KAMPANIE GOOGLE ADWORDS

to jedna z najefektywniejszych form promocji w internecie
76%
reklamodawców jest zadowolonych ze skuteczności kampanii PPC
34%
budżetów reklamowych stanowią wydatki na SEM
Jak możemy Ci pomóc?
Przygotujemy strategię dopasowaną do celów
Reklamy skierujemy trafnie do zainteresowanych osób
Zadbamy o policzalne efekty
Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?
Certyfikowani specjaliści AdWords i Analytics
Doświadczenie zdobyte przy setkach projektów
Partner Google Premium
Zapewniamy:
Kupon 600zł dla nowych reklamodawców
Dedykowane konto AdWords
Przejrzystą umowę, bez kar
Szczegółowe raporty miesięczne

GOOGLE ADWORDS

Google AdWords umożliwia szybką i skuteczną promocję firmy – zarówno w wyszukiwarce Google, w odpowiedzi na wpisane zapytanie, jak i na setkach tysięcy polskich stron internetowych dopasowanych pod względem kontekstowym, grupy docelowej oraz jej zainteresowań. Profesjonalna kampania reklamowa to sposób na osiąganie celów biznesowych: budowania wśród internautów świadomości marki oraz przede wszystkim sprzedaży online. Najlepsze wyniki kampanii AdWords zależą od wielu czynników – kluczowe jest stworzenie dopasowanej strategii dla Twojego biznesu!

REKLAMA W GOOGLE ADWORDS

Wyszukiwarka Google

Promocja wśród płatnych wyników w wyszukiwarce Google oraz sieci witryn korzystających z jej silnika. Pozwala na wyświetlenie reklam odpowiadających na zapytania wpisane przez użytkowników na każdym etapie procesu zakupowego. Dostępne są reklamy tekstowe (linki sponsorowane), dynamiczne oraz produktowe. Dzięki nim dotrzesz precyzyjnie do zainteresowanego odbiorcy!

Sieć reklamowa Google

Sieć skupia blisko dwa miliony witryn, filmów i aplikacji, w których mogą być emitowane reklamy m.in. w formie tekstowo-graficznej, graficznej lub wideo. Sieć reklamowa Google pozwala przyciągnąć uwagę na wczesnym etapie procesu zakupowego. AdWords oferuje szereg możliwości kierowania emisji, pomagając precyzyjnie trafić do grupy docelowej. Dzięki nim dotrzesz do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów!

Gmail

Jedyna możliwość promocji w poczcie Gmail. Reklamy wyświetlane są na podstawie zawartości otrzymywanych wiadomości. Najbardziej efektywnym rozwiązaniem jest kierowanie na frazy kluczowe, dzięki któremu można zdefiniować domeny oraz marki konkurentów zawarte w treściach wiadomości e-mail. Wykorzystaj reklamy w Gmail w celu dotarcia do klientów według ich zainteresowań!

YouTube

Promocja w największym na świecie serwisie filmów wideo. YouTube umożliwia przyciągnięcie uwagi dzięki szeregowi skutecznych formatów reklam wideo. Emisja może opierać się na wykorzystaniu słów kluczowych, lokalizacji, demografii, zainteresowań użytkownika czy konkretnych filmów i kanałów. To kolejny ważny kanał dotarcia do Twoich Klientów!

Remarketing

Skuteczne kierowanie reklam wyłącznie do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili stronę czy też aplikację mobilną. Mogą to być osoby, które nie dokonały pożądanej akcji na witrynie, np. porzuciły koszyk zakupowy przed płatnością. Remarketing pomoże ponownie przyciągnąć potencjalnych klientów, poprzez wyświetlenie im trafnych reklam na różnych urządzeniach, których używają.

Mobile

Google AdWords umożliwia kierowanie reklam na urządzenia przenośne: smartfony, tablety oraz galanterię elektroniczną. Zarówno w wyszukiwarce, jak i sieci reklamowej Google. Do tego celu wykorzystywane są dopasowane do rozmiarów ekranów urządzeń formaty reklam tekstowych oraz graficznych, specjalne reklamy aplikacji i reklamy typu „tylko połączenie”.

FORMATY REKLAM ADWORDS

Reklamy tekstowe

Zwane dawniej linkami sponsorowanymi. Używane zarówno w wyszukiwarce, jak i sieci reklamowej Google. Ich rozmiary dostosowane są do typów urządzeń. Dzięki formie tekstowej, w krótkim czasie można stworzyć wiele reklam dopasowanych do tematyki fraz kluczowych lub witryn. Dodatkowo łatwo jest wprowadzić zmiany oraz testować nowe sformułowania. Bardzo skuteczny, nieinwazyjny format reklamowy!

Reklamy graficzne

Kreacja reklamowa w postaci grafiki wykorzystywana jest w kampaniach emitowanych na witrynach w sieci reklamowej Google. Dostępna jest szeroka gama rozmiarów, dedykowana komputerom stacjonarnym, jak i urządzeniom przenośnym. Reklama graficzna to sposób na niebanalną prezentację – generowanie sprzedaży oraz budowanie wizerunku marki lub produktu!

Reklamy natywne

Rodzaj reklam, które będą pasować do każdej przestrzeni reklamowej witryn w sieci reklamowej Google. Automatycznie dostosowują swój rozmiar, wygląd i format. Łączą reklamę tekstową z graficzną, mogą być wzbogacone o logo. Reklamy elastyczne zwiększają zasięg, oszczędzają czas oraz poprawiają efekty kampanii!

Reklamy wideo

Format emitowany zarówno w YouTube, jak i w witrynach partnerów wideo oraz w aplikacjach należących do sieci reklamowej na tabletach i urządzeniach mobilnych. Reklamy mogą być wyświetlane na stronie głównej YouTube, w wynikach wyszukiwania, obok powiązanych filmów oraz podczas oglądania filmu w oknie odtwarzacza – przed, w trakcie lub po emisji.

Reklamy dynamiczne

Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania Google niewykorzystujące zdefiniowanych fraz kluczowych. Wyświetlane są automatycznie na podstawie dopasowania zawartości strony internetowej do wpisanego zapytania oraz zdefiniowanych szablonów kreacji. Pozwalają na dopełnienie emisji – zagospodarowanie szeregu fraz, których nie obejmuje tradycyjna kampania kierowana na słowa kluczowe.

Reklamy produktowe

Format reklamowy dedykowany e-commerce. Dzięki reklamom produktowym możliwa jest automatyczna emisja reklamy bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google, zakładce Zakupy oraz u partnerów w sieci wyszukiwania na podstawie wyszukiwanych nazw produktów przez użytkowników. Reklamy produktowe mogą się pojawiać jednocześnie z reklamami tekstowymi.

Reklamy w Gmailu

Format reklamowy wyświetlany wyłącznie w poczcie Gmail. Składa się z dwóch części. Pierwsza to tzw. teaser ad zachęcający do otwarcia wiadomości, emitowany na górze listy e-maili. Po kliknięciu pojawia się druga część – właściwa reklama w formie graficznej. Dostępnych jest kilka gotowych szablonów, istnieje możliwość wykorzystania niestandardowej kreacji HTML.

Reklamy w aplikacjach

AdWords w ramach sieci reklamowej Google umożliwia emisję reklam wewnątrz aplikacji dedykowanych urządzeniom przenośnym dla systemów Android oraz iOS. Reklamy można kierować do konkretnych aplikacji, ich kategorii lub wszystkich dostępnych. W aplikacjach mobilnych emitowane są reklamy elastyczne oraz graficzne.

KIEROWANIE KAMPANII ADWORDS


Kontekstowe

Rodzaj kierowania bazującego na zdefiniowanych frazach kluczowych. Dostępny zarówno w sieci wyszukiwania, jak i sieci reklamowej Google. W przypadku wyszukiwarki reklamy wyświetlają się na podstawie zdefiniowanych fraz kluczowych oraz ustawionych typów dopasowania. W sieci reklamowej słowa i frazy wykorzystywane są do zrozumienia kontekstu i emisji na dopasowanych witrynach.


Tematy

Równoczesne kierowanie reklam na wiele witryn o wybranej tematyce umożliwia docieranie do szerszego grona stron w sieci reklamowej, bez wskazania konkretnych miejsc. System AdWords analizuje treści witryn, a następnie przyporządkowuje im główne tematy i kieruje na nie reklamy z uwzględnieniem wybranych kryteriów.


Miejsca docelowe

Dają możliwość ręcznej selekcji miejsc w sieci reklamowej Google, w których pojawi się reklama tekstowo-graficzna, graficzna lub wideo. W porównaniu do kierowania kontekstowego nie jest wymagane określenie fraz kluczowych. Miejscem docelowym może być cała witryna lub jej część.


Zainteresowania

Możliwość kierowania w sieci reklamowej, dzięki której reklamy dotrą do odbiorców zainteresowanych produktami i usługami podobnymi do oferty reklamodawcy. Nawet jeśli użytkownicy przeglądają witryny, używają aplikacji lub oglądają filmy niezwiązane bezpośrednio z ofertą.


Remarketing

Umożliwia kierowanie reklam w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej wyłącznie do osób, które wcześniej odwiedziły witrynę reklamodawcy lub aplikację mobilną. Mogą to być użytkownicy, którzy weszli na witrynę, ale nie dokonali akcji – nie wypełnili formularza kontaktowego. AdWords udostępnia szereg zaawansowanych opcji remarketingu.


Demografia

Pozwala na zawężanie emisji reklam w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google wyłącznie do ściśle określonej grupy użytkowników – osób spełniających kluczowe kryteria demograficzne. Mogą nimi być płeć, wiek lub stan rodzinny.


Język i lokalizacja

Google AdWords umożliwia, dla kampanii w sieci wyszukiwania oraz reklamowej, zawężanie emisji reklam według języka użytkownika oraz lokalizacji, w której się znajduje. Obszarem geograficznym może być kraj, region, miasto, a w przypadku dużych aglomeracji nawet dzielnica lub określony promień w kilometrach.


Urządzenia

Reklamy zarówno w sieci wyszukiwania, jak i reklamowej mogą być wyświetlane na wszystkich urządzeniach: stacjonarnych, przenośnych oraz galanterii elektronicznej. Do tego celu dostępna jest gama formatów reklam dopasowanych rozmiarem: tekstowych, graficznych oraz wideo.

STRATEGIE OPTYMALIZACJI


Jakościowa

Dostarczanie ruchu najwyższej jakości, na przykład pod względem długości i głębokości wizyt, czasu na stronie czy też wielkości współczynnika odrzuceń


Ilościowa

Maksymalizacja liczby kliknięć w ramach ustalonego budżetu reklamowego


Efektywnościowa

Dążenie do maksymalizacji ROI, liczby konwersji lub obniżenia kosztów konwersji

EFEKTY KAMPANII ADWORDS

Kampanie AdWords to reklama o szerokim zasięgu. Dotrze do każdego Klienta, który szuka Twojej oferty w wyszukiwarce. Promocja jest również błyskawiczna – uruchamiana w kilka minut po zdefiniowaniu kampanii. Już od pierwszych emisji reklam na promowanej stronie wyraźnie widoczny będzie większy ruch. Kampania AdWords to sposób na pozyskanie nowych klientów i podtrzymanie relacji z dotychczasowymi.

  • Szeroka promocja oferty wyłącznie do osób zainteresowanych
  • Większy ruch na stronie lub w aplikacji
  • Nawiązanie ponownego kontaktu z klientami, którzy nie dokonali konwersji
  • Wysoki współczynnik konwersji

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych rezultatów współpracy. Wszystkie działania prowadzone przez firmę są od początku dokładnie monitorowane, mogliśmy więc na bieżąco optymalizować elementy kampanii, co doprowadziło do zwiększenia efektywności. Zaangażowanie pracowników SEMTEC i transparentność działań były także ogromnym atutem.

Współpraca z SEMTEC jest bardzo owocna i rekomendujemy ją innym zainteresowanym. Pracownicy to eksperci w swojej dziedzinie, wyróżniający się wiedzą, ale także aktywnym podejściem, co przekłada się na realizację naszych celów biznesowych.”


Agnieszka Pieczerak, Marketing Manager Alameda

DLA KOGO

Prowadzenie kampanii reklamowe AdWords to oferta skierowana do firm, które chcą prowadzić profesjonalny i skuteczny marketing w wyszukiwarkach. To rozwiązanie dedykowane zarówno segmentowi e-commerce, jak i firmowym wizytówkom, blogom, portalom i serwisom.

PROCES

 
Ustalenie
strategii
 
Przygotowanie struktury
 
Dobór fraz kluczowych
 
Utworzenie
kreacji
 
Rozszerzenia reklam
 
Ustawienie
emisji
 
Śledzenie konwersji
 
Rozbudowa i rozwój
 
Optymalizacja
 
Raportowanie
 

Ustalenie strategii


Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym najważniejszych produktów lub usług oraz celów kampanii. W wyniku analizy zaproponujemy optymalne wykorzystanie możliwości reklamowych Google AdWords oraz dostępnych formatów reklamowych.
 

Przygotowanie struktury


W zależności od zakresu promowanych produktów lub usług oraz ustalonej wcześniej strategii utworzone zostaną rozbudowane kampanie w ramach dedykowanego konta reklamowego AdWords. Struktura zostanie zaprojektowana tak, aby nie tylko w łatwy sposób zarządzać emisją, ale również móc precyzyjnie mierzyć wyniki i dokonywać w oparciu o nie efektywnej optymalizacji.
 

Dobór fraz kluczowych


Zadbamy o to, by kampania w wyszukiwarce była precyzyjnie kierowana wyłącznie na trafne zapytania użytkowników, a dzięki temu nie generowała zbędnych kosztów. Przygotujemy rozbudowaną strukturę list fraz kluczowych, wąsko pogrupowanych tematycznie – precyzyjnie związanych z reklamowanym produktem czy usługą w danej grupie reklam. Zastosujemy również szereg fraz wykluczających eliminujących błędne wyświetlenia.
 

Utworzenie kreacji


Sformułowanie skutecznych reklam zawierających najważniejsze benefity i wyróżniki oferty, przynajmniej kilku dla jednej grupy reklam. Przygotowane zostaną kreacje dedykowane sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google, z uwzględnieniem urządzeń mobilnych oraz dostępnych rozszerzeń. Gotowe wzorce zostaną przesłane do akceptacji Klienta.
 

Rozszerzenia reklam


Ustawimy w kampaniach kierowanych na wyszukiwarkę optymalne rozszerzenia reklam. Sprawimy, że kreacje będą się nie tylko wyróżniać na tle konkurencji, ale uzyskiwać znacznie lepsze rezultaty.
 

Ustawienie emisji


Ustawienie odpowiedniego kierowania dla utworzonych kampanii, zgodnie z przygotowaną strategią. Z uwzględnieniem miejsc emisji, kryteriów zainteresowań, demografii i lokalizacji, metod wyświetlania, rotacji reklam czy też harmonogramu emisji.
 

Śledzenie konwersji


Zaimplementujemy kod śledzenia konwersji w celu zbierania danych o dokonanych akcjach w witrynie: wypełnionych formularzach, zapisach do newslettera, czy też sprzedaży produktów. Zbierane dane posłużą do oceny rezultatów kampanii oraz optymalizacji efektywnościowej.
 

Rozbudowa i rozwój


Na każdym etapie emisji kampanii będziemy dążyli do jej rozbudowy w celu precyzyjniejszej i zarazem skuteczniejszej emisji. Zadbamy zarówno o rozwój listy fraz kluczowych oraz wykluczających na potrzeby reklamy w wyszukiwarce, jak również o nowe miejsca emisji w sieci reklamowej. Dodawane i testowane będą również nowe wersje reklam, aby wybrać te najskuteczniejsze.
 

Optymalizacja


Dbanie o maksymalizację efektów końcowych kampanii wedle ustalonej strategii optymalizacji. Możemy dążyć do uzyskania maksymalnej liczby kliknięć w ramach budżetu, maksymalizacji ROI lub liczby konwersji, dostarczenia jakościowego ruchu spełniającego kryteria czasu wizyty, jej głębokości lub bounce rate.
 

Raportowanie


Comiesięczne raportowanie efektów prowadzonych kampanii. Na podstawie rezultatów przedstawimy rekomendacje w zakresie optymalizacji, wykorzystania ich formatów reklamowych i typów kampanii, czy też alokacji budżetu w efektywniejsze kampanie.

Analiza potrzeb biznesowych

Ustalenie strategii

Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym najważniejszych produktów lub usług oraz celów kampanii. W wyniku analizy zaproponujemy optymalne wykorzystanie możliwości reklamowych Google AdWords oraz dostępnych formatów reklamowych. /p>

Analiza konkurencji

Przygotowanie struktury

W zależności od zakresu promowanych produktów lub usług oraz ustalonej wcześniej strategii utworzone zostaną rozbudowane kampanie w ramach dedykowanego konta reklamowego AdWords. Struktura zostanie zaprojektowana tak, aby nie tylko w łatwy sposób zarządzać emisją, ale również móc precyzyjnie mierzyć wyniki i dokonywać w oparciu o nie efektywnej optymalizacji.

Dobór fraz kluczowych

Dobór fraz kluczowych

Zadbamy o to, by kampania w wyszukiwarce była precyzyjnie kierowana wyłącznie na trafne zapytania użytkowników, a dzięki temu nie generowała zbędnych kosztów. Przygotujemy rozbudowaną strukturę list fraz kluczowych, wąsko pogrupowanych tematycznie – precyzyjnie związanych z reklamowanym produktem czy usługą w danej grupie reklam. Zastosujemy również szereg fraz wykluczających eliminujących błędne wyświetlenia.

Optymalizacja i redagowanie treści

Utworzenie kreacji

Sformułowanie skutecznych reklam zawierających najważniejsze benefity i wyróżniki oferty, przynajmniej kilku dla jednej grupy reklam. Przygotowane zostaną kreacje dedykowane sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google, z uwzględnieniem urządzeń mobilnych oraz dostępnych rozszerzeń. Gotowe wzorce zostaną przesłane do akceptacji Klienta.

Link building

Rozszerzenia reklam

Ustawimy w kampaniach kierowanych na wyszukiwarkę optymalne rozszerzenia reklam. Sprawimy, że kreacje będą się nie tylko wyróżniać na tle konkurencji, ale uzyskiwać znacznie lepsze rezultaty.

Raportowanie i ewaluacja

Ustawienie emisji

Ustawienie odpowiedniego kierowania dla utworzonych kampanii, zgodnie z przygotowaną strategią. Z uwzględnieniem miejsc emisji, kryteriów zainteresowań, demografii i lokalizacji, metod wyświetlania, rotacji reklam czy też harmonogramu emisji.

Raportowanie i ewaluacja

Śledzenie konwersji

Zaimplementujemy kod śledzenia konwersji w celu zbierania danych o dokonanych akcjach w witrynie: wypełnionych formularzach, zapisach do newslettera, czy też sprzedaży produktów. Zbierane dane posłużą do oceny rezultatów kampanii oraz optymalizacji efektywnościowej.

Raportowanie i ewaluacja

Rozbudowa i rozwój

Na każdym etapie emisji kampanii będziemy dążyli do jej rozbudowy w celu precyzyjniejszej i zarazem skuteczniejszej emisji. Zadbamy zarówno o rozwój listy fraz kluczowych oraz wykluczających na potrzeby reklamy w wyszukiwarce, jak również o nowe miejsca emisji w sieci reklamowej. Dodawane i testowane będą również nowe wersje reklam, aby wybrać te najskuteczniejsze.

Raportowanie i ewaluacja

Optymalizacja

Dbanie o maksymalizację efektów końcowych kampanii wedle ustalonej strategii optymalizacji. Możemy dążyć do uzyskania maksymalnej liczby kliknięć w ramach budżetu, maksymalizacji ROI lub liczby konwersji, dostarczenia jakościowego ruchu spełniającego kryteria czasu wizyty, jej głębokości lub bounce rate.

Raportowanie i ewaluacja

Raportowanie

Comiesięczne raportowanie efektów prowadzonych kampanii. Na podstawie rezultatów przedstawimy rekomendacje w zakresie optymalizacji, wykorzystania ich formatów reklamowych i typów kampanii, czy też alokacji budżetu w efektywniejsze kampanie.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

W jaki sposób rozliczane są kampanie AdWords?

Większość typów kampanii AdWords rozliczana jest w modelu za kliknięcie w reklamę – płatność naliczana jest wyłącznie za przejście na stronę reklamodawcy, a nie za wyświetlenie. Faktycznie poniesiony koszt za dane kliknięcie za każdym razem ustalany jest w formie licytacji między reklamodawcami, (w uproszczeniu) na podstawie wyniku jakości oraz zadeklarowanych maksymalnych stawek. Koszty za kliknięcie są różne w zależności od konkurencyjności branży oraz jakości optymalizacji kampanii i mogą wynieść od kilkudziesięciu groszy to kilkunastu złotych.

Jakie są koszty kampanii AdWords?

Na kampanię reklamową w Google można przeznaczyć dowolny budżet. Jednak zarówno on, jak i deklarowane maksymalne stawki muszą być na tyle wysokie, by zapewnić ekspozycję reklam. W zależności od konkurencyjności branży rekomendowany budżet powinien wynieść od tysiąca do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Zlecając obsługę agencji, dodatkowo doliczona zostanie prowizja jako jej wynagrodzenie. Jednak dzięki specjalistycznej wiedzy certyfikowani specjaliści AdWords są w stanie uzyskać znacznie lepsze wyniki niż samodzielnie reklamodawca, dzięki czemu kampania kosztuje też znacznie mniej.

Po jakim czasie będą widoczne efekty?

Pierwsze efekty w postaci wejść na stronę będą widoczne już w ciągu kilkunastu minut od uruchomienia kampanii. Barierą jednak mogą być budżet kampanii oraz zadeklarowane maksymalne stawki za kliknięcie. W pierwszym przypadku, gdy reklamodawca chce przeznaczyć dużo niższe środki niż inni gracze, musi liczyć się z proporcjonalnie mniejszą intensywnością wyświetleń reklam. W drugim, emisja będzie odbywała się najczęściej na niskich pozycjach z mniejszą szansą na kliknięcie oraz dla mniej konkurencyjnych i popularnych fraz. Jeśli chodzi o efekty w postaci konwersji, na te trzeba będzie poczekać znacznie dłużej, gdyż kampania, w szczególności w początkowych miesiącach, będzie podlegała gruntownej optymalizacji efektywnościowej .

Po jakim czasie należy wyciągać wnioski dotyczące efektów?

Odpowiedź na to pytanie zależy od wielkości budżetu w stosunku do potencjału dla zdefiniowanych kampanii. Niski budżet powoduje wolną emisję i zbieranie statystyk. Dodatkowo do oceny efektywności poszczególnych fraz kluczowych czy samych reklam potrzeba często kilku tysięcy wyświetleń i minimum kilkudziesięciu kliknięć. W rozbudowanych kampaniach dla tysięcy fraz i kilkuset reklam czas potrzebny na optymalizację wynosi nawet blisko kilka miesięcy. Dopiero po takim czasie, po szeregu działań optymalizacyjnych, uzyskane zostaną ustabilizowane efekty. W mniej rozbudowanych pojawiają się już po miesiącu od emisji.

Czy kampania AdWords powinna być prowadzona w sposób ciągły?

Tak, w szczególności kampania w wyszukiwarce Google powinna być prowadzona w sposób ciągły. Ciągłość kampanii i historyczna skuteczność ma wpływ na wynik jakości poszczególnych fraz kluczowych. On natomiast, obok kosztu za kliknięcie, determinuje finalnie płacone kwoty. W większości przypadków oznacza to, że po wznowieniu przerwanej emisji reklamodawca będzie ponosił wyższe koszty za kliknięcie.

Czy emisja kampanii AdWords ma wpływa na pozycjonowanie strony?

Nie, emisja kampanii reklamowej w Google AdWords nie ma żadnego wpływu na widoczność strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Są to dwie odrębne formy marketingu w wyszukiwarkach, całkowicie różniące się w procesie prowadzenia działań. Jednak często umiejętne prowadzeniu obu form reklamy w wyszukiwarce może przynieść lepsze efekty niż prowadzenie tylko jednej z nich.

WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha