Biuro prasowe

22 czerwca
2015 eGospodarka
Publikacje

Jaki wybrać model rozliczeń za pozycjonowanie?

Dwie najczęściej stosowane metody rozliczeń za pozycjonowanie stron internetowych to płatność za dzienne pozycje fraz kluczowych (rozliczenie za efekt) oraz[...]

Czytaj więcej >>

7 maja
2015 Kary Google O-M.PL
Publikacje

Jak Google karze za nieetyczne pozycjonowanie?

Kary nakładane są przez Google na serwisy internetowe nawet najbardziej znanych marek. Lista wykroczeń, które spowodować mogą zastosowanie różnego rodzaju[...]

Czytaj więcej >>

23 kwietnia
2015 mobilna aktualizacja
Publikacje

Mobilna rewolucja w wynikach Google

Na dzień 21 kwietnia 2015r. Google oficjalnie zapowiedziało rozpoczęcie wprowadzania aktualizacji algorytmu wyszukiwania mobilnego. Jaki jest zakres aktualizacji,[...]

Czytaj więcej >>

9 kwietnia
2015 Raport SEO / SEM 2014 - Wirtualnemedia.pl
Publikacje

Podsumowanie roku 2014 w branży SEO / SEM...

Na łamach portalu Wirtualnemedia ukazało się podsumowanie "Rynek SEO/SEM: co wydarzyło się w 2014 roku, jaki będzie 2015?". W jego ramach o ubiegłym roku w[...]

Czytaj więcej >>

18 lutego
2015 Panda 4.0 - 2014
Publikacje

Zmiany algorytmu Google w 2014 roku

Google każdego roku wprowadza w swoim algorytmie wyszukiwania ok. 500-600 poprawek. W 2014 r. doszło w nim do wielu ważnych modyfikacji, które znacząco wpłynęły[...]

Czytaj więcej >>

21 stycznia
2015 domena internetowa
Publikacje

Jak uniknąć kupna domeny internetowej ukaranej przez Google

Dokładne sprawdzenie wcześniejszej historii domeny jest niezbędne jeśli zależy nam aby serwis internetowy mógł osiągać wysokie pozycje na listach rezultatów[...]

Czytaj więcej >>

28 sierpnia
2014 narzędzia seo google
Publikacje

Narzędzia Google dla SEO-wców – co musisz wiedzieć

Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu różnego typu narzędzi Google zwiększyć można skuteczność działań w obszarze SEO. Zasoby oferowane przez Google nierzadko[...]

Czytaj więcej >>

15 lipca
2014 optymalizacja seo sklepu online
Publikacje

Najnowsze standardy optymalizacji SEO e-sklepu

W wyniku zmian wprowadzonych w algorytmach Google w ostatnich kilkunastu miesiącach zakres optymalizacji SEO sklepu internetowego uległ znacznemu[...]

Czytaj więcej >>

3 lipca
2014 Afera taśmowa - zainteresowanie
Badania

Afera taśmowa – Wprost i Latkowski najwięcej zyskali...

Afera podsłuchowa, która wybuchła 14 czerwca wzbudziła olbrzymie emocje, a także zainteresowanie wśród Polaków. Jakich informacji nt. afery poszukiwano[...]

Czytaj więcej >>

13 czerwca
2014 infographic - world cup
Badania

World Cup 2014 in Brasil – Google point...

World Cup in Brazil has begun! Which player will be the star of the tournament and which team will win? We tried to answer these questions by analyzing the World Cup[...]

Czytaj więcej >>

11 czerwca
2014 infografika - mundial 2014
Badania

Mundial 2014 z perspektywy wyszukiwarki Google

Na kilka dni przed rozpoczęciem mundialu gorączka piłkarska nabiera na sile. Zaczynamy się zastanawiać jak będzie przebiegał turniej, w jakiej formie są[...]

Czytaj więcej >>

22 kwietnia
2014 Google Webmaster Tools
Publikacje

Jak wykorzystać Google Webmaster Tools w działaniach SEO

Narzędzia Google dla webmasterów obejmują szeroką grupę raportów i funkcji związanych nie tylko z elementami wewnątrz serwisu, ale także z czynnikami[...]

Czytaj więcej >>

28 marca
2014 duplicate content - kopiowanie treści
Publikacje

Scraper Report – nowe narzędzie Google do walki...

Nowa usługa Google - Scraper Report działa niezależnie od starszego narzędzia do usuwania z indeksu treści naruszających m.in. prawa autorskie. W Scraper Report[...]

Czytaj więcej >>

10 marca
2014 Zmiany w Google
Publikacje

Jak zmieniło się Google przez 15 lat. Podsumowanie...

Od czasu założenia w 1998 r. Google z prostej wyszukiwarki internetowej przekształciło się w olbrzymią międzynarodową korporację. Poprzez bardzo liczne aspekty[...]

Czytaj więcej >>

3 marca
2014 Kary Google dla SWL-i
Publikacje

Google uderza w polskie systemy wymiany linków

Po Francji i Niemczech Polska została kolejnym krajem, w którym Google podjęło w krótkim odstępie czasu zdecydowane działania wobec płatnych systemów wymiany[...]

Czytaj więcej >>

3 marca
2014 trendy optymalizacji seo
Publikacje

Co zmieniło się w optymalizacji SEO sklepów internetowych?

Dopasowanie sklepu online do aktualnie obowiązujących standardów wyszukiwarek internetowych to jeden z kluczowych elementów pozwalających osiągać wysokie pozycje[...]

Czytaj więcej >>

25 lutego
2014 Content Marketing w SEO
Publikacje

Zalety oraz zmiany w content marketingu w SEO

W ostatnich tygodniach i miesiącach pojawiło się wiele kontrowersji dotyczących gościnnych publikacji czy wpisów na blogach wykorzystywanych w ramach taktyki SEO.[...]

Czytaj więcej >>

19 lutego
2014 strony mobile - seo
Publikacje

Jak zwiększyć wartość strony mobilnej dla algorytmu Google?

Liczba odwiedzin stron internetowych na urządzeniach przenośnych wzrasta każdego roku. Niewątpliwie wskazane jest więc możliwie jak najlepsze dostosowanie serwisu[...]

Czytaj więcej >>


WYŚLIJ ZAPYTANIE strzalki


Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99A, 02-595 Warszawa. Państwa dane osobowe przetwarzane są (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu odpowiedzi na zapytania zawarte przez Państwa w formularzu.

Dane osobowe podane w formularzu będą również przetwarzane (na podstawie uzasadnionego interesu administratora) w celu marketingowym usług własnych Cube Group S.A. (np. przedstawienie najciekawszych ofert współpracy w ramach usług marketingowych świadczonych przez Cube Group S.A.).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, w tym sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

captcha