Czytaj więcej >>

12 lipca
2016 Darmowy audyt SEO - SEMTEC
Publikacje

Znajdź przyczyny niskiej widoczności w Google

Elementy dotyczące budowy, konfiguracji i treści strony internetowej stają się od dłuższego czasu coraz ważniejszymi[…]

Czytaj więcej >>

8 lipca
2016 Dobra strategia
Publikacje

Dlaczego powinieneś zmienić strategię SEO?

Pozycjonowanie strony internetowej w oparciu o bardzo często wyszukiwane przez użytkowników frazy kluczowe rzadko kiedy[…]

Czytaj więcej >>

24 czerwca
2016 Smartphone
Publikacje

Mobile SEO. Sprawdź dobre praktyki i przydatne narzędzia!

Więcej niż połowa zapytań w wyszukiwarce Google zadawana jest obecnie na urządzeniach przenośnych. Niewątpliwie bardzo[…]

Czytaj więcej >>

28 kwietnia
2016 Narzędzia - Google Analytics
Publikacje

10 narzędzi online do oszacowania ruchu na stronie

Liczba odwiedzin i odsłon danej witryny internetowej to informacje, które mogą być bardzo pomocne przy podejmowaniu wielu[…]

Czytaj więcej >>

16 marca
2016 Zmiany w Google 2015
Publikacje

Co zmieniło się w Google w 2015 – Infografika

Mająca siedzibę w kalifornijskim Mountain View, gigantyczna międzynarodowa korporacja – Google prowadzi działania w bardzo[…]

Czytaj więcej >>

7 marca
2016 IAB poradnik reklamodawcy
Publikacje

Poradnik dla internetowego reklamodawcy – IAB Polska

Pozycjonowanie filmów w wyszukiwarce YouTube W ramach zrzeszenia IAB Polska, do którego należy grupa Cube Group, a wraz z[…]

Czytaj więcej >>

2 marca
2016 algorytmy Google 2015
Publikacje

Komu straszne były zmiany w algorytmie Google w 2015 roku?

Poprawki wprowadzane każdego roku w algorytmie wyszukiwania Google powodują niekiedy bardzo duże zmiany widoczności wielu[…]

Czytaj więcej >>

25 lutego
2016 SEM - raport Interaktywnie.com
Publikacje

Raport Interaktywnie.com – Marketing w wyszukiwarkach 2016

Portal Interaktywnie.com opublikował obszerny i szczegółowy raport poświęcony w całości rynkowi marketingu w[…]

Czytaj więcej >>

16 lutego
2016 Nowa Koncepcja SEO
Publikacje

Jak optymalnie skonfigurować wersje językowe strony dla SEO?

Prowadzenie działań SEO dla witryn o globalnym zasięgu, posiadających wiele wersji językowych czy regionalnych jest[…]

Czytaj więcej >>

2 lutego
2016 SEO / SEM 2015 WirtualneMedia
Publikacje

Marketing w internecie – wyszukiwarki: podsumowanie 2015 i…

Specjalistyczny portal Wirtualnemedia.pl opublikował podsumowanie roku 2015 w branży marketingu w wyszukiwarkach. Oprócz[…]

Czytaj więcej >>

22 grudnia
2015 e-kartka
Publikacje

Życzenia Świąteczne

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia cały zespół SEMTEC składa wszystkim serdeczne życzenia zdrowia, radości oraz[…]

Czytaj więcej >>

22 grudnia
2015 Online Marketing okładka
Publikacje

TOP 9 narzędzi SEO-wca. Optymalizacja On-page i analiza Off-page

W obliczu nieustannych zmian wprowadzanych przez wyszukiwarki internetowe jednym z kluczowych aspektów w pozycjonowaniu stron[…]

Czytaj więcej >>

4 sierpnia
2015 Kultura i rozrywka w mobile
Badania

Czy w branży kultury i rozrywki potrzebna jest mobilna wersja strony?

Wciąż zwiększająca się liczba użytkowników mobilnych powoduje, że dostosowanie witryn internetowych do wyświetlania na[…]

Czytaj więcej >>

29 lipca
2015 IT professional - lipiec
Publikacje

Mobilne strony internetu

Pod koniec kwietnia br. dostosowanie witryny do wyświetlania na urządzeniach przenośnych stało się jednym z czynników[…]

Czytaj więcej >>

22 czerwca
2015 eGospodarka
Publikacje

Jaki wybrać model rozliczeń za pozycjonowanie?

Dwie najczęściej stosowane metody rozliczeń za pozycjonowanie stron internetowych to płatność za dzienne pozycje fraz[…]

Czytaj więcej >>

7 maja
2015 Kary Google O-M.PL
Publikacje

Jak Google karze za nieetyczne pozycjonowanie?

Kary nakładane są przez Google na serwisy internetowe nawet najbardziej znanych marek. Lista wykroczeń, które spowodować[…]

Czytaj więcej >>

23 kwietnia
2015 mobilna aktualizacja
Publikacje

Mobilna rewolucja w wynikach Google

Na dzień 21 kwietnia 2015r. Google oficjalnie zapowiedziało rozpoczęcie wprowadzania aktualizacji algorytmu wyszukiwania[…]

Czytaj więcej >>

9 kwietnia
2015 Raport SEO / SEM 2014 - Wirtualnemedia.pl
Publikacje

Podsumowanie roku 2014 w branży SEO / SEM i prognozy na 2015

Na łamach portalu Wirtualnemedia ukazało się podsumowanie „Rynek SEO/SEM: co wydarzyło się w 2014 roku, jaki będzie 2015?”.[…]

Czytaj więcej >>

18 lutego
2015 Panda 4.0 - 2014
Publikacje

Zmiany algorytmu Google w 2014 roku

Google każdego roku wprowadza w swoim algorytmie wyszukiwania ok. 500-600 poprawek. W 2014 r. doszło w nim do wielu ważnych[…]

Czytaj więcej >>

21 stycznia
2015 domena internetowa
Publikacje

Jak uniknąć kupna domeny internetowej ukaranej przez Google

Dokładne sprawdzenie wcześniejszej historii domeny jest niezbędne jeśli zależy nam aby serwis internetowy mógł osiągać[…]

Czytaj więcej >>

28 sierpnia
2014 narzędzia seo google
Publikacje

Narzędzia Google dla SEO-wców – co musisz wiedzieć

Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu różnego typu narzędzi Google zwiększyć można skuteczność działań w obszarze SEO.[…]

Czytaj więcej >>

15 lipca
2014 optymalizacja seo sklepu online
Publikacje

Najnowsze standardy optymalizacji SEO e-sklepu

W wyniku zmian wprowadzonych w algorytmach Google w ostatnich kilkunastu miesiącach zakres optymalizacji SEO sklepu[…]

Czytaj więcej >>

3 lipca
2014 Afera taśmowa - zainteresowanie
Badania

Afera taśmowa – Wprost i Latkowski najwięcej zyskali według Google

Afera podsłuchowa, która wybuchła 14 czerwca wzbudziła olbrzymie emocje, a także zainteresowanie wśród Polaków. Jakich[…]

Czytaj więcej >>

13 czerwca
2014 infographic - world cup
Badania

World Cup 2014 in Brasil – Google point of view

World Cup in Brazil has begun! Which player will be the star of the tournament and which team will win? We tried to answer these[…]

Czytaj więcej >>

11 czerwca
2014 infografika - mundial 2014
Badania

Mundial 2014 z perspektywy wyszukiwarki Google

Na kilka dni przed rozpoczęciem mundialu gorączka piłkarska nabiera na sile. Zaczynamy się zastanawiać jak będzie[…]

Czytaj więcej >>

22 kwietnia
2014 Google Webmaster Tools
Publikacje

Jak wykorzystać Google Webmaster Tools w działaniach SEO

Narzędzia Google dla webmasterów obejmują szeroką grupę raportów i funkcji związanych nie tylko z elementami wewnątrz[…]

Czytaj więcej >>

28 marca
2014 duplicate content - kopiowanie treści
Publikacje

Scraper Report – nowe narzędzie Google do walki z kopiowaniem treści

Nowa usługa Google – Scraper Report działa niezależnie od starszego narzędzia do usuwania z indeksu treści naruszających[…]

Czytaj więcej >>

10 marca
2014 Zmiany w Google
Publikacje

Jak zmieniło się Google przez 15 lat. Podsumowanie 1998-2013 –…

Od czasu założenia w 1998 r. Google z prostej wyszukiwarki internetowej przekształciło się w olbrzymią międzynarodową[…]

Czytaj więcej >>

3 marca
2014 Kary Google dla SWL-i
Publikacje

Google uderza w polskie systemy wymiany linków

Po Francji i Niemczech Polska została kolejnym krajem, w którym Google podjęło w krótkim odstępie czasu zdecydowane[…]

Czytaj więcej >>

3 marca
2014 trendy optymalizacji seo
Publikacje

Co zmieniło się w optymalizacji SEO sklepów internetowych?

Dopasowanie sklepu online do aktualnie obowiązujących standardów wyszukiwarek internetowych to jeden z kluczowych elementów[…]

Czytaj więcej >>

25 lutego
2014 Content Marketing w SEO
Publikacje

Zalety oraz zmiany w content marketingu w SEO

W ostatnich tygodniach i miesiącach pojawiło się wiele kontrowersji dotyczących gościnnych publikacji czy wpisów na blogach[…]

Czytaj więcej >>

19 lutego
2014 strony mobile - seo
Publikacje

Jak zwiększyć wartość strony mobilnej dla algorytmu Google?

Liczba odwiedzin stron internetowych na urządzeniach przenośnych wzrasta każdego roku. Niewątpliwie wskazane jest więc[…]

Czytaj więcej >>

27 grudnia
2013 nowy algorytm Google - koliber
Publikacje

Skutki wprowadzenia nowego algorytmu Google

Nowy algorytm Google otrzymał nazwę Koliber (ang. Hummingbird). Określenie to ma odwzorowywać jego najważniejsze cechy –[…]

Czytaj więcej >>

21 listopada
2013 Reklamy graficzne - Zakupy Google
Publikacje

Zakupy Google – co zmienią na rynku reklamy oraz porównywarek

Polska wraz z siedmioma innymi krajami dołączyła do grupy rynków, na których Google uruchomiło usługę Google Shopping. W[…]

Czytaj więcej >>

4 listopada
2013 czarny PR
Publikacje

Depozycjonowanie jako sposób na czarny PR

Firmy coraz częściej pytają o depozycjonowanie niepożądanych i niekorzystnych dla nich treści w Internecie.Zachęcamy do[…]

Czytaj więcej >>

20 września
2013 Panda i Pingwin Google
Publikacje

12 kluczowych zmian w SEO w ostatnich miesiącach

Dobrze wypozycjonowany serwis w wyszukiwarkach to często klucz do sukcesu. Wie to już większość specjalistów z branży[…]

Czytaj więcej >>

18 lipca
2013 Raport SEO - turystyka w Google
Badania

Branża turystyczna oczami Google

Hiszpania, Włochy, Grecja – o tych kierunkach polscy internauci najczęściej poszukują informacji w Google. Neckermann i[…]

Czytaj więcej >>

16 czerwca
2013 Optymalizacja SEO sklepu
Publikacje

Optymalizacja sklepu internetowego – 5 aspektów, które warto…

Zwiększenie liczby odwiedzin i zysków ze sprzedaży wiąże się z wysokimi pozycjami w wyszukiwarkach. Budowa sklepu[…]

Czytaj więcej >>

7 czerwca
2013 mbank - seo strony online
Publikacje

Nowy mBank.pl – analiza zmian pod kątem SEO

Działająca od kilku dni, nowa strona mBanku jest przedmiotem wielu dyskusji, głównie pod kątem dużej zmiany designu, wobec[…]

Czytaj więcej >>

21 maja
2013 Grafy wiedzy - SERP
Publikacje

Graf wiedzy – wyszukiwanie semantyczne według Google

Google systematycznie stara się rozbudowywać wyniki wyszukiwania bezpośrednio o informacje zgodne z intencjami użytkownika.[…]

Czytaj więcej >>

8 stycznia
2013 Szkolenie SEO
Publikacje

„Tworzenie zaplecza SEO w praktyce” – szkolenie…

Firma SEMTEC we współpracy z PC World wydała płytę ze szkoleniem „Tworzenie zaplecza SEO w praktyce”, prezentującym[…]

Czytaj więcej >>

9 października
2012 optymalizacja seo e-sklep
Publikacje

Optymalizacja sklepu internetowego – 5 najważniejszych zagadnień

Poprawna budowa sklepu internetowego pod kątem SEO ma fundamentalny wpływ na jego widoczność w wynikach Google, a tym samym[…]

Czytaj więcej >>

6 czerwca
2012 Euro 2012 infographic
Badania

Euro 2012 infographic: Google point of view

A few days before the tournament begins, more and more football fans are wondering who will be the new European[…]

Czytaj więcej >>

5 czerwca
2012 Euro 2012 infografika - strony
Badania

Euro 2012 z perspektywy wyszukiwarki Google

Na kilka dni przed rozpoczęciem turnieju coraz więcej Polaków zadaje sobie pytanie o to, jak będzie przebiegał turniej,[…]

Czytaj więcej >>

24 maja
2012 Wyniki Google ban strony
Publikacje

Za co Google wyrzuca z wyników wyszukiwania?

Witryna, która podpadnie wyszukiwarce nieuczciwym pozycjonowaniem, może zniknąć z wyników nawet na kilka[…]

Czytaj więcej >>

18 kwietnia
2012 spadki prównywarek cen
Publikacje

Porównywarki po batalii z Google. Kto ucierpiał najbardziej?

Około 1,5 miliona realnych użytkowników stracił Nokaut. Ceneo wyszło z konfliktu nieco lepiej.Zachęcamy do bliższego[…]

Czytaj więcej >>

6 lutego
2012 kary Google dla stron www
Publikacje

Za co Google karało w przeszłości strony znanych firm?

Widoczność w wyszukiwarce Google jest podstawą obecności serwisów w Internecie. Dotyczy to zarówno przedsięwzięć typowo[…]

Czytaj więcej >>

1 lutego
2012 porządki stron w Google SERP
Publikacje

Google robi porządki. Za co wyrzuca z wyników wyszukiwania?

Czołowe porównywarki cen i kilka mniejszych serwisów oberwało od giganta za nieetyczne zdobywanie linków. Czym jest SWL i co[…]

Czytaj więcej >>

27 stycznia
2012 Zmiany w Google+
Publikacje

Polscy SEO/SEM-owcy o zmianach w Google: tylko dla zalogowanych, bez…

Specjaliści z branży SEO/SEM zauważają, że wprowadzane właśnie w Google opcje społecznościowe odczują tylko zalogowani[…]

Czytaj więcej >>

23 stycznia
2012 ranking porównywarek cen w Google
Publikacje

Porównywarki cenowe: Nokaut i Ceneo najlepsze, Radar na dole

Zdecydowanie najlepszymi porównywarkami cen w polskim internecie są Nokaut.pl i Ceneo.pl. Najsłabiej z czołówki wypada[…]

Czytaj więcej >>

20 grudnia
2011 Marketing internetowy
Badania

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach

Tylko przez pierwsze sześć miesięcy tego roku rodzimi reklamodawcy wydali na SEM ponad 940 milionów złotych. Wzrost w skali[…]

Czytaj więcej >>

10 listopada
2011 Gmail - poczta Google
Publikacje

Google się zmienia: Gmail i Docs na plus, Reader już nie

Eksperci z polskich agencji interaktywnych pozytywnie oceniają nowe wersje Gmaila i Google Docs. Gorsze oceny zebrała[…]

Czytaj więcej >>

18 października
2011 mbank online - analiza
Publikacje

Nowej stronie mBanku zabrakło charakteru, do którego jesteśmy…

Po kampanii z drwalami, kontem po wuju czy wyświetlaniem zdjęć użytkowników, nowa strona banku wygląda zadziwiająco[…]

Czytaj więcej >>

17 października
2011 Narzędzia Google dla webmasterów
Publikacje

Narzędzia Google dla webmasterów

Narzędzia Google dla webmasterów (Webmaster Tools – Google) to zespół aplikacji służących do analizy witryny. Dzięki[…]

Czytaj więcej >>

3 października
2011 Google Analytics - konwersja
Publikacje

Możliwość śledzenia ścieżek konwersji w Google Analytics

Nowa wersja Google Analytics posiada funkcjonalność, która ukazuje jakie kanały sprzedaży w przeciągu 30 dni miały udział[…]

