Komu straszne były zmiany w algorytmie Google w 2015 roku?

Poprawki wprowadzane każdego roku w algorytmie wyszukiwania Google powodują niekiedy bardzo duże zmiany widoczności wielu serwisów na listach wyników. Aktualizacje algorytmów mogą mieć bardzo różny charakter, a także skalę i zasięg skutków jakie ze sobą niosą. Ponadto bardzo rzadko wprowadzenie update’ów jest oficjalnie potwierdzane przez kalifornijską firmę.

algorytmy Google 2015Zachęcamy do zapoznania się z naszym podsumowaniem najważniejszych zmian w algorytmie Google w 2015 roku wraz z dołączoną do niego infografiką, opublikowanymi na łamach portalu MamStartup.

Link do artykułu: http://mamstartup.pl/seo/8249/zombie-mobilegeddon-i-phantom-czyli-komu-straszne-byly-zmiany-w-algorytmie-google-w-2015-roku-infografika

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet



Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha