Poradnik SEO

SEO – skrót od angielskiego Search Engine Optimization, a więc optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to niezwykle skomplikowane i złożone zagadnienie. Szeroko rozumiane SEO obejmuje nie tylko kwestie takie jak pozycjonowanie stron, sklepów, fraz long tail czy lokalnych, a więc optymalizację witryn i pozyskiwanie linków (link building). Uwzględnia także tematykę taką jak Content Marketing, analiza SEO stron konkurencji, dobór optymalnych fraz kluczowych, sposoby rozliczeń i umowy na pozycjonowanie, a także serwisy społecznościowe (social media). W dziale tym znajduje się szereg porad dotyczących tej tematyki.
12 lutego
2019 Efekty działań SEO - statystyki
Poradnik SEO

Dlaczego kampania SEO nie przynosi efektów?

Uważasz, że pozycjonowanie Twojej strony internetowej (SEO) nie daje zadowalających rezultatów? Jeżeli tak, to czy na pewno wiesz od czego zależy skuteczność[...]

Czytaj więcej >>

22 stycznia
2019 Asystent Google - działanie
Poradnik SEO

Asystent Google rozmawia już po polsku – jak...

Po wielu miesiącach oczekiwań, 16 stycznia nastąpiła oficjalna premiera polskiej wersji Asystenta Google („Google Assistant”). Obecnie jest on dostępny na[...]

Czytaj więcej >>

2 października
2018 Wyszukiwanie w Google
Poradnik SEO

ONE search, czyli jak podbić rezultaty wyszukiwania Google

Czasy gdy pierwsza pozycja w wynikach Google gwarantowała pokaźny odsetek kliknięć dla niemal każdej frazy kluczowej już (niestety) minęły. Z czego to wynika i w[...]

Czytaj więcej >>

26 kwietnia
2018 SEM - Search Engine Optimization
Poradnik SEO

SEO i SEA – wrogowie czy przyjaciele?

Blisko 90% przyszłych klientów korzysta z wyszukiwarek w procesie zakupowym [1]. Odpowiednio zaplanowane działania SEM to najefektywniejsza droga do rosnących[...]

Czytaj więcej >>

28 lutego
2018 Połączenie szyfrowane SSL
Poradnik SEO

Dlaczego już teraz musisz wdrożyć SSL?

Protokoły SSL i TLS poprzez szyfrowanie danych przesyłanych między przeglądarką a serwerem strony mają nie dopuścić do przechwycenia i modyfikacji informacji[...]

Czytaj więcej >>

14 lutego
2018 SEO
Poradnik SEO

SEO 2018 – na co koniecznie musisz zwrócić...

Zmiany w branży SEO zachodzą bardzo szybko i jest ich mnóstwo każdego roku. Jakie są aktualne trendy, które kwestie zyskiwać będą na znaczeniu i jak będzie[...]

Czytaj więcej >>

1 lutego
2018 SEO 2018
Poradnik SEO

SEO 2018. 12 aspektów, które musisz uwzględnić w...

Dobry content i mocne linki? Obecnie to też może nie wystarczyć do zdobycia wysokich miejsc i pozyskiwania wartościowego ruchu z Google. Jakie zatem trendy i nowe[...]

Czytaj więcej >>

9 stycznia
2018 Efekty pozycjonowania - statystyki
Poradnik SEO

W jaki sposób mierzyć efekty pozycjonowania strony (SEO)?

Niemal każdy, kto korzystał z usług SEO spotkał się z raportem pozycji fraz kluczowych. Powstał on wiele lat temu w erze, gdy łatwo można było uzyskać efekty[...]

Czytaj więcej >>

19 grudnia
2017
Poradnik SEO

Aktualizacja przewodnika SEO od Google’a

12 grudnia Google poinformował o udostępnieniu aktualizacji SEO Starter Guide. „Podręcznik dla początkujących” zawiera zbiór porad i wskazówek dotyczących[...]

Czytaj więcej >>

6 grudnia
2017 Wizerunek
Poradnik SEO

SEO PR, czyli wizerunek w wyszukiwarce

Jakie korzyści daje firmie i jak go budować SEO PR to pojęcie, które odnosi się do połączenia działań PR (Public Relations) oraz SEO (Search Engine[...]

Czytaj więcej >>

19 października
2017 Narzędzia - tworzenie, budowa
Poradnik SEO

Jak stworzyć stronę, która będzie osiągać wysokie pozycje...

Lista elementów związanych z budową i działaniem strony internetowej, które wpływają na jej wyniki osiągane w wyszukiwarce Google jest bardzo obszerna. Im[...]

Czytaj więcej >>

19 września
2017 frazy kluczowe
Poradnik SEO

Ile słów kluczowych pozycjonować dla witryny?

Jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces pozycjonowania strony jest dobór właściwych słów kluczowych. Za pomocą zapytań wpisywanych w[...]

Czytaj więcej >>

18 lipca
2017 mity seo
Poradnik SEO

18 największych mitów SEO

Mimo że branża marketingu online jest dość młoda, wokół pozycjonowania stron internetowych zdążyło już narosnąć wiele mitów. Dotyczą one m.in.[...]

Czytaj więcej >>

7 lipca
2017 kreator stron www
Poradnik SEO

Darmowy kreator stron w Google Moja Firma –...

Czy stworzenie prostej witryny internetowej musi być kosztowne i pracochłonne? Google pokazuje, że nie, udostępniając użytkownikom posiadającym konto w Google[...]

Czytaj więcej >>

29 czerwca
2017 Google Moja Firma: twoja wizytówka w sieci
Poradnik SEO

Wszystko, co musisz wiedzieć na temat usługi Google...

Pokaż się w sieci od najlepszej strony! Zainwestuj nie tylko w profesjonalny serwis internetowy swojej działalności, ale też stwórz swój profil w Google Moja[...]

Czytaj więcej >>

1 czerwca
2017 Zabezpieczenie - kłódka SSL
Poradnik SEO

Certyfikat SSL / TLS – zalety, wady i...

Jak pokazują statystyki już 46% stron internetowych w branży finansowej oraz 36% stron w sektorze e-commerce, które pojawiają się w top 10 wyników Google w USA,[...]

Czytaj więcej >>

30 maja
2017 SEO Pozycjonowanie - marketing
Poradnik SEO

Pozycjonowanie stron – Droga na szczyt. Kompendium

Według badania Gemius PBI w maju 2016 roku liczba użytkowników internetu w Polsce wyniosła 25,2 mln. Do najpopularniejszych źródeł pozyskiwania wiedzy,[...]

Czytaj więcej >>

27 kwietnia
2017 Google logo
Poradnik SEO

25 pytań do Google – co odpowiadają pracownicy...

Chyba każda osoba związana w jakiejkolwiek formie z marketingiem w wyszukiwarkach chciałaby zapytać o jakąś wątpliwość bezpośrednio przedstawiciela Google.[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha