BIURO PRASOWE

Co zmieniło się w optymalizacji SEO sklepów internetowych?

Dopasowanie sklepu online do aktualnie obowiązujących standardów wyszukiwarek internetowych to jeden z kluczowych elementów pozwalających osiągać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Przeprowadzone w ostatnich miesiącach zmiany w algorytmie Google spowodowały, że e-sklepy muszą spełniać wiele nowych wymagań, które brane są pod uwagę przy ustalaniu pozycji stron na listach wyników.

Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się tematowi zmian w optymalizacji SEO sklepów online i zapoznania się z artykułem Macieja Dobkowicza, Content Marketing Specialist w firmie SEMtec w serwisie Portalmedialny.

Link do wpisu: http://portalmedialny.pl/art/42269/co-zmienio-sie-w-optymalizacji-seo-sklepow-internetowych.html

Polub:
Udostępnij:
Facebook Google+ Tweet



Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
captcha