Możliwość śledzenia ścieżek konwersji w Google Analytics

Nowa wersja Google Analytics posiada funkcjonalność, która ukazuje jakie kanały sprzedaży w przeciągu 30 dni miały udział w dokonaniu konwersji (np. zakupu) w serwisie. Dane dotyczące ścieżek konwersji obejmują takie kanały jak kliknięcia płatne w ramach reklamy AdWords, kliknięcia z wyszukiwań bezpłatnych, kliknięcia z portali społecznościowych czy kliknięcia w ramach reklamy wyświetlanej u afiliantów lub reklamy displayowej.

Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się możliwościom nowej wersji Google Analytics i zapoznania się z wpisem Miłosza Woźniaka, dyrektora SEO w firmie SEMtec na blogu Interaktywnie.

Link do wpisu: http://interaktywnie.com/biznes/blog-ekspercki/trendy/mozliwosc-sledzenia-sciezek-konwersji-w-google-analytics-21609

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet



Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha