Nowej stronie mBanku zabrakło charakteru, do którego jesteśmy przyzwyczajeni

Po kampanii z drwalami, kontem po wuju czy wyświetlaniem zdjęć użytkowników, nowa strona banku wygląda zadziwiająco spokojnie.

Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się tematowi nowej wersji serwisu mBanku i zapoznania się ze stanowiskiem Miłosza Woźniaka, dyrektora SEO w firmie SEMtec.

Link do komentarza: http://interaktywnie.com/kreacja/artykuly/webdesign/nowej-stronie-mbanku-zabraklo-charakteru-do-ktorego-jestesmy-przyzwyczajeni-21756?page=2

Link do artykułu: http://interaktywnie.com/kreacja/artykuly/webdesign/nowej-stronie-mbanku-zabraklo-charakteru-do-ktorego-jestesmy-przyzwyczajeni-21756

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha