Publikacje

16 czerwca
2013 Optymalizacja SEO sklepu
Publikacje

Optymalizacja sklepu internetowego – 5 aspektów, które warto...

Zwiększenie liczby odwiedzin i zysków ze sprzedaży wiąże się z wysokimi pozycjami w wyszukiwarkach. Budowa sklepu internetowego przyjaznego dla użytkowników jest[...]

Czytaj więcej >>

7 czerwca
2013 mbank - seo strony online
Publikacje

Nowy mBank.pl – analiza zmian pod kątem SEO

Działająca od kilku dni, nowa strona mBanku jest przedmiotem wielu dyskusji, głównie pod kątem dużej zmiany designu, wobec którego wytaczanych jest wiele[...]

Czytaj więcej >>

21 maja
2013 Grafy wiedzy - SERP
Publikacje

Graf wiedzy – wyszukiwanie semantyczne według Google

Google systematycznie stara się rozbudowywać wyniki wyszukiwania bezpośrednio o informacje zgodne z intencjami użytkownika. Graf wiedzy to początek wyszukiwania[...]

Czytaj więcej >>

8 stycznia
2013 Szkolenie SEO
Publikacje

„Tworzenie zaplecza SEO w praktyce” – szkolenie autorstwa...

Firma SEMTEC we współpracy z PC World wydała płytę ze szkoleniem „Tworzenie zaplecza SEO w praktyce”, prezentującym skuteczne metody zwiększenia ruchu na[...]

Czytaj więcej >>

9 października
2012 optymalizacja seo e-sklep
Publikacje

Optymalizacja sklepu internetowego – 5 najważniejszych zagadnień

Poprawna budowa sklepu internetowego pod kątem SEO ma fundamentalny wpływ na jego widoczność w wynikach Google, a tym samym generowaną liczbę odwiedzin i zyski ze[...]

Czytaj więcej >>

24 maja
2012 Wyniki Google ban strony
Publikacje

Za co Google wyrzuca z wyników wyszukiwania?

Witryna, która podpadnie wyszukiwarce nieuczciwym pozycjonowaniem, może zniknąć z wyników nawet na kilka miesięcy.Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się[...]

Czytaj więcej >>

18 kwietnia
2012 spadki prównywarek cen
Publikacje

Porównywarki po batalii z Google. Kto ucierpiał najbardziej?

Około 1,5 miliona realnych użytkowników stracił Nokaut. Ceneo wyszło z konfliktu nieco lepiej.Zachęcamy do bliższego przyjrzenia się tematowi spadku liczby[...]

Czytaj więcej >>

6 lutego
2012 kary Google dla stron www
Publikacje

Za co Google karało w przeszłości strony znanych...

Widoczność w wyszukiwarce Google jest podstawą obecności serwisów w Internecie. Dotyczy to zarówno przedsięwzięć typowo internetowych, jak i firm[...]

Czytaj więcej >>

1 lutego
2012 porządki stron w Google SERP
Publikacje

Google robi porządki. Za co wyrzuca z wyników...

Czołowe porównywarki cen i kilka mniejszych serwisów oberwało od giganta za nieetyczne zdobywanie linków. Czym jest SWL i co filtr na wyniki oznacza dla[...]

Czytaj więcej >>

27 stycznia
2012 Zmiany w Google+
Publikacje

Polscy SEO/SEM-owcy o zmianach w Google: tylko dla...

Specjaliści z branży SEO/SEM zauważają, że wprowadzane właśnie w Google opcje społecznościowe odczują tylko zalogowani użytkownicy. Podzielone są opinie, że[...]

Czytaj więcej >>

23 stycznia
2012 ranking porównywarek cen w Google
Publikacje

Porównywarki cenowe: Nokaut i Ceneo najlepsze, Radar na...

Zdecydowanie najlepszymi porównywarkami cen w polskim internecie są Nokaut.pl i Ceneo.pl. Najsłabiej z czołówki wypada Radar.pl.Zachęcamy do bliższego przyjrzenia[...]

Czytaj więcej >>

10 listopada
2011 Gmail - poczta Google
Publikacje

Google się zmienia: Gmail i Docs na plus,...

Eksperci z polskich agencji interaktywnych pozytywnie oceniają nowe wersje Gmaila i Google Docs. Gorsze oceny zebrała zmodyfikowana odsłona Google Readera.Zachęcamy[...]

Czytaj więcej >>

18 października
2011 mbank online - analiza
Publikacje

Nowej stronie mBanku zabrakło charakteru, do którego jesteśmy...

Po kampanii z drwalami, kontem po wuju czy wyświetlaniem zdjęć użytkowników, nowa strona banku wygląda zadziwiająco spokojnie.Zachęcamy do bliższego przyjrzenia[...]

Czytaj więcej >>

17 października
2011 Narzędzia Google dla webmasterów
Publikacje

Narzędzia Google dla webmasterów

Narzędzia Google dla webmasterów (Webmaster Tools - Google) to zespół aplikacji służących do analizy witryny. Dzięki wielu funkcjom narzędzi możemy otrzymać[...]

Czytaj więcej >>

3 października
2011 Google Analytics - konwersja
Publikacje

Możliwość śledzenia ścieżek konwersji w Google Analytics

Nowa wersja Google Analytics posiada funkcjonalność, która ukazuje jakie kanały sprzedaży w przeciągu 30 dni miały udział w dokonaniu konwersji (np. zakupu) w[...]

Czytaj więcej >>

12 lipca
2011 audyt SEO stron internetowych
Publikacje

O audycie witryny pod kątem SEO

Czym jest audyt witryny pod kątem SEO i na czym dokładnie polega?Zachęcamy do przeczytaniu wywiadu z Mariuszem Radeckim, menedżerem SEO w firmie SEMtec.Link do[...]

Czytaj więcej >>

1 lipca
2011 Google +1
Publikacje

Google rozwija funkcję +1

W marcu Google wystartowało z funkcją +1, odpowiednikiem Facebook’owego przycisku „Lubię to”. Na blogu poinformowano, że jest to odpowiedź na oczekiwania[...]

Czytaj więcej >>

5 czerwca
2011 seo frazy kluczowe
Publikacje

Jak określić, na które frazy serwis powinien być...

Widoczność witryny w wyszukiwarkach stanowi jeden z podstawowych elementów strategii biznesowej ukierunkowanej na popularność serwisu w internecie.Zachęcamy do[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha