Optymalizacja

Odpowiednie zoptymalizowanie serwisu internetowego zarówno pod kątem kryteriów rankingowych wyszukiwarek, jak i wymogów użytkowników, ma kluczowe znaczenie dla realizacji celów postawionych przed witryną. Udoskonalenie budowy i usprawnienie działania szczególnie istotne jest w przypadku sklepów internetowych. Poziom widoczności na listach wyników Google oraz użyteczność (ang. web usability) i intuicyjność witryn wprost przekładają się bowiem na wysokość osiąganych dochodów w branży e-commerce. W tym dziale przedstawiony został szereg różnego rodzaju porad optymalizacyjnych.
28 grudnia
2018 Budowanie stron internetowych
Optymalizacja

Tworzenie stron www przyjaznych wyszukiwarce Google – INFOGRAFIKA

Algorytm Google określający pozycje stron w wynikach wyszukiwania analizuje ok. 200 różnego rodzaju sygnałów rankingowych. Na przestrzeni ostatnich kilku lat[...]

Czytaj więcej >>

24 maja
2018
Optymalizacja

Strony jak aplikacje? Poznaj Progressive Web Apps (PWA)...

Liczba odwiedzin stron internetowych na telefonach przewyższyła w Polsce w kwietniu 2018 r. liczbę wizyt z komputerów stacjonarnych [1]. Optymalne działanie witryny[...]

Czytaj więcej >>

31 sierpnia
2017 Google Search Box
Optymalizacja

Jakie korzyści może dać Sitelinks Searchbox w Google...

Po raz pierwszy Sitelinks Searchbox pojawił się w wynikach wyszukiwania Google już w 2014 roku. Jest to dodatkowe okienko pozwalające przeszukiwać zawartość[...]

Czytaj więcej >>

13 marca
2017 super bohater - SXO
Optymalizacja

SXO, czyli nowy heros w branży. Czym jest...

Czy to SEO? Czy to optymalizacja UX? A może dopasowany content i silne nastawienie na CRO? Nie! To Search Experience Optimization, czyli miks wszystkich wymienionych[...]

Czytaj więcej >>

22 września
2016 Witryny internetowe globalne
Optymalizacja

Wersje językowe strony – optymalna konfiguracja pod kątem...

Istnieje wiele przykładów biznesów, które aż proszą się o stronę internetową w różnych wersjach językowych. Idealną sytuacją była by ta, w której[...]

Czytaj więcej >>

19 października
2015 Strony z AJAX - kod
Optymalizacja

Indeksowanie stron z technologią AJAX – zmiana wytycznych...

Zastosowanie na stronie internetowej techniki AJAX pozwala na szybkie i sprawne przeładowywanie treści bez konieczności przeładowywania całej strony, co poprawia[...]

Czytaj więcej >>

15 grudnia
2014 Web usability element
Optymalizacja

4 elementy optymalizacji użyteczności strony, o których należy...

Bez względu na charakter strony internetowej i postawione przed nią cele, jest ona niezwykle ważnym kanałem komunikacji z użytkownikami, klientami firmy czy innymi[...]

Czytaj więcej >>

29 września
2014 Strona internetowa z przewijaniem
Optymalizacja

Optymalizacja SEO stron www z nieskończonym przewijaniem

Istnieje wiele stron internetowych posiadających bardzo dużą ilość treści, która wyświetla się stopniowo w sposób automatyczny - wraz z przewijaniem lub po[...]

Czytaj więcej >>

11 kwietnia
2014 niedostępność produktów w sklepie online
Optymalizacja

Porady SEO od Google dotyczące niedostępności produktów w...

Wielu webmasterów i właścicieli sklepów internetowych często zastanawia się jakie rozwiązanie z punktu widzenia SEO jest najkorzystniejsze w przypadku[...]

Czytaj więcej >>

29 stycznia
2014
Optymalizacja

Optymalizacja PDF, czyli jak wykorzystać pliki PDF do...

Pliki PDF otwierane w przeglądarkach internetowych z pewnością mają wiele minusów w stosunku do zwykłych stron HMTL. Ich zawartość dłużej się ładuje, są[...]

Czytaj więcej >>

15 stycznia
2014
Optymalizacja

Strony www stają się coraz większe. Jak może...

W ciągu ostatnich trzech lat przeciętna wielkość (waga) strony internetowej zwiększyła się aż o 151% (dotyczy rozmiaru w KB). Jak pokazują badania umieszczone[...]

Czytaj więcej >>

16 czerwca
2013 Optymalizacja SEO sklepu
Optymalizacja

Optymalizacja sklepu internetowego – 5 aspektów, które warto...

Zwiększenie liczby odwiedzin i zysków ze sprzedaży wiąże się z wysokimi pozycjami w wyszukiwarkach. Budowa sklepu internetowego przyjaznego dla użytkowników jest[...]

Czytaj więcej >>

7 czerwca
2013 mbank - seo strony online
Optymalizacja

Nowy mBank.pl – analiza zmian pod kątem SEO

Działająca od kilku dni, nowa strona mBanku jest przedmiotem wielu dyskusji, głównie pod kątem dużej zmiany designu, wobec którego wytaczanych jest wiele[...]

Czytaj więcej >>

26 kwietnia
2013 audyt SEO stron internetowych
Optymalizacja

O audycie witryny pod kątem SEO

Czym jest audyt witryny pod kątem SEO ?W celu zaistnienia w sieci www należy zadbać o szereg działań marketingowych, mających na celu promocję witryny.[...]

Czytaj więcej >>

5 grudnia
2012 tablet - optymalizacja seo strony
Optymalizacja

Optymalizacja strony internetowej pod tablet – co radzi...

W ubiegłym miesiącu Google opublikowało kilka wskazówek, dotyczących budowania stron www zoptymalizowanych pod tablet i przyjaznych użytkownikom korzystającym z[...]

Czytaj więcej >>

19 listopada
2012 strony mobile - seo
Optymalizacja

Optymalizacja strony internetowej pod smartfony – wskazówki Google

W związku ze stale rosnącą popularnością smartfonów temat optymalizacji mobilnych wersji stron www staje się coraz częściej poruszaną kwestią w branży[...]

Czytaj więcej >>

9 października
2012 sklep online - optymalizacja
Optymalizacja

Optymalizacja sklepu internetowego – 5 najważniejszych zagadnień

Poprawna budowa sklepu internetowego pod kątem SEO ma fundamentalny wpływ na jego widoczność w wynikach Google, a tym samym generowaną liczbę odwiedzin i zyski ze[...]

Czytaj więcej >>

23 maja
2011 Serwis online GPW
Optymalizacja

Nowy serwis GPW tylko dla cierpliwych

Nowa odsłona serwisu gpw.pl sprawia wrażenie serwisu przejrzystego i czytelnego - dotarcie do prezentowanych informacji jest intuicyjne. Użytkownicy bez problemu[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha