Jaki wybrać model rozliczeń za pozycjonowanie?

Dwie najczęściej stosowane metody rozliczeń za pozycjonowanie stron internetowych to płatność za dzienne pozycje fraz kluczowych (rozliczenie za efekt) oraz opłata abonamentowa. Rozwiązanie ze stałą ryczałtową opłatą staje się coraz popularniejsze i wbrew pozorom w bardzo wielu przypadkach jest najkorzystniejsze nie tylko dla agencji SEO, ale także dla klienta.

eGospodarka

Jakie są plusy i minusy obydwu modeli rozliczeń i który lepiej wybrać – o tym przeczytać można w artykule Macieja Dobkowicza, SEO Account Managera w firmie SEMTEC, opublikowanym w serwisie eGospodarka.

Link do artykułu, str. 1: http://www.egospodarka.pl/124058,Pozycjonowanie-abonament-czy-platnosc-za-pozycje-fraz,1,20,2.html
Link do artykułu, str. 2: http://www.egospodarka.pl/124058,Pozycjonowanie-abonament-czy-platnosc-za-pozycje-fraz,2,20,2.html

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet



Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha