Google AdWords umożliwia szybką i skuteczną promocję firmy – zarówno w wyszukiwarce Google, w odpowiedzi na wpisane zapytanie, jak i na setkach tysięcy polskich stron internetowych dopasowanych pod względem kontekstowym, grupy docelowej oraz jej zainteresowań. Profesjonalna kampania reklamowa to sposób na osiąganie celów biznesowych: budowania wśród internautów świadomości marki oraz przede wszystkim sprzedaży online. Najlepsze wyniki kampanii AdWords zależą od wielu czynników – kluczowe jest stworzenie dopasowanej strategii dla Twojego biznesu!
Promocja wśród płatnych wyników w wyszukiwarce Google oraz sieci witryn korzystających z jej silnika. Pozwala na wyświetlenie reklam odpowiadających na zapytania wpisane przez użytkowników na każdym etapie procesu zakupowego. Dostępne są reklamy tekstowe (linki sponsorowane), dynamiczne oraz produktowe. Dzięki nim dotrzesz precyzyjnie do zainteresowanego odbiorcy!
Sieć skupia blisko dwa miliony witryn, filmów i aplikacji, w których mogą być emitowane reklamy m.in. w formie tekstowo-graficznej, graficznej lub wideo. Sieć reklamowa Google pozwala przyciągnąć uwagę na wczesnym etapie procesu zakupowego. AdWords oferuje szereg możliwości kierowania emisji, pomagając precyzyjnie trafić do grupy docelowej. Dzięki nim dotrzesz do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów!
Jedyna możliwość promocji w poczcie Gmail. Reklamy wyświetlane są na podstawie zawartości otrzymywanych wiadomości. Najbardziej efektywnym rozwiązaniem jest kierowanie na frazy kluczowe, dzięki któremu można zdefiniować domeny oraz marki konkurentów zawarte w treściach wiadomości e-mail. Wykorzystaj reklamy w Gmail w celu dotarcia do klientów według ich zainteresowań!
Promocja w największym na świecie serwisie filmów wideo. YouTube umożliwia przyciągnięcie uwagi dzięki szeregowi skutecznych formatów reklam wideo. Emisja może opierać się na wykorzystaniu słów kluczowych, lokalizacji, demografii, zainteresowań użytkownika czy konkretnych filmów i kanałów. To kolejny ważny kanał dotarcia do Twoich Klientów!
Skuteczne kierowanie reklam wyłącznie do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili stronę czy też aplikację mobilną. Mogą to być osoby, które nie dokonały pożądanej akcji na witrynie, np. porzuciły koszyk zakupowy przed płatnością. Remarketing pomoże ponownie przyciągnąć potencjalnych klientów, poprzez wyświetlenie im trafnych reklam na różnych urządzeniach, których używają.
Google AdWords umożliwia kierowanie reklam na urządzenia przenośne: smartfony, tablety oraz galanterię elektroniczną. Zarówno w wyszukiwarce, jak i sieci reklamowej Google. Do tego celu wykorzystywane są dopasowane do rozmiarów ekranów urządzeń formaty reklam tekstowych oraz graficznych, specjalne reklamy aplikacji i reklamy typu „tylko połączenie”.
Zwane dawniej linkami sponsorowanymi. Używane zarówno w wyszukiwarce, jak i sieci reklamowej Google. Ich rozmiary dostosowane są do typów urządzeń. Dzięki formie tekstowej, w krótkim czasie można stworzyć wiele reklam dopasowanych do tematyki fraz kluczowych lub witryn. Dodatkowo łatwo jest wprowadzić zmiany oraz testować nowe sformułowania. Bardzo skuteczny, nieinwazyjny format reklamowy!
Kreacja reklamowa w postaci grafiki wykorzystywana jest w kampaniach emitowanych na witrynach w sieci reklamowej Google. Dostępna jest szeroka gama rozmiarów, dedykowana komputerom stacjonarnym, jak i urządzeniom przenośnym. Reklama graficzna to sposób na niebanalną prezentację – generowanie sprzedaży oraz budowanie wizerunku marki lub produktu!
Rodzaj reklam, które będą pasować do każdej przestrzeni reklamowej witryn w sieci reklamowej Google. Automatycznie dostosowują swój rozmiar, wygląd i format. Łączą reklamę tekstową z graficzną, mogą być wzbogacone o logo. Reklamy elastyczne zwiększają zasięg, oszczędzają czas oraz poprawiają efekty kampanii!
Format emitowany zarówno w YouTube, jak i w witrynach partnerów wideo oraz w aplikacjach należących do sieci reklamowej na tabletach i urządzeniach mobilnych. Reklamy mogą być wyświetlane na stronie głównej YouTube, w wynikach wyszukiwania, obok powiązanych filmów oraz podczas oglądania filmu w oknie odtwarzacza – przed, w trakcie lub po emisji.
Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania Google niewykorzystujące zdefiniowanych fraz kluczowych. Wyświetlane są automatycznie na podstawie dopasowania zawartości strony internetowej do wpisanego zapytania oraz zdefiniowanych szablonów kreacji. Pozwalają na dopełnienie emisji – zagospodarowanie szeregu fraz, których nie obejmuje tradycyjna kampania kierowana na słowa kluczowe.
Format reklamowy dedykowany e-commerce. Dzięki reklamom produktowym możliwa jest automatyczna emisja reklamy bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google, zakładce Zakupy oraz u partnerów w sieci wyszukiwania na podstawie wyszukiwanych nazw produktów przez użytkowników. Reklamy produktowe mogą się pojawiać jednocześnie z reklamami tekstowymi.
Format reklamowy wyświetlany wyłącznie w poczcie Gmail. Składa się z dwóch części. Pierwsza to tzw. teaser ad zachęcający do otwarcia wiadomości, emitowany na górze listy e-maili. Po kliknięciu pojawia się druga część – właściwa reklama w formie graficznej. Dostępnych jest kilka gotowych szablonów, istnieje możliwość wykorzystania niestandardowej kreacji HTML.
AdWords w ramach sieci reklamowej Google umożliwia emisję reklam wewnątrz aplikacji dedykowanych urządzeniom przenośnym dla systemów Android oraz iOS. Reklamy można kierować do konkretnych aplikacji, ich kategorii lub wszystkich dostępnych. W aplikacjach mobilnych emitowane są reklamy elastyczne oraz graficzne.
Rodzaj kierowania bazującego na zdefiniowanych frazach kluczowych. Dostępny zarówno w sieci wyszukiwania, jak i sieci reklamowej Google. W przypadku wyszukiwarki reklamy wyświetlają się na podstawie zdefiniowanych fraz kluczowych oraz ustawionych typów dopasowania. W sieci reklamowej słowa i frazy wykorzystywane są do zrozumienia kontekstu i emisji na dopasowanych witrynach.
Równoczesne kierowanie reklam na wiele witryn o wybranej tematyce umożliwia docieranie do szerszego grona stron w sieci reklamowej, bez wskazania konkretnych miejsc. System AdWords analizuje treści witryn, a następnie przyporządkowuje im główne tematy i kieruje na nie reklamy z uwzględnieniem wybranych kryteriów.
Dają możliwość ręcznej selekcji miejsc w sieci reklamowej Google, w których pojawi się reklama tekstowo-graficzna, graficzna lub wideo. W porównaniu do kierowania kontekstowego nie jest wymagane określenie fraz kluczowych. Miejscem docelowym może być cała witryna lub jej część.
Możliwość kierowania w sieci reklamowej, dzięki której reklamy dotrą do odbiorców zainteresowanych produktami i usługami podobnymi do oferty reklamodawcy. Nawet jeśli użytkownicy przeglądają witryny, używają aplikacji lub oglądają filmy niezwiązane bezpośrednio z ofertą.
Umożliwia kierowanie reklam w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej wyłącznie do osób, które wcześniej odwiedziły witrynę reklamodawcy lub aplikację mobilną. Mogą to być użytkownicy, którzy weszli na witrynę, ale nie dokonali akcji – nie wypełnili formularza kontaktowego. AdWords udostępnia szereg zaawansowanych opcji remarketingu.
Pozwala na zawężanie emisji reklam w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google wyłącznie do ściśle określonej grupy użytkowników – osób spełniających kluczowe kryteria demograficzne. Mogą nimi być płeć, wiek lub stan rodzinny.
Google AdWords umożliwia, dla kampanii w sieci wyszukiwania oraz reklamowej, zawężanie emisji reklam według języka użytkownika oraz lokalizacji, w której się znajduje. Obszarem geograficznym może być kraj, region, miasto, a w przypadku dużych aglomeracji nawet dzielnica lub określony promień w kilometrach.
Reklamy zarówno w sieci wyszukiwania, jak i reklamowej mogą być wyświetlane na wszystkich urządzeniach: stacjonarnych, przenośnych oraz galanterii elektronicznej. Do tego celu dostępna jest gama formatów reklam dopasowanych rozmiarem: tekstowych, graficznych oraz wideo.
Dostarczanie ruchu najwyższej jakości, na przykład pod względem długości i głębokości wizyt, czasu na stronie czy też wielkości współczynnika odrzuceń
Maksymalizacja liczby kliknięć w ramach ustalonego budżetu reklamowego
Dążenie do maksymalizacji ROI, liczby konwersji lub obniżenia kosztów konwersji
Kampanie AdWords to reklama o szerokim zasięgu. Dotrze do każdego Klienta, który szuka Twojej oferty w wyszukiwarce. Promocja jest również błyskawiczna – uruchamiana w kilka minut po zdefiniowaniu kampanii. Już od pierwszych emisji reklam na promowanej stronie wyraźnie widoczny będzie większy ruch. Kampania AdWords to sposób na pozyskanie nowych klientów i podtrzymanie relacji z dotychczasowymi.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych rezultatów współpracy. Wszystkie działania prowadzone przez firmę są od początku dokładnie monitorowane, mogliśmy więc na bieżąco optymalizować elementy kampanii, co doprowadziło do zwiększenia efektywności. Zaangażowanie pracowników SEMTEC i transparentność działań były także ogromnym atutem.
Współpraca z SEMTEC jest bardzo owocna i rekomendujemy ją innym zainteresowanym. Pracownicy to eksperci w swojej dziedzinie, wyróżniający się wiedzą, ale także aktywnym podejściem, co przekłada się na realizację naszych celów biznesowych.”
Prowadzenie kampanii reklamowe AdWords to oferta skierowana do firm, które chcą prowadzić profesjonalny i skuteczny marketing w wyszukiwarkach. To rozwiązanie dedykowane zarówno segmentowi e-commerce, jak i firmowym wizytówkom, blogom, portalom i serwisom.
Wstępne rozpoznanie biznesu Klienta, w tym najważniejszych produktów lub usług oraz celów kampanii. W wyniku analizy zaproponujemy optymalne wykorzystanie możliwości reklamowych Google AdWords oraz dostępnych formatów reklamowych. /p>
W zależności od zakresu promowanych produktów lub usług oraz ustalonej wcześniej strategii utworzone zostaną rozbudowane kampanie w ramach dedykowanego konta reklamowego AdWords. Struktura zostanie zaprojektowana tak, aby nie tylko w łatwy sposób zarządzać emisją, ale również móc precyzyjnie mierzyć wyniki i dokonywać w oparciu o nie efektywnej optymalizacji.
Zadbamy o to, by kampania w wyszukiwarce była precyzyjnie kierowana wyłącznie na trafne zapytania użytkowników, a dzięki temu nie generowała zbędnych kosztów. Przygotujemy rozbudowaną strukturę list fraz kluczowych, wąsko pogrupowanych tematycznie – precyzyjnie związanych z reklamowanym produktem czy usługą w danej grupie reklam. Zastosujemy również szereg fraz wykluczających eliminujących błędne wyświetlenia.
Sformułowanie skutecznych reklam zawierających najważniejsze benefity i wyróżniki oferty, przynajmniej kilku dla jednej grupy reklam. Przygotowane zostaną kreacje dedykowane sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google, z uwzględnieniem urządzeń mobilnych oraz dostępnych rozszerzeń. Gotowe wzorce zostaną przesłane do akceptacji Klienta.
Ustawimy w kampaniach kierowanych na wyszukiwarkę optymalne rozszerzenia reklam. Sprawimy, że kreacje będą się nie tylko wyróżniać na tle konkurencji, ale uzyskiwać znacznie lepsze rezultaty.
Ustawienie odpowiedniego kierowania dla utworzonych kampanii, zgodnie z przygotowaną strategią. Z uwzględnieniem miejsc emisji, kryteriów zainteresowań, demografii i lokalizacji, metod wyświetlania, rotacji reklam czy też harmonogramu emisji.
Zaimplementujemy kod śledzenia konwersji w celu zbierania danych o dokonanych akcjach w witrynie: wypełnionych formularzach, zapisach do newslettera, czy też sprzedaży produktów. Zbierane dane posłużą do oceny rezultatów kampanii oraz optymalizacji efektywnościowej.
Na każdym etapie emisji kampanii będziemy dążyli do jej rozbudowy w celu precyzyjniejszej i zarazem skuteczniejszej emisji. Zadbamy zarówno o rozwój listy fraz kluczowych oraz wykluczających na potrzeby reklamy w wyszukiwarce, jak również o nowe miejsca emisji w sieci reklamowej. Dodawane i testowane będą również nowe wersje reklam, aby wybrać te najskuteczniejsze.
Dbanie o maksymalizację efektów końcowych kampanii wedle ustalonej strategii optymalizacji. Możemy dążyć do uzyskania maksymalnej liczby kliknięć w ramach budżetu, maksymalizacji ROI lub liczby konwersji, dostarczenia jakościowego ruchu spełniającego kryteria czasu wizyty, jej głębokości lub bounce rate.
Comiesięczne raportowanie efektów prowadzonych kampanii. Na podstawie rezultatów przedstawimy rekomendacje w zakresie optymalizacji, wykorzystania ich formatów reklamowych i typów kampanii, czy też alokacji budżetu w efektywniejsze kampanie.