Zjawisko powielenia treści (duplicate content) odnosi się do treści w blokach lub w całych stronach, które są identyczne z innymi treściami lub w dużym stopniu podobne. Najczęściej jest to zjawisko niezamierzone i dotyczy treści, która została przygotowana z myślą o użytkownikach.
Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się tematowi zjawisku duplicate content i zapoznania się z wpisem Miłosza Woźniaka, dyrektora SEO w firmie SEMtec na blogu Interaktywnie.
Link do wpisu: http://interaktywnie.com/biznes/blog-ekspercki/wyszukiwarki/duplicate-content-blokowac-przekierowywac-czy-stosowac-tagi-19071
Pozycjonowaniem stron zajmujemy się od 2008 roku. Wysoka specjalizacja w SEO pozwala nam na uzyskiwanie oczekiwanych efektów dla Klientów.
czytaj więcej >>Jesteśmy doświadczonym, ambitnym zespołem specjalistów SEO. Na swoim koncie mamy wiele sukcesów. Poznaj nas.
czytaj więcej >>Poszukujemy osób ambitnych oraz pełnych pasji, które dołączą do naszego zespołu. Sprawdź aktualne oferty pracy.
czytaj więcej >>