Dlaczego powinieneś zmienić strategię SEO?

Pozycjonowanie strony internetowej w oparciu o bardzo często wyszukiwane przez użytkowników frazy kluczowe rzadko kiedy okazuje się obecnie najskuteczniejszą i opłacalną strategią SEO.

Dobra strategia

Dlaczego tak się dzieje i jaką warto wybrać strategię, aby pozyskać nie tylko duży, ale również konwertujący ruch z wyników organicznych, a przy tym nie ponieść olbrzymich wydatków? Przeczytacie o tym w artykule Macieja Dobkowicza, Senior SEO Account Managera w firmie SEMTEC, opublikowanym na poświęconym performance marketingowi portalu performance360.

Artykuł dostępny jest na stronie: http://performance360.pl/dlaczego-powinienes-zmienic-strategie-seo/

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet



Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha