Branża e-commerce (obuwie i ubrania)

 

Cel

Zwiększenie widoczności kluczowych podstron w wynikach wyszukiwania oraz zwiększenie odsetka dokonywanych zakupów.

 
 

Opis strategii

Zalecenia i wnioski z przeprowadzonej analizy miały przede wszystkim pomóc doprowadzić potencjalnego klienta sklepu bezpośrednio z wyników wyszukiwania do wybranych stron docelowych. W tym celu strony te zostały zoptymalizowane w taki sposób, aby były jak najlepiej odbierane przez roboty wyszukiwarek jak również użytkowników serwisu. Optymalne połączenie użyteczności z obowiązującymi wymogami wyszukiwarek przyniosło znaczne wzrosty wszystkich kluczowych wskaźników efektywności (KPI).

 
 

65

%

Fraz w TOP3

80

%

Fraz w TOP10

+62

%

Wzrost unikalnych użytkowników

+15

%

Wzrost współczynnika konwersji
 
moda,obuwie,ubrania

INNE REALIZACJE

WYŚLIJ ZAPYTANIE


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha