Content Marketing

Content marketing – z ang. marketing treści, to strategia reklamowa, bazująca na tworzeniu i dystrybucji atrakcyjnego, cennego z punktu widzenia użytkownika contentu. Ciekawa treść skupia uwagę, sprawia, że użytkownicy dłużej zatrzymują się na stronie i wracają do niej w poszukiwaniu równie atrakcyjnych materiałów. Wartościowy content jest także udostępniany i niejednokrotnie staje się źródłem informacji dla kolejnych publikacji. Content marketing to sztuka komunikowania się z obecnymi i przyszłymi klientami. Dostarczanie użytkownikom wiedzy buduje zaufanie i lojalność, która przekłada się na profity w postaci sprzedaży czy pozyskiwania leadów.
17 października
2017 9 sprawdzonych pomysłów na tytuły, w które każdy chętnie klika
Content Marketing

9 sprawdzonych pomysłów na tytuły, w które każdy...

Ekran rządzi się swoimi prawami i jest o wiele mniej cierpliwy niż papier. Treści w internecie jest tak dużo, że przyciągnąć uwagę czytelnika jest czasami[...]

Czytaj więcej >>

10 sierpnia
2017
Content Marketing

5 prostych wskazówek na skuteczny marketing w social...

Social media zrzeszają prawie 3 miliardy użytkowników na całym świecie – podaje GlobalWebIndex. W Polsce aktywnie korzysta z nich aż 15 milionów internautów.[...]

Czytaj więcej >>

25 maja
2017 contentowy strateg
Content Marketing

Dystrybucja treści. Przewodnik contentowego stratega

Atrakcyjny, oryginalny i uzbrojony po zęby w wartościowe informacje: Twój content jest gotowy do walki o dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców. Czy zobaczysz[...]

Czytaj więcej >>

18 kwietnia
2017
Content Marketing

Content marketing w B2B – w co inwestować?

W 2016 roku content marketing przynosił najlepsze skutki handlowe w digital marketingu. Badania pokazują, że aż 89% firm sektora B2B wykorzystuje go w swoich[...]

Czytaj więcej >>

9 stycznia
2017
Content Marketing

Content marketing w 2016 roku – sukcesy i...

Rok 2016 już za nami. Czas na podsumowania. Co się powiodło, a nad czym musimy jeszcze popracować – ocenie poddajemy marketing treści. 3 sukcesy vs. 3 porażki[...]

Czytaj więcej >>

24 listopada
2016
Content Marketing

Kontrowersje w marketingu: rozniecisz ogień czy spłoniesz?

75% treści publikowanych w Sieci nie angażuje użytkowników[1]. To tak zwany biały szum: przyrost informacji, ale niekoniecznie takich, których oczekują odbiorcy.[...]

Czytaj więcej >>

4 października
2016
Content Marketing

Killer content, czyli jak celnie trafiać w potrzeby...

W ciągu jednej sekundy w Internecie przybywa ok. 30 GB danych[1]. To tyle, ile mieści się na 3 mln stron encyklopedii. Szum informacyjny? Powiedziałabym, że[...]

Czytaj więcej >>

25 sierpnia
2016
Content Marketing

Content marketing i SEO – małżeństwo z rozsądku?

Opinia o końcu świetności SEO i budującej się na ruinach pozycjonowania popularności content marketingu pojawiła się wraz z kilkoma zmianami Google.Algorytm[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha