Blog SEO

Najnowszy wpis

12 stycznia
2017 SEO 2017
Poradnik SEO

SEO 2017 – Co trzeba wiedzieć by wyprzedzić konkurencję w Google?

Pozycjonowanie i optymalizacja stron według najnowszych wytycznych Rok 2016 przyniósł wiele istotnych zmian w Google, które w połączeniu z różnymi wcześniejszymi modyfikacjami powodują, że prowadzenie kampanii SEO staje się coraz bardziej złożonym i wieloaspektowym procesem. W minionych 12 miesiącach miały miejsce liczne aktualizacje głównego algorytmu[...]

Czytaj więcej >>

Najpopularniejszy wpis

30 czerwca
2016 Euro 2016 Francja w Google
Ciekawostki

EURO 2016 – Lewandowski i Portugalia najczęściej wyszukiwani w Google

Popularność Euro 2016 Rozgrywane na boiskach we Francji piłkarskie Mistrzostwa Europy cieszą się olbrzymim zainteresowaniem wśród internautów. Na całym[...]

Czytaj więcej >>

9 stycznia
2017 clock-min
Blog Content Marketing

Content marketing w 2016 roku – sukcesy i porażki

Rok 2016 już za nami. Czas na podsumowania. Co się powiodło, a nad czym musimy jeszcze popracować – ocenie poddajemy marketing treści. 3 sukcesy vs. 3 porażki[...]

Czytaj więcej >>

29 listopada
2016 brainLinks
Algorytm Google

Optymalizacja strony pod RankBrain. Czy jest możliwa?

Co wiemy o sztucznej inteligencji w wyszukiwarce Google W październiku 2015 r. pojawiła się dość sensacyjna wiadomość o stosowaniu przez wyszukiwarkę Google[...]

Czytaj więcej >>

24 listopada
2016 ogien-min
Content Marketing

Kontrowersje w marketingu: rozniecisz ogień czy spłoniesz?

75% treści publikowanych w Sieci nie angażuje użytkowników[1]. To tak zwany biały szum: przyrost informacji, ale niekoniecznie takich, których oczekują odbiorcy.[...]

Czytaj więcej >>

10 listopada
2016 old-newspaper-350376_1920-min
Ciekawostki

Google News pomoże ocenić, co jest prawdą. Tag Fact Check już...

Kto śledził debaty prezydenckie USA, ten dobrze wie, że Trump i Clinton zarzucili sobie nie jedno. Seks afery, korupcje, unikanie płacenia kolosalnych podatków –[...]

Czytaj więcej >>

8 listopada
2016 Mobile first
Algorytm Google

Google szykuje ważne zmiany w indeksowaniu stron

Mobile-first indexing, czyli po pierwsze mobile Większość wyszukiwań w Google obecnie odbywa się na urządzeniach przenośnych, jednak ranking mobilnych wyników[...]

Czytaj więcej >>

28 października
2016 Treści w SEO
Poradnik SEO

9 rodzajów treści, które pomogą Ci wejść na szczyt wyników...

Linki przychodzące już dawno straciły decydujące znaczenie. Teraz, by witryna znalazła się na wysokiej pozycji w naturalnych rezultatach wyszukiwania w Google,[...]

Czytaj więcej >>

24 października
2016 Narzędzia - zestaw
Narzędzia SEO

10 narzędzi SEO nie tylko dla specjalisty

Aktualizacje, nowości, mniejsze i większe zmiany w algorytmie Google. I tak non stop przez cały rok. Pewne jest tylko to, że praca specjalisty SEO nie jest łatwa.[...]

Czytaj więcej >>

17 października
2016 Google SERP
serp

Top10 w Google? To już tylko 8,5! Ile jest naturalnych wyników na...

Można powiedzieć, że ozłocone TOP10 w wynikach wyszukiwania Google już nie zawsze jest tak samo atrakcyjne. Okazuje się bowiem, że coraz częściej pozycje 9 i 10[...]

Czytaj więcej >>

4 października
2016 gun-min-rev-1125x375-min
Content Marketing

Killer content, czyli jak celnie trafiać w potrzeby odbiorców

W ciągu jednej sekundy w Internecie przybywa ok. 30 GB danych[1]. To tyle, ile mieści się na 3 mln stron encyklopedii. Szum informacyjny? Powiedziałabym, że[...]

Czytaj więcej >>

28 września
2016 opos-min
Algorytm Google

Zwierzyniec Google się powiększa? Poznaj „Possum algorithm...

Wygląda na to, że wszyscy tak bardzo wypatrywali nadejścia Pingwina 4.0, że mało kto zauważył, iż do grona zwierzęcej menażerii Google na palcach zakrada się[...]

Czytaj więcej >>

23 września
2016 Linki - Pingwin 4.0
Algorytm Google

Pingwin 4.0 w końcu wdrożony przez Google!

Po niemal dwóch latach od ostatniej aktualizacji algorytmu Pingwin zwalczającego niedozwolone sposoby linkowania stron, Google oficjalnie ogłosił wprowadzenie jego[...]

Czytaj więcej >>

22 września
2016 Witryny internetowe globalne
Optymalizacja

Wersje językowe strony – optymalna konfiguracja pod kątem SEO

Istnieje wiele przykładów biznesów, które aż proszą się o stronę internetową w różnych wersjach językowych. Idealną sytuacją była by ta, w której[...]

Czytaj więcej >>

15 września
2016 shopping_carts_hires
serp

Zakładka Zakupy w końcu w polskiej wyszukiwarce Google

Czas na jesienne wietrzenie szaf lub długo odkładany remont? „Lekko” spóźniona wyprawka do szkoły? Żaden problem. Google wyciąga rękę do tych, którzy[...]

Czytaj więcej >>

25 sierpnia
2016 malzenstwo
Content Marketing

Content marketing i SEO – małżeństwo z rozsądku?

Opinia o końcu świetności SEO i budującej się na ruinach pozycjonowania popularności content marketingu pojawiła się wraz z kilkoma zmianami Google.Algorytm[...]

Czytaj więcej >>

24 sierpnia
2016 Strony mobile pop-up
Mobile SEO

Google wprowadza kolejne kary dla stron mobile

W celu poprawy wrażeń użytkowników korzystających z urządzeń przenośnych Google zaplanował 2 zmiany w mobilnych wynikach wyszukiwania, z których jedna może[...]

Czytaj więcej >>

8 sierpnia
2016 Dane strukturalne w kodzie strony internetowej
serp

Dane strukturalne strony od A do Z

Sprawdź jak wyróżnić się w wyszukiwarce Google W ostatnim czasie naturalne wyniki wyszukiwania Google „chowają się” coraz bardziej wśród tekstowych reklam[...]

Czytaj więcej >>

30 czerwca
2016 Euro 2016 Francja w Google
Ciekawostki

EURO 2016 – Lewandowski i Portugalia najczęściej wyszukiwani w...

Popularność Euro 2016 Rozgrywane na boiskach we Francji piłkarskie Mistrzostwa Europy cieszą się olbrzymim zainteresowaniem wśród internautów. Na całym[...]

Czytaj więcej >>

20 czerwca
2016 Google SERP Mobile
serp

Rich Cards, czyli nowy sposób by wyróżnić się w Google

W połowie maja Google poinformował na swoim blogu dla webmasterów o wprowadzeniu nowej formy rezultatów wyszukiwania nazwanej „Rich Cards”, w polskiej wersji -[...]

Czytaj więcej >>

1 czerwca
2016 Google - siedziba główna
Ciekawostki

Jakie ważne zmiany zaszły w Google w 2015?

Setki ulepszeń i modyfikacji. Google każdego roku serwuje nowości, które dedykuje użytkownikom własnych produktów. Spora część aktualizacji dotyczy usług[...]

Czytaj więcej >>

20 maja
2016 Panel Google Analytics
Narzędzia SEO

Czy to koniec not provided? Przełom w mierzeniu efektów SEO

Nowa przydatna integracja danych z Search Console w Google Analytics Jak niedawno ogłosił zespół Google Analytics (w skrócie GA), rozpoczęto wdrażanie nowej[...]

Czytaj więcej >>

17 maja
2016 SERP Google
serp

Rewolucja w wynikach wyszukiwania Google. Ciąg dalszy

Broń, alkohol, narkotyki. Teraz jeszcze błyskawiczne pożyczki – w ostatnich dniach powiększyła się lista ofert, których Google zakazuje reklamować w systemie[...]

Czytaj więcej >>

12 maja
2016 mobile voice search
Mobile SEO

Wyszukiwanie głosowe – rewolucja w SEO?

Wiceprezydent Google Amit Singhal podczas zeszłorocznej konferencji Recode w Kalifornii poinformował, że więcej niż połowa wszystkich wyszukiwań w Google odbywa[...]

Czytaj więcej >>

5 maja
2016 App Store
Poradnik SEO

App Store Optimization, czyli jak zwiększyć liczbę pobrań...

Pozycjonowanie aplikacji w Google Play, App Store Wobec dynamicznie rozwijającego się rynku mobile, wciąż zwiększa się konkurencja wśród producentów i[...]

Czytaj więcej >>

25 kwietnia
2016 ctr-serp-cover
serp

Klikalność stron w wynikach Google w 2016 – poziom i zależno...

Współczynnik CTR wyników organicznychStrony z wynikami wyszukiwania Google (SERP – Search Engine Results Page) wręcz nieustannie przechodzą różnego rodzaju[...]

Czytaj więcej >>

14 kwietnia
2016 student-849825_1920
serp

Google rozszerza polskie wyniki wyszukiwania

Google wprowadza kolejne zmiany w SERP. Teraz użytkownicy, którzy zadają pytanie bezpośrednio w wyszukiwarce, mogą otrzymać polecany fragment z odpowiedzią.[...]

Czytaj więcej >>

30 marca
2016 Poradnik SEO 2016
Poradnik SEO

Jak pozyskać duży i wartościowy ruch z Google w 2016

Poradnik SEO 2016 - pozycjonowanie i optymalizacja stron wg najnowszych trendów Choć zmiany jakie zaszły w 2015 roku w wyszukiwarce Google nie były aż tak[...]

Czytaj więcej >>

17 marca
2016 iphone-926235_1920
Mobile SEO

Mobile na topie. Aktualizacja algorytmu Google „Mobile...

Urządzenia mobilne nie tracą na popularności. Dowodem na to są chociażby wyliczenia Cisco. Analitycy tej firmy szacują, że zaledwie w ciągu pięciu lat globalny[...]

Czytaj więcej >>

10 marca
2016 tools-498202_1920
Narzędzia SEO

Wskaźnik PageRank w pasku narzędzi usuwany przez Google

Internetowy gigant z Mountain View nie zwalnia tempa we wprowadzaniu zmian w swoich narzędziach. Teraz z Google Toolbar usuwa wskaźnik PageRank. Niedługo więc[...]

Czytaj więcej >>

23 lutego
2016 reklamy
serp

Google usuwa prawy pasek reklam AdWords

Pełne napięcia dni czekają specjalistów kampanii AdWords. Przedstawiciele Google ogłosili bowiem, że zmieniają układ wyników wyszukiwania swojego flagowego[...]

Czytaj więcej >>

17 lutego
2016 Zmiany w algorytmie Google
Algorytm Google

Zombie i Mobilegeddon, czyli zmiany algorytmu Google w 2015

Podsumowanie aktualizacji - INFOGRAFIKA Tak jak każdego roku, tak i w 2015 gigant z Mountain View wprowadził bardzo wiele zmian w algorytmie swojej internetowej[...]

Czytaj więcej >>

9 lutego
2016 Google włącza się do walki z ISIS
Ciekawostki

Google włącza się do walki z ISIS

Pokojowe reklamy i publikacje organizacji pozarządowych mają znaleźć się w wynikach wyszukiwania Google części internautów. Szczególnie tych, których[...]

Czytaj więcej >>

26 stycznia
2016 core algorithm update
Algorytm Google

Co zmieniło się w algorytmie Google na początku roku?

Aktualizacje Google styczeń 2016 - podsumowanie Początkowe tygodnie 2016 roku przyniosły bardzo znaczące wahania pozycji wielu serwisów w wynikach Google. Pierwsza[...]

Czytaj więcej >>

7 grudnia
2015 Geolokalizacja
serp

Koniec filtrowania lokalizacji w wynikach Google

Na początku grudnia ze stron rezultatów Google niespodziewanie zniknęła opcja ręcznego wyboru lokalizacji dla wyników wyszukiwania. Gdy użytkownik znajduje się[...]

Czytaj więcej >>

3 listopada
2015 przekierowania mobile
Filtr Google

Kary ręczne dla serwisów mobile – Google ostrzega

Przedstawianie innej zawartości strony dla użytkowników mobilnych oraz dla stacjonarnych jest w wielu przypadkach uzasadnione, a czasami wręcz wskazane.[...]

Czytaj więcej >>

29 października
2015 RankBrain - sztuczna inteligencja
Algorytm Google

RankBrain – sztuczna inteligencja wprowadzona w wyszukiwarce...

Greg Corrado, inżynier prowadzący badania naukowe w Google ujawnił w rozmowie z serwisem Bloomberg, że już od kilku miesięcy wyszukiwarka koncernu korzysta z[...]

Czytaj więcej >>

19 października
2015 Strony z AJAX - kod
Optymalizacja

Indeksowanie stron z technologią AJAX – zmiana wytycznych Google

Zastosowanie na stronie internetowej techniki AJAX pozwala na szybkie i sprawne przeładowywanie treści bez konieczności przeładowywania całej strony, co poprawia[...]

Czytaj więcej >>

8 października
2015 Ładowanie stron mobilnych
Mobile SEO

Szybsze ładowanie stron mobilnych – Google udostępnia projekt...

Przeglądanie stron internetowych na smartfonach i tabletach staje się coraz powszechniejsze, jednak wciąż sprawiać może wiele niedogodności. Jednym z[...]

Czytaj więcej >>

7 października
2015 hacked spam google
Algorytm Google

Google wypowiada wojnę spamowi na zhakowanych stronach

Spam w wynikach Google - nowy update algorytmu W najnowszym wpisie na swoim blogu Google poinformował, iż rozpoczęto wdrażanie serii antyspamowych zmian w[...]

Czytaj więcej >>

2 października
2015 wersja mobilna strony
Mobile SEO

Wybór mobilnej wersji witryny. Strona mobilna czy responsywna?

Mimo, że zapowiadana od dawna „mobilna rewolucja” nie dotarła jeszcze do Polski, to coraz wyraźniejszy jest trend zwiększającego się ruchu w Internecie za[...]

Czytaj więcej >>

2 września
2015 Aplikacje mobilne w wynikach wyszukiwania
Mobile SEO

Nowe wymagania Google dla stron mobilnych

Już od dłuższego czasu w mobilnych wynikach wyszukiwania Google w określonych sytuacjach przedstawiane są także treści aplikacji mobilnych. Od grudnia 2013 r.[...]

Czytaj więcej >>

27 sierpnia
2015 Open Graph - social media
Poradnik SEO

Protokół Open Graph – dlaczego warto umieścić go na stronie

Open Graph to specjalny protokół mikrodanych stworzony przez Facebook w 2010 r. Został on opracowany aby umożliwić integrację stron internetowych z serwisem[...]

Czytaj więcej >>

5 sierpnia
2015 Aktualizacje Google - news, panda
Algorytm Google

2 najważniejsze aktualizacje Google w ostatnich tygodniach

Od czasu ostatniej znaczącej zmiany w algorytmie z początku maja (Quality Update) Google nie zrobił sobie wakacji i wprowadził w czerwcu i lipcu kolejne dwie istotne[...]

Czytaj więcej >>

16 lipca
2015 filmy youtube
Poradnik SEO

Pozycjonowanie filmów w YouTube

Poradnik YouTube SEO Serwis YouTube cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników - w każdej minucie dodają oni średnio 300 godzin nowych filmów.[...]

Czytaj więcej >>

30 czerwca
2015 zabronione pozycjonowanie
Filtr Google

Niedozwolone praktyki pozycjonowania stron, czyli jak uniknąć kary...

Różnego rodzaju sankcje nakładane są na strony internetowe przez Google już od wielu lat. Dotyczy to zarówno małych, jak i największych serwisów w sieci. W[...]

Czytaj więcej >>

20 maja
2015 Quality Update
Algorytm Google

Quality Update – Google potwierdza zmianę w algorytmie

Na początku maja na niektórych specjalistycznych portalach i blogach związanych z SEO pojawiły się pierwsze doniesienia o dużych zmianach pozycji wielu serwisów w[...]

Czytaj więcej >>

4 maja
2015 fast, light mobile
Mobile SEO

Google planuje samemu optymalizować strony dla ruchu mobile

W połowie maja Google uruchomić ma testy nowej technologii dla użytkowników mobilnych korzystających z wolnych połączeń internetowych np. 2G. Po kliknięciu w[...]

Czytaj więcej >>

17 marca
2015 Door
Algorytm Google

Kolejny rodzaj stron na celowniku Google

Na swoim oficjalnym blogu Google ogłosiło, że wkrótce wprowadzona zostanie kolejna aktualizacja algorytmu wyszukiwania. Celem modyfikacji będzie skuteczniejsze[...]

Czytaj więcej >>

3 marca
2015 Urządzenia mobile
Mobile SEO

Dostosowanie strony do mobile potwierdzonym czynnikiem rankingowym

Sprawdziły się nasze prognozy z wcześniejszego wpisu na blogu, zakładające włączenie kryteriów „mobile friendly” do grupy sygnałów rankingowych. Google[...]

Czytaj więcej >>

12 lutego
2015 Algorytm mechanizm
Algorytm Google

Co zmieniło się w algorytmie Google w 2014 – INFOGRAFIKA

Algorytm Google, którego zadaniem jest ustalanie pozycji stron w wynikach wyszukiwania podlega nieustannym aktualizacjom. W ciągu roku wprowadzanych jest w nim[...]

Czytaj więcej >>

29 stycznia
2015 poradnik-pozycjonowania-seo-2015
Poradnik SEO

Jak osiągnąć wysokie pozycje w Google w 2015

Poradnik SEO 2015 - pozycjonowanie i optymalizacja stron wg najnowszych trendów Rok 2014 pełen był ważnych zmian w wyszukiwarce Google. Wyraźnie[...]

Czytaj więcej >>

15 grudnia
2014 Web usability element
Optymalizacja

4 elementy optymalizacji użyteczności strony, o których należy...

Bez względu na charakter strony internetowej i postawione przed nią cele, jest ona niezwykle ważnym kanałem komunikacji z użytkownikami, klientami firmy czy innymi[...]

Czytaj więcej >>

3 grudnia
2014 Zyskowne frazy kampanii SEO
Poradnik SEO

Jak wybrać zyskowne frazy kluczowe do pozycjonowania

Jednym z pierwszych kroków poprzedzających rozpoczęcie kampanii SEO jest wybór słów kluczowych, które będą pozycjonowane. Jest to jeden z najważniejszych[...]

Czytaj więcej >>

20 listopada
2014 mobile friendly google
Mobile SEO

Google promuje strony przyjazne dla mobile

W ostatnich tygodniach zauważyć można było zwiększoną aktywność Google w obszarze optymalizacji stron internetowych pod kątem urządzeń mobilnych. Najnowsza[...]

Czytaj więcej >>

21 października
2014 Google Pingwin 3.0
Algorytm Google

Google Pingwin 3.0 – aktualizacja algorytmu Google

Ponad rok po ostatniej aktualizacji, Google ostatecznie wdrożyło update algorytmu Pingwin, który degraduje w wynikach wyszukiwania strony posiadające nienaturalne[...]

Czytaj więcej >>

1 października
2014 Panda
Algorytm Google

Google Panda Update 4.1 – jak odzyskać pozycje po zmianie...

W jaki sposób działa Panda 4.1 Pod koniec września Google rozpoczęło wdrażanie aktualizacji algorytmu Panda, nieoficjalnie oznaczonej jako wersja 4.1. Dla[...]

Czytaj więcej >>

29 września
2014 Strona internetowa z przewijaniem
Optymalizacja

Optymalizacja SEO stron www z nieskończonym przewijaniem

Istnieje wiele stron internetowych posiadających bardzo dużą ilość treści, która wyświetla się stopniowo w sposób automatyczny - wraz z przewijaniem lub po[...]

Czytaj więcej >>

29 sierpnia
2014 Połączenia szyfrowane HTTPS
Algorytm Google

Wpływ bezpiecznego połączenia HTTPS na pozycjonowanie w Google

Na oficjalnym blogu Google ogłosiło, że szyfrowane połączenia stron internetowych – HTTPS będą miały wpływ na pozycje witryn w wynikach wyszukiwania.[...]

Czytaj więcej >>

26 czerwca
2014 pobieranie strony przez google
Narzędzia SEO

Jak wygląda strona oczami Google – nowe narzędzie w Webmaster...

W Narzędziach Google dla webmasterów pojawiła się nowa przydatna opcja, dzięki której mamy teraz możliwość sprawdzenia, w jaki sposób strona internetowa jest[...]

Czytaj więcej >>

21 maja
2014 Google Panda 4.0
Algorytm Google

Google wprowadza aktualizację algorytmu Panda 4.0

Jak poinformował na Twitterze Matt Cutts, Google rozpoczęło wprowadzanie wersji 4.0 algorytmu Panda.Google is rolling out our Panda 4.0 update starting today.— Matt[...]

Czytaj więcej >>

13 maja
2014 Linki do stron www
Algorytm Google

Jak długo linki będą wpływały na pozycje stron w wynikach...

Kilka miesięcy temu Matt Cutts z Google przyznał, że firma stworzyła wersję algorytmu, która do ustalania pozycji stron w wynikach wyszukiwania nie uwzględnia[...]

Czytaj więcej >>

24 kwietnia
2014 protokuł HTTPS w Google
Narzędzia SEO

Protokół szyfrowany HTTPS teraz dostępny w statystykach Narzędzi...

Pod koniec marca Google poinformowało o wprowadzeniu ulepszenia w raporcie „Stan indeksowania” dostępnym w Narzędziach Google dla webmasterów. Dotychczas[...]

Czytaj więcej >>

11 kwietnia
2014 niedostępność produktów w sklepie online
Optymalizacja

Porady SEO od Google dotyczące niedostępności produktów w...

Wielu webmasterów i właścicieli sklepów internetowych często zastanawia się jakie rozwiązanie z punktu widzenia SEO jest najkorzystniejsze w przypadku[...]

Czytaj więcej >>

27 lutego
2014 ue-google-serp-ugoda
serp

Rewolucja w Google? Komisja Europejska wymusza istotne zmiany ...

Zakończył się trwający kilka lat spór pomiędzy Google, a Unią Europejską. Negocjacje w sprawie postępowania antymonopolowego, jakie w końcu wytoczono firmie[...]

Czytaj więcej >>

26 lutego
2014 kary-google-snippets-1
Filtr Google

Google nakłady kary za spam w opisach rozszerzonych

Na początku lutego pojawiły się pierwsze wzmianki o nowym rodzaju kary nakładanej na serwisy internetowe przez Google. Ręczna kara jest wynikiem odnalezienia przez[...]

Czytaj więcej >>

20 lutego
2014 nowe-mapy-google
serp

Nowe Mapy Google i ulepszenia w Miejscach dla Firm

Od kilku miesięcy możliwe jest testowanie nowych Map Google mających zmienioną szatę graficzną i interfejs oraz dodatkowe widoki i funkcjonalności. Nowy wygląd[...]

Czytaj więcej >>

14 lutego
2014 filtrowanie-wyszukiwania-google
serp

Jak poradzić sobie z ograniczeniem filtrowania wyników w Google

Pod koniec stycznia Google w znacznym stopniu ograniczyło możliwość zawężania wyników wyszukiwania do wybranych kategorii. Dla większości zapytań zniknęły[...]

Czytaj więcej >>

12 lutego
2014 aktualizacja-google-top-heavy
Algorytm Google

Kolejna aktualizacja algorytmu Google Top Heavy

Szef zespołu Google ds. spamu internetowego, Matt Cutts przekazał informacje, iż 6 lutego odświeżony został algorytm analizujący layout witryn. Zadaniem tego[...]

Czytaj więcej >>

31 stycznia
2014 nowy-googlebot-smartphone
Mobile SEO

Co trzeba wiedzieć o nowym robocie Google dla smartfonów

Google oficjalnie poinformowało o planowanym zastąpieniu starego robota internetowego przeszukującego i indeksującego treść dla smartfonów. Jak stwierdził[...]

Czytaj więcej >>

29 stycznia
2014 Optymalizacja-PDF-SEO
Optymalizacja

Optymalizacja PDF, czyli jak wykorzystać pliki PDF do SEO

Pliki PDF otwierane w przeglądarkach internetowych z pewnością mają wiele minusów w stosunku do zwykłych stron HMTL. Ich zawartość dłużej się ładuje, są[...]

Czytaj więcej >>

15 stycznia
2014 rozmiar-czas-ladowania-strony-2
Optymalizacja

Strony www stają się coraz większe. Jak może wpłynąć to na...

W ciągu ostatnich trzech lat przeciętna wielkość (waga) strony internetowej zwiększyła się aż o 151% (dotyczy rozmiaru w KB). Jak pokazują badania umieszczone[...]

Czytaj więcej >>

13 stycznia
2014 monitorowanie-opinii-w-internecie
serp

Monitorowanie opinii i zdjęcia firmowe w narzędziach Google

Jedną z ostatnich nowości Google jest funkcjonalność pozwalającą na szerokie monitorowanie związanych z firmą opinii i recenzji umieszczanych w Internecie.[...]

Czytaj więcej >>

9 stycznia
2014 mobile-seo-google-porady
Mobile SEO

Podnoszenie jakości strony mobilnej – zalecenia Google

Optymalizacja mobilnej wersji strony internetowej jest z pewnością złożonym i niełatwym zagadnieniem. Z tego względu w poprzednich artykułach przybliżyliśmy jej[...]

Czytaj więcej >>

7 stycznia
2014 klikalnosc-ctr-stron-serp
serp

Jak zmieniła się klikalność stron w wynikach wyszukiwania od...

W ciągu minionych kilku lat struktura i wygląd listy wyników wyszukiwania Google zmieniały się bardzo często. Obecnie strona rezultatów zapytań w Google (tzw.[...]

Czytaj więcej >>

10 grudnia
2013 google-now-topics-koliber
Algorytm Google

Czy Google Now Topics to podgląd działania Kolibra ?

Usługa Google Now, dostępna na urządzeniach mobilnych z systemem Android 4.1+ oraz iOS, podaje użytkownikom różnego typu przydatne informacje w chwili, gdy[...]

Czytaj więcej >>

6 grudnia
2013 Android apps w Google SERP
Mobile SEO

Google przedstawia w wynikach także zawartość aplikacji na...

W oficjalnym komunikacie Google poinformowało, że wyszukiwanie na smartphone’ach z systemem Android obejmuje teraz również treść aplikacji. Jeżeli znaleziona[...]

Czytaj więcej >>

3 grudnia
2013 komentarze-linkowanie
Filtr Google

Czy linki w komentarzach mogą skutkować karą od Google

Umieszczanie linków w komentarzach na forach internetowych jest bardzo popularnym sposobem zwiększania liczby backlink’ów. Pojawia się pytanie czy ta praktyka[...]

Czytaj więcej >>

29 listopada
2013 OK Google - wyszukiwanie głosowe
Mobile SEO

„OK Google” teraz dostępne także na komputerze i laptopie

Opcja wyszukiwania głosowego w Google na urządzeniach mobilnych, aktywowana wypowiedzeniem słów „OK Google”, trafiła na komputery osobiste. Dostępna jest[...]

Czytaj więcej >>

28 listopada
2013 in-depth-articles
Poradnik SEO

Artykuły „In-Depth” jako sposób na zwiększenie ruchu z...

Jak pokazują badania, nawet 10% użytkowników korzysta z Google do wyszukiwania bardzo dogłębnych informacji na dany temat. Z tego względu Google zdecydowało się[...]

Czytaj więcej >>

22 listopada
2013 nowy algorytm Google - koliber
Algorytm Google

Koliber – zmiana algorytmu Google i jej efekty na SEO

Najbardziej popularna w Polsce i na świecie wyszukiwarka sukcesywnie wprowadza zmiany do swojego algorytmu. Bardzo często są to poprawki, których nawet nie[...]

Czytaj więcej >>

21 listopada
2013 Reklamy graficzne - Zakupy Google
serp

Zakupy Google – jak dodać własną ofertę

Polska wraz z siedmioma innymi krajami dołączyła do grupy rynków, na których Google uruchomiło usługę Google Shopping. W ramach jej działania dla zapytań[...]

Czytaj więcej >>

20 września
2013 Panda i Pingwin Google
Algorytm Google

12 kluczowych zmian w SEO w ostatnich miesiącach

Dobrze wypozycjonowany serwis w wyszukiwarkach to często klucz do sukcesu. Wie to już większość specjalistów z branży interaktywnej oraz ich klienci. Niestety w[...]

Czytaj więcej >>

24 czerwca
2013 Błędy SEO stron mobile
Mobile SEO

Najczęstsze błędy SEO stron w wersjach mobilnych

Wkrótce może okazać się, że 2013 będzie rzeczywiście rokiem mobile. Nie tylko ze względu na rosnące w bardzo szybkim tempie wydatki reklamowe, ale także na[...]

Czytaj więcej >>

16 czerwca
2013 Optymalizacja SEO sklepu
Optymalizacja

Optymalizacja sklepu internetowego – 5 aspektów, które warto...

Zwiększenie liczby odwiedzin i zysków ze sprzedaży wiąże się z wysokimi pozycjami w wyszukiwarkach. Budowa sklepu internetowego przyjaznego dla użytkowników jest[...]

Czytaj więcej >>

7 czerwca
2013 mbank - seo strony online
Optymalizacja

Nowy mBank.pl – analiza zmian pod kątem SEO

Działająca od kilku dni, nowa strona mBanku jest przedmiotem wielu dyskusji, głównie pod kątem dużej zmiany designu, wobec którego wytaczanych jest wiele[...]

Czytaj więcej >>

21 maja
2013 Grafy wiedzy - SERP
serp

Graf wiedzy – wyszukiwanie semantyczne według Google

Zmiany w algorytmie Google są dostrzegane przede wszystkim przez specjalistów SEO i przez nich przeważnie szeroko komentowane. Jednak ostatnia zmiana, promowana na[...]

Czytaj więcej >>

26 kwietnia
2013 audyt SEO stron internetowych
Optymalizacja

O audycie witryny pod kątem SEO

Czym jest audyt witryny pod kątem SEO ?W celu zaistnienia w sieci www należy zadbać o szereg działań marketingowych, mających na celu promocję witryny.[...]

Czytaj więcej >>

11 kwietnia
2013 rozliczenie w umowach seo
Poradnik SEO

Popularne modele rozliczeń w umowach na pozycjonowanie

W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę na istotne kwestie dotyczące wyboru agencji SEO. Dziś przedstawimy najpopularniejsze modele rozliczeń dotyczące[...]

Czytaj więcej >>

26 marca
2013 szczegóły umowy pozycjonowania
Poradnik SEO

Na co zwracać uwagę przy podpisywaniu umowy SEO? Czarne praktyki...

Wzrost popularności usług SEO przekłada się bezpośrednio na powstawanie nowych agencji, oferujących atrakcyjne usługi. Nowe, młode firmy w celu pozyskania[...]

Czytaj więcej >>

4 marca
2013 seo frazy kluczowe
Poradnik SEO

Jak określić, na które frazy serwis powinien być pozycjonowany?

Widoczność witryny w wyszukiwarkach stanowi jeden z podstawowych elementów strategii biznesowej ukierunkowanej na popularność serwisu w internecie.Każdego dnia do[...]

Czytaj więcej >>

8 lutego
2013 Wyświetlanie grafik
serp

Nowy sposób wyświetlania obrazów w Google Grafika

29 stycznia Google wprowadziło zaplanowaną na początku tego roku zmianę, dotyczącą sposobu wyświetlania obrazków w Google Image Search. Jej celem jest szybsza i[...]

Czytaj więcej >>

5 grudnia
2012 tablet - optymalizacja seo strony
Optymalizacja

Optymalizacja strony internetowej pod tablet – co radzi Google?

W ubiegłym miesiącu Google opublikowało kilka wskazówek, dotyczących budowania stron www zoptymalizowanych pod tablet i przyjaznych użytkownikom korzystającym z[...]

Czytaj więcej >>

30 listopada
2012 linki nofollow
Poradnik SEO

Test linkowania nofollow

Po tegorocznych zmianach algorytmu Google linkowanie naturalne i dbałość o jego jakość nabrały jeszcze większego znaczenia w działaniach SEO. Serwisy dobrej[...]

Czytaj więcej >>

19 listopada
2012 strony mobile - seo
Optymalizacja

Optymalizacja strony internetowej pod smartfony – wskazówki...

W związku ze stale rosnącą popularnością smartfonów temat optymalizacji mobilnych wersji stron www staje się coraz częściej poruszaną kwestią w branży[...]

Czytaj więcej >>

15 listopada
2012 Google Analytics - konwersja
Narzędzia SEO

Kontrola kosztów działań marketingowych w Analyticsie

W ostatnim czasie Google wprowadza coraz więcej zmian w jednym ze swoich produktów – Google Analytics. Po raportach Czasu Rzeczywistego, Ścieżkach Wielokanałowych[...]

Czytaj więcej >>

7 listopada
2012 wyszukiwanie - Google SERP
serp

Google wprowadza nowy wygląd strony z wynikami wyszukiwania

Jak poinformowało Google na swoim blogu, w najbliższym czasie przeprowadzone zostaną zmiany w wyglądzie stron z wynikami wyszukiwania. Celem planowanych modyfikacji[...]

Czytaj więcej >>

19 października
2012 Marki w wynikach Google
serp

7 wyników wyszukiwania dla marek – zmiana w Google SERP

20 sierpnia bieżącego roku Google zaczęło wprowadzać modyfikacje, dotyczące liczby wyświetlanych stron w wynikach wyszukiwania. Początkowy eksperyment[...]

Czytaj więcej >>

17 października
2012 Disavow Links - usuwanie linków
Filtr Google

„Disavow links”: narzędzie Google do usuwania niechcianych link...

Wczoraj po południu Google wprowadziło zapowiadane od kilku miesięcy narzędzie dla webmasterów, służące usuwaniu linków przychodzących na stronę. Jego[...]

Czytaj więcej >>

10 października
2012 Reklamy Google TopHeavy
Algorytm Google

Nowa aktualizacja algorytmu Google: kontrola reklam w Above The Fold

Kilkanaście godzin temu miała miejsce aktualizacja Google, kontrolująca ilość reklam w górnej części strony, zwanej "above the fold". Jak poinformował na[...]

Czytaj więcej >>

9 października
2012 sklep online - optymalizacja
Optymalizacja

Optymalizacja sklepu internetowego – 5 najważniejszych...

Poprawna budowa sklepu internetowego pod kątem SEO ma fundamentalny wpływ na jego widoczność w wynikach Google, a tym samym generowaną liczbę odwiedzin i zyski ze[...]

Czytaj więcej >>

11 września
2012 cele SEO
Poradnik SEO

Wykorzystanie nieświadomości użytkowników do własnych celów...

Budowanie pozycji w Google może opierać się na wielu technikach pozycjonerskich. Najbardziej ogólny podział mówi o dwóch:White Hat SEO - działania prowadzone[...]

Czytaj więcej >>

14 sierpnia
2012 Google Update - algorytm
Algorytm Google

Najważniejsze zmiany w algorytmie Google w czerwcu i lipcu

Na blogu Google w ramach jednego postu zostało zaprezentowanych 86 najważniejszych zmian w algorytmie, które zaszły w czerwcu i lipcu.Najwięcej zmian zaszło w[...]

Czytaj więcej >>

9 sierpnia
2012 Knowledge Graph w Google
serp

Google Knowledge Graph już dostępne w wersji anglojęzycznej

Google na swoim blogu ogłosił dostępność Google Knowledge Graph dla użytkowników anglojęzycznych. Czym jest nowa funkcja wyszukiwarki Google?Dzięki niej[...]

Czytaj więcej >>

7 sierpnia
2012 Miejsca dla firm
Poradnik SEO

Jak połączyć Google+ dla Firm z Miejscami dla Firm?

Pracownik Google Jade Wang poinformowała na forum productforums.google.com o możliwości połączenia starej strony Google+ Business Page (Google+ dla Firm) z Google+[...]

Czytaj więcej >>

28 czerwca
2012 metatag title - kod strony
serp

Długość metatagu title w Google jest liczona w pikselach

Jak wykazało SEOmofo długość tytułu wyświetlanego w Google nie zależy już od liczby znaków, a od tego jak szeroki jest tytuł licząc w pikselach.Jeszcze do[...]

Czytaj więcej >>

27 czerwca
2012 Power Searching online Google
Poradnik SEO

Power Searching with Google – wyszukiwanie zaawansowane

Google na swoim oficjalnym blogu zaprasza do rejestracji w darmowym kursie online, uczącym technik wyszukiwania do rozwiązywania codziennych problemów - Power[...]

Czytaj więcej >>

26 czerwca
2012 SEO - analiza branży
Poradnik SEO

Infografika: jak duża jest branża SEO w Internecie?

Agencja Blue Caribu przygotowała infografikę dotyczącą branży SEO. SEO to skrót od search engine optimization optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek[...]

Czytaj więcej >>

27 listopada
2011 Google Webmaster Tools
Narzędzia SEO

Narzędzia Google dla webmasterów

Narzędzia Google dla webmasterów (Webmaster Tools - Google) to zespół aplikacji służących do analizy witryny. Dzięki wielu funkcjom narzędzi możemy otrzymać[...]

Czytaj więcej >>

23 maja
2011 Serwis online GPW
Optymalizacja

Nowy serwis GPW tylko dla cierpliwych

Nowa odsłona serwisu gpw.pl sprawia wrażenie serwisu przejrzystego i czytelnego - dotarcie do prezentowanych informacji jest intuicyjne. Użytkownicy bez problemu[...]

Czytaj więcej >>

WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Akceptuję regulamin serwisu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z regulaminem.

captcha