Czytaj więcej >>

12 lipca
2011 audyt SEO stron internetowych
Publikacje

O audycie witryny pod kątem SEO

Czym jest audyt witryny pod kątem SEO i na czym dokładnie polega?Zachęcamy do przeczytaniu wywiadu z Mariuszem Radeckim,[…]

Czytaj więcej >>

1 lipca
2011 Google +1
Publikacje

Google rozwija funkcję +1

W marcu Google wystartowało z funkcją +1, odpowiednikiem Facebook’owego przycisku „Lubię to”. Na blogu poinformowano,[…]

Czytaj więcej >>

5 czerwca
2011 seo frazy kluczowe
Publikacje

Jak określić, na które frazy serwis powinien być pozycjonowany?

Widoczność witryny w wyszukiwarkach stanowi jeden z podstawowych elementów strategii biznesowej ukierunkowanej na[…]

Czytaj więcej >>

3 czerwca
2011 Google Correlate - wykres
Publikacje

Google Correlate – nowe narzędzie do analizy trendów wyszukiwań

Google rozszerza możliwości analizy danych dotyczących historycznych wyszukiwań, które ukazują zainteresowania internautów[…]

Czytaj więcej >>

15 maja
2011 rozliczenie w umowach seo
Publikacje

Popularne modele rozliczeń w umowach na pozycjonowanie

Dziś przedstawimy najpopularniejsze modele rozliczeń dotyczące pozycjonowania.Należy zwrócić uwagę, że właściwy model[…]

Czytaj więcej >>

12 maja
2011 Szybkość strony w Google Analytics
Publikacje

Analiza szybkości wczytywania się podstron w Google Analytics

Nikt z nas nie lub czekać na załadowanie się strony www. Coraz więcej internautów posiada szerokopasmowy dostęp do[…]

Czytaj więcej >>

28 kwietnia
2011 szczegóły umowy pozycjonowania
Publikacje

Na co zwracać uwagę przy podpisywaniu umowy SEO? Czarne praktyki na…

Wzrost popularności usług SEO przekłada się bezpośrednio na powstawanie nowych agencji, oferujących atrakcyjne usługi.[…]

Czytaj więcej >>

18 kwietnia
2011 Google Panda 4.0
Publikacje

Google Panda Update – na czym polegają zmiany i jak się na nie…

Pod koniec lutego Google wprowadziło zmianę w algorytmie wyszukiwarki Google.com. Zmiana została ochrzczona mianem Panda[…]

Czytaj więcej >>

14 marca
2011 analiza SEO strony ING Bank
Publikacje

ING BankOnline: Bardziej pomarańczowo już być nie może

ING BankOnline posłuchał rad internautów. Nowy system jest stworzony po części pod ich dyktando. Poprosiliśmy ekspertów od[…]

Czytaj więcej >>

3 marca
2011 Raport IAB - Internet 2010
Badania

Raport Strategiczny IAB Polska Internet 2010

Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010 Polska – Europa – Świat to już ósme z kolei roczne podsumowanie działalności[…]

Czytaj więcej >>

2 lutego
2011 kopiowanie treści
Publikacje

Duplicate content. Blokować, przekierowywać czy stosować tagi?

Zjawisko powielenia treści (duplicate content) odnosi się do treści w blokach lub w całych stronach, które są identyczne z[…]

Czytaj więcej >>

3 stycznia
2011 strona internetowa plejada.pl
Publikacje

Eksperci: Plejada i Plotek to najlepsze serwisy plotkarskie

Plejada.pl i Plotek.pl to najlepsze polskie serwisy plotkarskie – wynika z ankiety Wirtualnemedia.pl wśród ekspertów z[…]

Czytaj więcej >>

2 listopada
2010 nowa strona internetowa Play
Publikacje

Nowa strona Play jak korporacja. Dużo pokoi, mało informacji

Nowy portal Play to przede wszystkim duże zdjęcia oraz wszechobecny fioletowy kolor, a serwis skonstruowany jest prawie jak[…]

Czytaj więcej >>

KONTAKT DLA MEDIÓW

W celu uzyskania szerszych informacji dotyczących SEMTEC lub rozpoczęcia współpracy mediowej prosimy o kontakt:

Cezary Śledziak

Prezes Zarządu


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha