Filtr Google

Aby zminimalizować próby manipulowania wynikami wyszukiwania, Google nakłada w niektórych przypadkach różnego rodzaju kary, nazywane filtrami. Sankcje mogą zostać wymierzone wobec pojedynczych podstron lub całej witryny. Skutkiem filtra od Google może być obniżenie pozycji strony na listach rezultatów wyszukiwania, a nawet całkowite wykluczenie domeny z indeksu Google, czyli tzw. ban. W zależności od rodzaju kary, obniżenie rankingu strony obejmuje jedną lub kilka fraz kluczowych albo całą widoczność serwisu w wynikach Google. Ze względu na sposób nakładania, filtry Google dzielą się na dwa rodzaje: filtr ręczny oraz filtr algorytmiczny. Przyczynami kar od Google są elementy dotyczące budowy lub zawartości strony, bądź też czynniki związane z zewnętrznymi linkami przychodzącymi. Niniejszy dział zawiera porady dotyczące filtrów Google.
3 listopada
2015 przekierowania mobile
Filtr Google

Kary ręczne dla serwisów mobile – Google ostrzega

Przedstawianie innej zawartości strony dla użytkowników mobilnych oraz dla stacjonarnych jest w wielu przypadkach uzasadnione, a czasami wręcz wskazane.[...]

Czytaj więcej >>

30 czerwca
2015 zabronione pozycjonowanie
Filtr Google

Niedozwolone praktyki pozycjonowania stron, czyli jak uniknąć kary...

Różnego rodzaju sankcje nakładane są na strony internetowe przez Google już od wielu lat. Dotyczy to zarówno małych, jak i największych serwisów w sieci. W[...]

Czytaj więcej >>

26 lutego
2014
Filtr Google

Google nakłady kary za spam w opisach rozszerzonych

Na początku lutego pojawiły się pierwsze wzmianki o nowym rodzaju kary nakładanej na serwisy internetowe przez Google. Ręczna kara jest wynikiem odnalezienia przez[...]

Czytaj więcej >>

3 grudnia
2013
Filtr Google

Czy linki w komentarzach mogą skutkować karą od...

Umieszczanie linków w komentarzach na forach internetowych jest bardzo popularnym sposobem zwiększania liczby backlink’ów. Pojawia się pytanie czy ta praktyka[...]

Czytaj więcej >>

17 października
2012 Disavow Links - usuwanie linków
Filtr Google

„Disavow links”: narzędzie Google do usuwania niechcianych linków

Wczoraj po południu Google wprowadziło zapowiadane od kilku miesięcy narzędzie dla webmasterów, służące usuwaniu linków przychodzących na stronę. Jego[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha