Dwie najczęściej stosowane metody rozliczeń za pozycjonowanie stron internetowych to płatność za dzienne pozycje fraz kluczowych (rozliczenie za efekt) oraz opłata abonamentowa. Rozwiązanie ze stałą ryczałtową opłatą staje się coraz popularniejsze i wbrew pozorom w bardzo wielu przypadkach jest najkorzystniejsze nie tylko dla agencji SEO, ale także dla klienta.
Jakie są plusy i minusy obydwu modeli rozliczeń i który lepiej wybrać – o tym przeczytać można w artykule Macieja Dobkowicza, SEO Account Managera w firmie SEMTEC, opublikowanym w serwisie eGospodarka.
Link do artykułu, str. 1: http://www.egospodarka.pl/124058,Pozycjonowanie-abonament-czy-platnosc-za-pozycje-fraz,1,20,2.html
Link do artykułu, str. 2: http://www.egospodarka.pl/124058,Pozycjonowanie-abonament-czy-platnosc-za-pozycje-fraz,2,20,2.html
Pozycjonowaniem stron zajmujemy się od 2008 roku. Wysoka specjalizacja w SEO pozwala nam na uzyskiwanie oczekiwanych efektów dla Klientów.
czytaj więcej >>Jesteśmy doświadczonym, ambitnym zespołem specjalistów SEO. Na swoim koncie mamy wiele sukcesów. Poznaj nas.
czytaj więcej >>Poszukujemy osób ambitnych oraz pełnych pasji, które dołączą do naszego zespołu. Sprawdź aktualne oferty pracy.
czytaj więcej >>