serp

Wyrażenie „SERP” jest skrótem od angielskiego Search Engine Results Page i odnosi się do stron z rezultatami wyszukiwania w internetowych wyszukiwarkach. Listy wyników w Google podlegają nieustannym modyfikacjom, zarówno pod względem wizualnym, jak i sposobu oraz zakresu prezentowanych informacji. Ponadto w zależności o rodzaju wyszukiwanej frazy, lokalizacji użytkownika, historii online, wybranych ustawień wyszukiwarki i wielu innych czynników, w SERP’ach wyświetlane są bardzo zróżnicowane rezultaty. Prezentowane mogą być nie tylko linki do stron, ale również obrazy, filmy, wiadomości, mapy Google (Google Maps), grafy wiedzy, a nawet informacje o cenach noclegów czy biletów oraz oceny lokali usługowych i handlowych. Dział ten zawiera szereg artykułów dotyczących SERP’ów.
22 sierpnia
2017 Nowa funkcja Google - podgląd video
serp

Google pokaże podgląd wideo w wynikach wyszukiwania

Po kilku miesiącach testów Google wprowadza globalnie nową funkcję dla swojej wyszukiwarki mobilnej – krótki podgląd dla plików wideo, które pojawią się w[...]

Czytaj więcej >>

23 lutego
2017 Wyszukiwarka Google
serp

Mniej widoczne oznaczenia reklam AdWords. Co przyniosą?

Zielona czcionka na białym tle w delikatnym obramowaniu zamiast białej na zielonym tle - od kilku tygodni Google testuje nowe etykiety reklam AdWords w wyszukiwarce.[...]

Czytaj więcej >>

17 października
2016 Google SERP
serp

Top10 w Google? To już tylko 8,5! Ile...

Można powiedzieć, że ozłocone TOP10 w wynikach wyszukiwania Google już nie zawsze jest tak samo atrakcyjne. Okazuje się bowiem, że coraz częściej pozycje 9 i 10[...]

Czytaj więcej >>

15 września
2016
serp

Zakładka Zakupy w końcu w polskiej wyszukiwarce Google

Czas na jesienne wietrzenie szaf lub długo odkładany remont? „Lekko” spóźniona wyprawka do szkoły? Żaden problem. Google wyciąga rękę do tych, którzy[...]

Czytaj więcej >>

8 sierpnia
2016 Dane strukturalne w kodzie strony internetowej
serp

Dane strukturalne strony od A do Z

Sprawdź jak wyróżnić się w wyszukiwarce Google W ostatnim czasie naturalne wyniki wyszukiwania Google „chowają się” coraz bardziej wśród tekstowych reklam[...]

Czytaj więcej >>

20 czerwca
2016 Google SERP Mobile
serp

Rich Cards, czyli nowy sposób by wyróżnić się...

W połowie maja Google poinformował na swoim blogu dla webmasterów o wprowadzeniu nowej formy rezultatów wyszukiwania nazwanej „Rich Cards”, w polskiej wersji -[...]

Czytaj więcej >>

17 maja
2016 SERP Google
serp

Rewolucja w wynikach wyszukiwania Google. Ciąg dalszy

Broń, alkohol, narkotyki. Teraz jeszcze błyskawiczne pożyczki – w ostatnich dniach powiększyła się lista ofert, których Google zakazuje reklamować w systemie[...]

Czytaj więcej >>

25 kwietnia
2016 Klikalność stron w SERP
serp

Klikalność stron w wynikach Google w 2016 –...

Współczynnik CTR wyników organicznych Strony z wynikami wyszukiwania Google (SERP – Search Engine Results Page) wręcz nieustannie przechodzą różnego rodzaju[...]

Czytaj więcej >>

14 kwietnia
2016
serp

Google rozszerza polskie wyniki wyszukiwania

Google wprowadza kolejne zmiany w SERP. Teraz użytkownicy, którzy zadają pytanie bezpośrednio w wyszukiwarce, mogą otrzymać polecany fragment z odpowiedzią.[...]

Czytaj więcej >>

23 lutego
2016
serp

Google usuwa prawy pasek reklam AdWords

Pełne napięcia dni czekają specjalistów kampanii AdWords. Przedstawiciele Google ogłosili bowiem, że zmieniają układ wyników wyszukiwania swojego flagowego[...]

Czytaj więcej >>

7 grudnia
2015 Geolokalizacja
serp

Koniec filtrowania lokalizacji w wynikach Google

Na początku grudnia ze stron rezultatów Google niespodziewanie zniknęła opcja ręcznego wyboru lokalizacji dla wyników wyszukiwania. Gdy użytkownik znajduje się[...]

Czytaj więcej >>

27 lutego
2014
serp

Rewolucja w Google? Komisja Europejska wymusza istotne zmiany...

Zakończył się trwający kilka lat spór pomiędzy Google, a Unią Europejską. Negocjacje w sprawie postępowania antymonopolowego, jakie w końcu wytoczono firmie[...]

Czytaj więcej >>

20 lutego
2014
serp

Nowe Mapy Google i ulepszenia w Miejscach dla...

Od kilku miesięcy możliwe jest testowanie nowych Map Google mających zmienioną szatę graficzną i interfejs oraz dodatkowe widoki i funkcjonalności. Nowy wygląd[...]

Czytaj więcej >>

14 lutego
2014
serp

Jak poradzić sobie z ograniczeniem filtrowania wyników w...

Pod koniec stycznia Google w znacznym stopniu ograniczyło możliwość zawężania wyników wyszukiwania do wybranych kategorii. Dla większości zapytań zniknęły[...]

Czytaj więcej >>

13 stycznia
2014
serp

Monitorowanie opinii i zdjęcia firmowe w narzędziach Google

Jedną z ostatnich nowości Google jest funkcjonalność pozwalającą na szerokie monitorowanie związanych z firmą opinii i recenzji umieszczanych w Internecie.[...]

Czytaj więcej >>

7 stycznia
2014
serp

Jak zmieniła się klikalność stron w wynikach wyszukiwania...

W ciągu minionych kilku lat struktura i wygląd listy wyników wyszukiwania Google zmieniały się bardzo często. Obecnie strona rezultatów zapytań w Google (tzw.[...]

Czytaj więcej >>

21 listopada
2013 Reklamy graficzne - Zakupy Google
serp

Zakupy Google – jak dodać własną ofertę

Polska wraz z siedmioma innymi krajami dołączyła do grupy rynków, na których Google uruchomiło usługę Google Shopping. W ramach jej działania dla zapytań[...]

Czytaj więcej >>

21 maja
2013 Grafy wiedzy - SERP
serp

Graf wiedzy – wyszukiwanie semantyczne według Google

Zmiany w algorytmie Google są dostrzegane przede wszystkim przez specjalistów SEO i przez nich przeważnie szeroko komentowane. Jednak ostatnia zmiana, promowana na[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha