Poradnik SEO

SEO – skrót od angielskiego Search Engine Optimization, a więc optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to niezwykle skomplikowane i złożone zagadnienie. Szeroko rozumiane SEO obejmuje nie tylko kwestie takie jak pozycjonowanie stron, sklepów, fraz long tail czy lokalnych, a więc optymalizację witryn i pozyskiwanie linków (link building). Uwzględnia także tematykę taką jak Content Marketing, analiza SEO stron konkurencji, dobór optymalnych fraz kluczowych, sposoby rozliczeń i umowy na pozycjonowanie, a także serwisy społecznościowe (social media). W dziale tym znajduje się szereg porad dotyczących tej tematyki.
6 grudnia
2017 Wizerunek
Poradnik SEO

SEO PR, czyli wizerunek w wyszukiwarce

Jakie korzyści daje firmie i jak go budować SEO PR to pojęcie, które odnosi się do połączenia działań PR (Public Relations) oraz SEO (Search Engine[...]

Czytaj więcej >>

19 października
2017 Narzędzia - tworzenie, budowa
Poradnik SEO

Jak stworzyć stronę, która będzie osiągać wysokie pozycje...

Lista elementów związanych z budową i działaniem strony internetowej, które wpływają na jej wyniki osiągane w wyszukiwarce Google jest bardzo obszerna. Im[...]

Czytaj więcej >>

19 września
2017 frazy kluczowe
Poradnik SEO

Ile słów kluczowych pozycjonować dla witryny?

Jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces pozycjonowania strony jest dobór właściwych słów kluczowych. Za pomocą zapytań wpisywanych w[...]

Czytaj więcej >>

18 lipca
2017 mity seo
Poradnik SEO

18 największych mitów SEO

Mimo że branża marketingu online jest dość młoda, wokół pozycjonowania stron internetowych zdążyło już narosnąć wiele mitów. Dotyczą one m.in.[...]

Czytaj więcej >>

7 lipca
2017 kreator stron www
Poradnik SEO

Darmowy kreator stron w Google Moja Firma –...

Czy stworzenie prostej witryny internetowej musi być kosztowne i pracochłonne? Google pokazuje, że nie, udostępniając użytkownikom posiadającym konto w Google[...]

Czytaj więcej >>

29 czerwca
2017 Google Moja Firma: twoja wizytówka w sieci
Poradnik SEO

Wszystko, co musisz wiedzieć na temat usługi Google...

Pokaż się w sieci od najlepszej strony! Zainwestuj nie tylko w profesjonalny serwis internetowy swojej działalności, ale też stwórz swój profil w Google Moja[...]

Czytaj więcej >>

1 czerwca
2017 Zabezpieczenie - kłódka SSL
Poradnik SEO

Certyfikat SSL / TLS – zalety, wady i...

Jak pokazują statystyki już 46% stron internetowych w branży finansowej oraz 36% stron w sektorze e-commerce, które pojawiają się w top 10 wyników Google w USA,[...]

Czytaj więcej >>

30 maja
2017 SEO Pozycjonowanie - marketing
Poradnik SEO

Pozycjonowanie stron – Droga na szczyt. Kompendium

Według badania Gemius PBI w maju 2016 roku liczba użytkowników internetu w Polsce wyniosła 25,2 mln. Do najpopularniejszych źródeł pozyskiwania wiedzy,[...]

Czytaj więcej >>

27 kwietnia
2017 Google logo
Poradnik SEO

25 pytań do Google – co odpowiadają pracownicy...

Chyba każda osoba związana w jakiejkolwiek formie z marketingiem w wyszukiwarkach chciałaby zapytać o jakąś wątpliwość bezpośrednio przedstawiciela Google.[...]

Czytaj więcej >>

30 marca
2017 agencja seo działania
Poradnik SEO

Jak wybrać agencję SEO? Zobacz, co radzi Google!

Google dementuje pogłoski, jakoby dobry SEOwiec na co dzień nosił kapelusz maga i wynosił strony www na najwyższe pozycje w wyszukiwarce za pomocą czarodziejskiej[...]

Czytaj więcej >>

15 marca
2017 Zamknięta strona
Poradnik SEO

Chwilowe zamknięcie strony – co zrobić by nie...

Przebudowa witryny, wprowadzenie nowych funkcjonalności, poprawki i ulepszenia, zmiany w asortymencie sklepu, urlop – powodów tymczasowej przerwy w działaniu strony[...]

Czytaj więcej >>

16 lutego
2017 kalendarz
Poradnik SEO

Ile czasu zajmuje wypozycjonowanie strony do top 10...

Przed rozpoczęciem kompleksowych działań SEO, bardzo często klient zadaje pytanie: „kiedy osiągnę pierwsze miejsce / dziesiątkę w wyszukiwarce?”. Niestety[...]

Czytaj więcej >>

12 stycznia
2017 SEO 2017
Poradnik SEO

SEO 2017 – Co trzeba wiedzieć by wyprzedzić...

Pozycjonowanie i optymalizacja stron według najnowszych wytycznych Rok 2016 przyniósł wiele istotnych zmian w Google, które w połączeniu z różnymi[...]

Czytaj więcej >>

28 października
2016 Treści w SEO
Poradnik SEO

9 rodzajów treści, które pomogą Ci wejść na...

Linki przychodzące już dawno straciły decydujące znaczenie. Teraz, by witryna znalazła się na wysokiej pozycji w naturalnych rezultatach wyszukiwania w Google,[...]

Czytaj więcej >>

5 maja
2016 App Store
Poradnik SEO

App Store Optimization, czyli jak zwiększyć liczbę pobrań...

Pozycjonowanie aplikacji w Google Play, App Store Wobec dynamicznie rozwijającego się rynku mobile, wciąż zwiększa się konkurencja wśród producentów i[...]

Czytaj więcej >>

30 marca
2016 Poradnik SEO 2016
Poradnik SEO

Jak pozyskać duży i wartościowy ruch z Google...

Poradnik SEO 2016 - pozycjonowanie i optymalizacja stron wg najnowszych trendów Choć zmiany jakie zaszły w 2015 roku w wyszukiwarce Google nie były aż tak[...]

Czytaj więcej >>

27 sierpnia
2015 Open Graph - social media
Poradnik SEO

Protokół Open Graph – dlaczego warto umieścić go...

Open Graph to specjalny protokół mikrodanych stworzony przez Facebook w 2010 r. Został on opracowany aby umożliwić integrację stron internetowych z serwisem[...]

Czytaj więcej >>

16 lipca
2015 filmy youtube
Poradnik SEO

Pozycjonowanie filmów w YouTube

Poradnik YouTube SEO Serwis YouTube cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników - w każdej minucie dodają oni średnio 300 godzin nowych filmów.[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha