Content Marketing

Content marketing – z ang. marketing treści, to strategia reklamowa, bazująca na tworzeniu i dystrybucji atrakcyjnego, cennego z punktu widzenia użytkownika contentu. Ciekawa treść skupia uwagę, sprawia, że użytkownicy dłużej zatrzymują się na stronie i wracają do niej w poszukiwaniu równie atrakcyjnych materiałów. Wartościowy content jest także udostępniany i niejednokrotnie staje się źródłem informacji dla kolejnych publikacji. Content marketing to sztuka komunikowania się z obecnymi i przyszłymi klientami. Dostarczanie użytkownikom wiedzy buduje zaufanie i lojalność, która przekłada się na profity w postaci sprzedaży czy pozyskiwania leadów.
11 stycznia
2018
Content Marketing

Content marketing: 5 trendów na 2018 rok

Ogromny wzrost świadomości związanej z content marketingiem! Obok samego tworzenia treści pojawia się też potrzeba posiadania strategii contentowej –  najlepiej[...]

Czytaj więcej >>

17 października
2017 9 sprawdzonych pomysłów na tytuły, w które każdy chętnie klika
Content Marketing

9 sprawdzonych pomysłów na tytuły, w które każdy...

Ekran rządzi się swoimi prawami i jest o wiele mniej cierpliwy niż papier. Treści w internecie jest tak dużo, że przyciągnąć uwagę czytelnika jest czasami[...]

Czytaj więcej >>

10 sierpnia
2017
Content Marketing

5 prostych wskazówek na skuteczny marketing w social...

Social media zrzeszają prawie 3 miliardy użytkowników na całym świecie – podaje GlobalWebIndex. W Polsce aktywnie korzysta z nich aż 15 milionów internautów.[...]

Czytaj więcej >>

25 maja
2017 contentowy strateg
Content Marketing

Dystrybucja treści. Przewodnik contentowego stratega

Atrakcyjny, oryginalny i uzbrojony po zęby w wartościowe informacje: Twój content jest gotowy do walki o dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców. Czy zobaczysz[...]

Czytaj więcej >>

18 kwietnia
2017
Content Marketing

Content marketing w B2B – w co inwestować?

W 2016 roku content marketing przynosił najlepsze skutki handlowe w digital marketingu. Badania pokazują, że aż 89% firm sektora B2B wykorzystuje go w swoich[...]

Czytaj więcej >>

9 stycznia
2017
Content Marketing

Content marketing w 2016 roku – sukcesy i...

Rok 2016 już za nami. Czas na podsumowania. Co się powiodło, a nad czym musimy jeszcze popracować – ocenie poddajemy marketing treści. 3 sukcesy vs. 3 porażki[...]

Czytaj więcej >>

24 listopada
2016
Content Marketing

Kontrowersje w marketingu: rozniecisz ogień czy spłoniesz?

75% treści publikowanych w Sieci nie angażuje użytkowników[1]. To tak zwany biały szum: przyrost informacji, ale niekoniecznie takich, których oczekują odbiorcy.[...]

Czytaj więcej >>

4 października
2016
Content Marketing

Killer content, czyli jak celnie trafiać w potrzeby...

W ciągu jednej sekundy w Internecie przybywa ok. 30 GB danych[1]. To tyle, ile mieści się na 3 mln stron encyklopedii. Szum informacyjny? Powiedziałabym, że[...]

Czytaj więcej >>

25 sierpnia
2016
Content Marketing

Content marketing i SEO – małżeństwo z rozsądku?

Opinia o końcu świetności SEO i budującej się na ruinach pozycjonowania popularności content marketingu pojawiła się wraz z kilkoma zmianami Google.Algorytm[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha