Mobile SEO

Wciąż zwiększająca się liczba użytkowników korzystających z urządzeń przenośnych powoduje, że mobile SEO zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Przystosowanie witryny do wyświetlania na urządzeniach mobile istotne jest nie tylko z punktu widzenia coraz szerszej grupy użytkowników, ale także ze względu na widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google. Kryteria dostosowania serwisu do wymogów mobile zostały bowiem włączone do zespołu czynników rankingowych wpływających na pozycje stron w mobilnych wynikach Google. Dział ten zawiera wiele cennych wskazówek dotyczących optymalizacji wersji mobilnej witryny.
21 grudnia
2018
Mobile SEO

Mobile-First indexing – jakie obejmuje strony i jakie...

Po 2 latach od rozpoczęcia projektu "Mobile-First indexing" ponad połowa stron wyświetlanych globalnie w rezultatach wyszukiwania Google objęta jest nowym sposobem[...]

Czytaj więcej >>

27 marca
2018 Mobile-First Indexing
Mobile SEO

Google zmienia sposób indeksowania stron – startuje Mobile-first...

Stało się to, co Google zapowiadał od dawna. Wygląda na to, że ponownego zamieszania w wynikach wyszukiwania możemy spodziewać się jeszcze przed świętami. Po[...]

Czytaj więcej >>

9 lutego
2018
Mobile SEO

Nowość od Google: rezerwacja lotów i hoteli w...

We wtorek Google poinformował o wprowadzeniu kolejnego udogodnienia dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. Już niedługo kompleksowe planowanie[...]

Czytaj więcej >>

20 listopada
2017 Google Mobile AMP
Mobile SEO

Strony AMP pod lupą Google

Od 1 lutego 2018 r. zaczną obowiązywać zaktualizowane wymagania Google wobec stron AMP. Celem jest poprawa doświadczenia użytkowników wyszukiwarki korzystających[...]

Czytaj więcej >>

24 sierpnia
2016 Strony mobile pop-up
Mobile SEO

Google wprowadza kolejne kary dla stron mobile

W celu poprawy wrażeń użytkowników korzystających z urządzeń przenośnych Google zaplanował 2 zmiany w mobilnych wynikach wyszukiwania, z których jedna może[...]

Czytaj więcej >>

12 maja
2016 mobile voice search
Mobile SEO

Wyszukiwanie głosowe – rewolucja w SEO?

Wiceprezydent Google Amit Singhal podczas zeszłorocznej konferencji Recode w Kalifornii poinformował, że więcej niż połowa wszystkich wyszukiwań w Google odbywa[...]

Czytaj więcej >>

17 marca
2016
Mobile SEO

Mobile na topie. Aktualizacja algorytmu Google „Mobile-friendly”

Urządzenia mobilne nie tracą na popularności. Dowodem na to są chociażby wyliczenia Cisco. Analitycy tej firmy szacują, że zaledwie w ciągu pięciu lat globalny[...]

Czytaj więcej >>

8 października
2015 Ładowanie stron mobilnych
Mobile SEO

Szybsze ładowanie stron mobilnych – Google udostępnia projekt...

Przeglądanie stron internetowych na smartfonach i tabletach staje się coraz powszechniejsze, jednak wciąż sprawiać może wiele niedogodności. Jednym z[...]

Czytaj więcej >>

2 października
2015 wersja mobilna strony
Mobile SEO

Wybór mobilnej wersji witryny. Strona mobilna czy responsywna?

Mimo, że zapowiadana od dawna „mobilna rewolucja” nie dotarła jeszcze do Polski, to coraz wyraźniejszy jest trend zwiększającego się ruchu w Internecie za[...]

Czytaj więcej >>

2 września
2015 Aplikacje mobilne w wynikach wyszukiwania
Mobile SEO

Nowe wymagania Google dla stron mobilnych

Już od dłuższego czasu w mobilnych wynikach wyszukiwania Google w określonych sytuacjach przedstawiane są także treści aplikacji mobilnych. Od grudnia 2013 r.[...]

Czytaj więcej >>

4 maja
2015 fast, light mobile
Mobile SEO

Google planuje samemu optymalizować strony dla ruchu mobile

W połowie maja Google uruchomić ma testy nowej technologii dla użytkowników mobilnych korzystających z wolnych połączeń internetowych np. 2G. Po kliknięciu w[...]

Czytaj więcej >>

3 marca
2015 Urządzenia mobile
Mobile SEO

Dostosowanie strony do mobile potwierdzonym czynnikiem rankingowym

Sprawdziły się nasze prognozy z wcześniejszego wpisu na blogu, zakładające włączenie kryteriów „mobile friendly” do grupy sygnałów rankingowych. Google[...]

Czytaj więcej >>

20 listopada
2014 mobile friendly google
Mobile SEO

Google promuje strony przyjazne dla mobile

W ostatnich tygodniach zauważyć można było zwiększoną aktywność Google w obszarze optymalizacji stron internetowych pod kątem urządzeń mobilnych. Najnowsza[...]

Czytaj więcej >>

31 stycznia
2014
Mobile SEO

Co trzeba wiedzieć o nowym robocie Google dla...

Google oficjalnie poinformowało o planowanym zastąpieniu starego robota internetowego przeszukującego i indeksującego treść dla smartfonów. Jak stwierdził[...]

Czytaj więcej >>

9 stycznia
2014
Mobile SEO

Podnoszenie jakości strony mobilnej – zalecenia Google

Optymalizacja mobilnej wersji strony internetowej jest z pewnością złożonym i niełatwym zagadnieniem. Z tego względu w poprzednich artykułach przybliżyliśmy jej[...]

Czytaj więcej >>

6 grudnia
2013 Android apps w Google SERP
Mobile SEO

Google przedstawia w wynikach także zawartość aplikacji na...

W oficjalnym komunikacie Google poinformowało, że wyszukiwanie na smartphone’ach z systemem Android obejmuje teraz również treść aplikacji. Jeżeli znaleziona[...]

Czytaj więcej >>

29 listopada
2013 OK Google - wyszukiwanie głosowe
Mobile SEO

„OK Google” teraz dostępne także na komputerze i...

Opcja wyszukiwania głosowego w Google na urządzeniach mobilnych, aktywowana wypowiedzeniem słów „OK Google”, trafiła na komputery osobiste. Dostępna jest[...]

Czytaj więcej >>

24 czerwca
2013 Błędy SEO stron mobile
Mobile SEO

Najczęstsze błędy SEO stron w wersjach mobilnych

Wkrótce może okazać się, że 2013 będzie rzeczywiście rokiem mobile. Nie tylko ze względu na rosnące w bardzo szybkim tempie wydatki reklamowe, ale także na[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha