Google Correlate – nowe narzędzie do analizy trendów wyszukiwań

Google rozszerza możliwości analizy danych dotyczących historycznych wyszukiwań, które ukazują zainteresowania internautów na przestrzeni czasu. Do popularnych narzędzi, takich jak: Google Trends, Statystyki wyszukiwarki Google czy Narzędzia propozycji słów kluczowych, które są dostępne od dłuższego czasu, dołączyło narzędzie Google Correlate. Jest ono na razie częścią Google Labs, ale już teraz warto się nim zainteresować i poznać jego możliwości.

Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się nowemu narzędziu i zapoznania się z wpisem Miłosza Woźniaka, dyrektora SEO w firmie SEMtec na blogu Interaktywnie.

Link do wpisu: http://interaktywnie.com/biznes/blog-ekspercki/raporty-i-badania/google-correlate-nowe-narzedzie-do-analizy-trendow-wyszukiwan-20468

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet



Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha