Publikacje

8 sierpnia
2017 projektowanie strony
Publikacje

5 błędów, których należy unikać, by stworzyć stronę...

Dobra strona internetowa spełniać musi wiele różnych wymagań. Aby generowała dużą liczbę odwiedzin z naturalnych wyników wyszukiwania powinna być także[...]

Czytaj więcej >>

21 grudnia
2016 NowyMarketing - SEM/SEO 2016
Publikacje

SEM/SEO – Podsumowanie roku 2016

W 2016 roku w branży SEM miało miejsce mnóstwo bardzo istotnych wydarzeń - zarówno w obrębie SEO, jak i PPC. Dla portalu NowyMarketing podsumowali je eksperci z[...]

Czytaj więcej >>

12 grudnia
2016
Publikacje

Podsumowanie roku 2016: Content marketing

NowyMarketing podsumowuje rok! Ocena kondycji content marketingu również z naszym udziałem: z czego możemy być dumni, co jest największą porażką i co nas czeka[...]

Czytaj więcej >>

1 września
2016 Jak wypłynąć w Google
Publikacje

9 treści, dzięki którym wreszcie wypłyniesz w Google

Zawartość strony internetowej od kilku już lat staje się czynnikiem coraz bardziej wpływającym na jej pozycje w rezultatach wyszukiwania Google, co jest efektem[...]

Czytaj więcej >>

12 lipca
2016 Darmowy audyt SEO - SEMTEC
Publikacje

Znajdź przyczyny niskiej widoczności w Google

Elementy dotyczące budowy, konfiguracji i treści strony internetowej stają się od dłuższego czasu coraz ważniejszymi czynnikami rankingowymi Google.[...]

Czytaj więcej >>

8 lipca
2016 Dobra strategia
Publikacje

Dlaczego powinieneś zmienić strategię SEO?

Pozycjonowanie strony internetowej w oparciu o bardzo często wyszukiwane przez użytkowników frazy kluczowe rzadko kiedy okazuje się obecnie najskuteczniejszą i[...]

Czytaj więcej >>

24 czerwca
2016 Smartphone
Publikacje

Mobile SEO. Sprawdź dobre praktyki i przydatne narzędzia!

Więcej niż połowa zapytań w wyszukiwarce Google zadawana jest obecnie na urządzeniach przenośnych. Niewątpliwie bardzo wskazane jest więc zopytmalizowanie[...]

Czytaj więcej >>

28 kwietnia
2016 Narzędzia - Google Analytics
Publikacje

10 narzędzi online do oszacowania ruchu na stronie

Liczba odwiedzin i odsłon danej witryny internetowej to informacje, które mogą być bardzo pomocne przy podejmowaniu wielu decyzji marketingowych i innego typu.[...]

Czytaj więcej >>

16 marca
2016 Zmiany w Google 2015
Publikacje

Co zmieniło się w Google w 2015 –...

Mająca siedzibę w kalifornijskim Mountain View, gigantyczna międzynarodowa korporacja - Google prowadzi działania w bardzo wielu różnych branżach, oferując setki[...]

Czytaj więcej >>

7 marca
2016 IAB poradnik reklamodawcy
Publikacje

Poradnik dla internetowego reklamodawcy – IAB Polska

Pozycjonowanie filmów w wyszukiwarce YouTube W ramach zrzeszenia IAB Polska, do którego należy grupa Cube Group, a wraz z nią agencja SEMTEC, opracowany został[...]

Czytaj więcej >>

2 marca
2016 algorytmy Google 2015
Publikacje

Komu straszne były zmiany w algorytmie Google w...

Poprawki wprowadzane każdego roku w algorytmie wyszukiwania Google powodują niekiedy bardzo duże zmiany widoczności wielu serwisów na listach wyników. Aktualizacje[...]

Czytaj więcej >>

25 lutego
2016 SEM - raport Interaktywnie.com
Publikacje

Raport Interaktywnie.com – Marketing w wyszukiwarkach 2016

Portal Interaktywnie.com opublikował obszerny i szczegółowy raport poświęcony w całości rynkowi marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Wśród[...]

Czytaj więcej >>

16 lutego
2016 Nowa Koncepcja SEO
Publikacje

Jak optymalnie skonfigurować wersje językowe strony dla SEO?

Prowadzenie działań SEO dla witryn o globalnym zasięgu, posiadających wiele wersji językowych czy regionalnych jest skomplikowanym zadaniem i wymaga uwzględnienia[...]

Czytaj więcej >>

2 lutego
2016 SEO / SEM 2015 WirtualneMedia
Publikacje

Marketing w internecie – wyszukiwarki: podsumowanie 2015 i...

Specjalistyczny portal Wirtualnemedia.pl opublikował podsumowanie roku 2015 w branży marketingu w wyszukiwarkach. Oprócz omówienia najważniejszych wydarzeń[...]

Czytaj więcej >>

22 grudnia
2015 e-kartka
Publikacje

Życzenia Świąteczne

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia cały zespół SEMTEC składa wszystkim serdeczne życzenia zdrowia, radości oraz pomyślności w Nowym Roku[...]

Czytaj więcej >>

22 grudnia
2015 Online Marketing okładka
Publikacje

TOP 9 narzędzi SEO-wca. Optymalizacja On-page i analiza...

W obliczu nieustannych zmian wprowadzanych przez wyszukiwarki internetowe jednym z kluczowych aspektów w pozycjonowaniu stron staje się dobór skutecznych narzędzi[...]

Czytaj więcej >>

29 lipca
2015 IT professional - lipiec
Publikacje

Mobilne strony internetu

Pod koniec kwietnia br. dostosowanie witryny do wyświetlania na urządzeniach przenośnych stało się jednym z czynników wpływających na pozycje stron w mobilnych[...]

Czytaj więcej >>

22 czerwca
2015 eGospodarka
Publikacje

Jaki wybrać model rozliczeń za pozycjonowanie?

Dwie najczęściej stosowane metody rozliczeń za pozycjonowanie stron internetowych to płatność za dzienne pozycje fraz kluczowych (rozliczenie za efekt) oraz[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha