Branża e-commerce (obuwie i ubrania)

 

Cel

Zwiększenie widoczności kluczowych podstron w wynikach wyszukiwania oraz zwiększenie odsetka dokonywanych zakupów.

 
 

Opis strategii

Zalecenia i wnioski z przeprowadzonej analizy miały przede wszystkim pomóc doprowadzić potencjalnego klienta sklepu bezpośrednio z wyników wyszukiwania do wybranych stron docelowych. W tym celu strony te zostały zoptymalizowane w taki sposób, aby były jak najlepiej odbierane przez roboty wyszukiwarek jak również użytkowników serwisu. Optymalne połączenie użyteczności z obowiązującymi wymogami wyszukiwarek przyniosło znaczne wzrosty wszystkich kluczowych wskaźników efektywności (KPI).

 
 

65

%

Fraz w TOP3

80

%

Fraz w TOP10

+62

%

Wzrost unikalnych użytkowników

+15

%

Wzrost współczynnika konwersji
 
moda,obuwie,ubrania

INNE REALIZACJE


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
captcha