serp

Wyrażenie „SERP” jest skrótem od angielskiego Search Engine Results Page i odnosi się do stron z rezultatami wyszukiwania w internetowych wyszukiwarkach. Listy wyników w Google podlegają nieustannym modyfikacjom, zarówno pod względem wizualnym, jak i sposobu oraz zakresu prezentowanych informacji. Ponadto w zależności o rodzaju wyszukiwanej frazy, lokalizacji użytkownika, historii online, wybranych ustawień wyszukiwarki i wielu innych czynników, w SERP’ach wyświetlane są bardzo zróżnicowane rezultaty. Prezentowane mogą być nie tylko linki do stron, ale również obrazy, filmy, wiadomości, mapy Google (Google Maps), grafy wiedzy, a nawet informacje o cenach noclegów czy biletów oraz oceny lokali usługowych i handlowych. Dział ten zawiera szereg artykułów dotyczących SERP’ów.
17 stycznia
2020 zakupy ubrań w sklepie
serp

Google uruchamia nową wyszukiwarkę – porównywarkę produktów

Już od tego tygodnia w Google zaczęła działać nowa opcja wyszukiwania ubrań, butów, akcesoriów i innych produktów pozwalająca porównywać oferty różnych[...]

Czytaj więcej >>

30 października
2018 Aleja handlowa w mieście
serp

Obserwowanie firm i wkrótce otwarcie, czyli co nowego...

W Mapach Google umieszczonych jest obecnie ponad 150 milionów różnego rodzaju obiektów. Aby ułatwić użytkownikom śledzenie zmian i nowości, Google wprowadza 2[...]

Czytaj więcej >>

14 marca
2018 wpisy w wynikach wyszukiwania Google
serp

Google daje głos muzykom

8 marca Google poinformował o wprowadzeniu nowej funkcjonalności, dzięki której fani muzyki popularnej będą mogli znaleźć informacje o nowym teledysku ulubionego[...]

Czytaj więcej >>

22 sierpnia
2017 Nowa funkcja Google - podgląd video
serp

Google pokaże podgląd wideo w wynikach wyszukiwania

Po kilku miesiącach testów Google wprowadza globalnie nową funkcję dla swojej wyszukiwarki mobilnej – krótki podgląd dla plików wideo, które pojawią się w[...]

Czytaj więcej >>

23 lutego
2017 Wyszukiwarka Google
serp

Mniej widoczne oznaczenia reklam AdWords. Co przyniosą?

Zielona czcionka na białym tle w delikatnym obramowaniu zamiast białej na zielonym tle - od kilku tygodni Google testuje nowe etykiety reklam AdWords w wyszukiwarce.[...]

Czytaj więcej >>

17 października
2016 Google SERP
serp

Top10 w Google? To już tylko 8,5! Ile...

Można powiedzieć, że ozłocone TOP10 w wynikach wyszukiwania Google już nie zawsze jest tak samo atrakcyjne. Okazuje się bowiem, że coraz częściej pozycje 9 i 10[...]

Czytaj więcej >>

15 września
2016
serp

Zakładka Zakupy w końcu w polskiej wyszukiwarce Google

Czas na jesienne wietrzenie szaf lub długo odkładany remont? „Lekko” spóźniona wyprawka do szkoły? Żaden problem. Google wyciąga rękę do tych, którzy[...]

Czytaj więcej >>

8 sierpnia
2016 Dane strukturalne w kodzie strony internetowej
serp

Dane strukturalne strony od A do Z

Sprawdź jak wyróżnić się w wyszukiwarce Google W ostatnim czasie naturalne wyniki wyszukiwania Google „chowają się” coraz bardziej wśród tekstowych reklam[...]

Czytaj więcej >>

20 czerwca
2016 Google SERP Mobile
serp

Rich Cards, czyli nowy sposób by wyróżnić się...

W połowie maja Google poinformował na swoim blogu dla webmasterów o wprowadzeniu nowej formy rezultatów wyszukiwania nazwanej „Rich Cards”, w polskiej wersji -[...]

Czytaj więcej >>

17 maja
2016 SERP Google
serp

Rewolucja w wynikach wyszukiwania Google. Ciąg dalszy

Broń, alkohol, narkotyki. Teraz jeszcze błyskawiczne pożyczki – w ostatnich dniach powiększyła się lista ofert, których Google zakazuje reklamować w systemie[...]

Czytaj więcej >>

25 kwietnia
2016 Klikalność stron w SERP
serp

Klikalność stron w wynikach Google w 2016 –...

Współczynnik CTR wyników organicznych Strony z wynikami wyszukiwania Google (SERP – Search Engine Results Page) wręcz nieustannie przechodzą różnego rodzaju[...]

Czytaj więcej >>

14 kwietnia
2016
serp

Google rozszerza polskie wyniki wyszukiwania

Google wprowadza kolejne zmiany w SERP. Teraz użytkownicy, którzy zadają pytanie bezpośrednio w wyszukiwarce, mogą otrzymać polecany fragment z odpowiedzią.[...]

Czytaj więcej >>

23 lutego
2016
serp

Google usuwa prawy pasek reklam AdWords

Pełne napięcia dni czekają specjalistów kampanii AdWords. Przedstawiciele Google ogłosili bowiem, że zmieniają układ wyników wyszukiwania swojego flagowego[...]

Czytaj więcej >>

7 grudnia
2015 Geolokalizacja
serp

Koniec filtrowania lokalizacji w wynikach Google

Na początku grudnia ze stron rezultatów Google niespodziewanie zniknęła opcja ręcznego wyboru lokalizacji dla wyników wyszukiwania. Gdy użytkownik znajduje się[...]

Czytaj więcej >>

27 lutego
2014
serp

Rewolucja w Google? Komisja Europejska wymusza istotne zmiany...

Zakończył się trwający kilka lat spór pomiędzy Google, a Unią Europejską. Negocjacje w sprawie postępowania antymonopolowego, jakie w końcu wytoczono firmie[...]

Czytaj więcej >>

20 lutego
2014
serp

Nowe Mapy Google i ulepszenia w Miejscach dla...

Od kilku miesięcy możliwe jest testowanie nowych Map Google mających zmienioną szatę graficzną i interfejs oraz dodatkowe widoki i funkcjonalności. Nowy wygląd[...]

Czytaj więcej >>

14 lutego
2014
serp

Jak poradzić sobie z ograniczeniem filtrowania wyników w...

Pod koniec stycznia Google w znacznym stopniu ograniczyło możliwość zawężania wyników wyszukiwania do wybranych kategorii. Dla większości zapytań zniknęły[...]

Czytaj więcej >>

13 stycznia
2014
serp

Monitorowanie opinii i zdjęcia firmowe w narzędziach Google

Jedną z ostatnich nowości Google jest funkcjonalność pozwalającą na szerokie monitorowanie związanych z firmą opinii i recenzji umieszczanych w Internecie.[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha