Poradnik SEO

SEO – skrót od angielskiego Search Engine Optimization, a więc optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to niezwykle skomplikowane i złożone zagadnienie. Szeroko rozumiane SEO obejmuje nie tylko kwestie takie jak pozycjonowanie stron, sklepów, fraz long tail czy lokalnych, a więc optymalizację witryn i pozyskiwanie linków (link building). Uwzględnia także tematykę taką jak Content Marketing, analiza SEO stron konkurencji, dobór optymalnych fraz kluczowych, sposoby rozliczeń i umowy na pozycjonowanie, a także serwisy społecznościowe (social media). W dziale tym znajduje się szereg porad dotyczących tej tematyki.
30 marca
2017 agencja seo działania
Poradnik SEO

Jak wybrać agencję SEO? Zobacz, co radzi Google!

Google dementuje pogłoski, jakoby dobry SEOwiec na co dzień nosił kapelusz maga i wynosił strony www na najwyższe pozycje w wyszukiwarce za pomocą czarodziejskiej[...]

Czytaj więcej >>

15 marca
2017 Zamknięta strona
Poradnik SEO

Chwilowe zamknięcie strony – co zrobić by nie...

Przebudowa witryny, wprowadzenie nowych funkcjonalności, poprawki i ulepszenia, zmiany w asortymencie sklepu, urlop – powodów tymczasowej przerwy w działaniu strony[...]

Czytaj więcej >>

16 lutego
2017 kalendarz
Poradnik SEO

Ile czasu zajmuje wypozycjonowanie strony do top 10...

Przed rozpoczęciem kompleksowych działań SEO, bardzo często klient zadaje pytanie: „kiedy osiągnę pierwsze miejsce / dziesiątkę w wyszukiwarce?”. Niestety[...]

Czytaj więcej >>

12 stycznia
2017 SEO 2017
Poradnik SEO

SEO 2017 – Co trzeba wiedzieć by wyprzedzić...

Pozycjonowanie i optymalizacja stron według najnowszych wytycznych Rok 2016 przyniósł wiele istotnych zmian w Google, które w połączeniu z różnymi[...]

Czytaj więcej >>

28 października
2016 Treści w SEO
Poradnik SEO

9 rodzajów treści, które pomogą Ci wejść na...

Linki przychodzące już dawno straciły decydujące znaczenie. Teraz, by witryna znalazła się na wysokiej pozycji w naturalnych rezultatach wyszukiwania w Google,[...]

Czytaj więcej >>

5 maja
2016 App Store
Poradnik SEO

App Store Optimization, czyli jak zwiększyć liczbę pobrań...

Pozycjonowanie aplikacji w Google Play, App Store Wobec dynamicznie rozwijającego się rynku mobile, wciąż zwiększa się konkurencja wśród producentów i[...]

Czytaj więcej >>

30 marca
2016 Poradnik SEO 2016
Poradnik SEO

Jak pozyskać duży i wartościowy ruch z Google...

Poradnik SEO 2016 - pozycjonowanie i optymalizacja stron wg najnowszych trendów Choć zmiany jakie zaszły w 2015 roku w wyszukiwarce Google nie były aż tak[...]

Czytaj więcej >>

27 sierpnia
2015 Open Graph - social media
Poradnik SEO

Protokół Open Graph – dlaczego warto umieścić go...

Open Graph to specjalny protokół mikrodanych stworzony przez Facebook w 2010 r. Został on opracowany aby umożliwić integrację stron internetowych z serwisem[...]

Czytaj więcej >>

16 lipca
2015 filmy youtube
Poradnik SEO

Pozycjonowanie filmów w YouTube

Poradnik YouTube SEO Serwis YouTube cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników - w każdej minucie dodają oni średnio 300 godzin nowych filmów.[...]

Czytaj więcej >>

29 stycznia
2015 poradnik-pozycjonowania-seo-2015
Poradnik SEO

Jak osiągnąć wysokie pozycje w Google w 2015

Poradnik SEO 2015 - pozycjonowanie i optymalizacja stron wg najnowszych trendów Rok 2014 pełen był ważnych zmian w wyszukiwarce Google. Wyraźnie[...]

Czytaj więcej >>

3 grudnia
2014 Zyskowne frazy kampanii SEO
Poradnik SEO

Jak wybrać zyskowne frazy kluczowe do pozycjonowania

Jednym z pierwszych kroków poprzedzających rozpoczęcie kampanii SEO jest wybór słów kluczowych, które będą pozycjonowane. Jest to jeden z najważniejszych[...]

Czytaj więcej >>

28 listopada
2013
Poradnik SEO

Artykuły „In-Depth” jako sposób na zwiększenie ruchu z...

Jak pokazują badania, nawet 10% użytkowników korzysta z Google do wyszukiwania bardzo dogłębnych informacji na dany temat. Z tego względu Google zdecydowało się[...]

Czytaj więcej >>

11 kwietnia
2013 rozliczenie w umowach seo
Poradnik SEO

Popularne modele rozliczeń w umowach na pozycjonowanie

W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę na istotne kwestie dotyczące wyboru agencji SEO. Dziś przedstawimy najpopularniejsze modele rozliczeń dotyczące[...]

Czytaj więcej >>

26 marca
2013 szczegóły umowy pozycjonowania
Poradnik SEO

Na co zwracać uwagę przy podpisywaniu umowy SEO?...

Wzrost popularności usług SEO przekłada się bezpośrednio na powstawanie nowych agencji, oferujących atrakcyjne usługi. Nowe, młode firmy w celu pozyskania[...]

Czytaj więcej >>

4 marca
2013 seo frazy kluczowe
Poradnik SEO

Jak określić, na które frazy serwis powinien być...

Widoczność witryny w wyszukiwarkach stanowi jeden z podstawowych elementów strategii biznesowej ukierunkowanej na popularność serwisu w internecie.Każdego dnia do[...]

Czytaj więcej >>

30 listopada
2012 linki nofollow
Poradnik SEO

Test linkowania nofollow

Po tegorocznych zmianach algorytmu Google linkowanie naturalne i dbałość o jego jakość nabrały jeszcze większego znaczenia w działaniach SEO. Serwisy dobrej[...]

Czytaj więcej >>

11 września
2012 cele SEO
Poradnik SEO

Wykorzystanie nieświadomości użytkowników do własnych celów SEO

Budowanie pozycji w Google może opierać się na wielu technikach pozycjonerskich. Najbardziej ogólny podział mówi o dwóch:White Hat SEO - działania prowadzone[...]

Czytaj więcej >>

7 sierpnia
2012 Miejsca dla firm
Poradnik SEO

Jak połączyć Google+ dla Firm z Miejscami dla...

Pracownik Google Jade Wang poinformowała na forum productforums.google.com o możliwości połączenia starej strony Google+ Business Page (Google+ dla Firm) z Google+[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha