Nowa wersja Google Analytics posiada funkcjonalność, która ukazuje jakie kanały sprzedaży w przeciągu 30 dni miały udział w dokonaniu konwersji (np. zakupu) w serwisie. Dane dotyczące ścieżek konwersji obejmują takie kanały jak kliknięcia płatne w ramach reklamy AdWords, kliknięcia z wyszukiwań bezpłatnych, kliknięcia z portali społecznościowych czy kliknięcia w ramach reklamy wyświetlanej u afiliantów lub reklamy displayowej.
Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się możliwościom nowej wersji Google Analytics i zapoznania się z wpisem Miłosza Woźniaka, dyrektora SEO w firmie SEMtec na blogu Interaktywnie.
Link do wpisu: http://interaktywnie.com/biznes/blog-ekspercki/trendy/mozliwosc-sledzenia-sciezek-konwersji-w-google-analytics-21609
Pozycjonowaniem stron zajmujemy się od 2008 roku. Wysoka specjalizacja w SEO pozwala nam na uzyskiwanie oczekiwanych efektów dla Klientów.
czytaj więcej >>Jesteśmy doświadczonym, ambitnym zespołem specjalistów SEO. Na swoim koncie mamy wiele sukcesów. Poznaj nas.
czytaj więcej >>Poszukujemy osób ambitnych oraz pełnych pasji, które dołączą do naszego zespołu. Sprawdź aktualne oferty pracy.
czytaj więcej >>